[6n2] przerywa podczas przyspieszania

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
maxxxior
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 29 sie 2013, 13:40

[6n2] przerywa podczas przyspieszania

Post autor: maxxxior »

Witam
posiadam Vw Polo 6n2 1.4 75KM+LPG. od jakiegoś czasu, Podczas przyspieszania auto przerywa. Sprawdziłem kable WN(popsikałem zraszaczem w nocy - nie było widać żadnych iskier przebić ani nic w tym rodzaju.) postanowiłem wymienić świece(na tych przejechałem 10-12tys. km - więc to chyba nie dużo?). Kupiłem świece, wymieniłem, i stwierdziłem że się chyba poprawiło. Lecz po jakiś 2tygodniach problem powrócił. Wiem że to może być jeszcze cewka - jak ją sprawdzić? Czego to jeszcze może być wina? dzieje się tak i na gazie i na benzynie, lecz tylko na rozgrzanym silniku. 3 dni temu pojawił się CHECK. Dziś podłączyłem autko pod VAG'a i wyskoczyły mi 2 błędy:
16555 - Fuel Trim: System Too lean: Bank 1
17598 - Linear 02 Sensor: Reference Voltage Impulsable
Awatar użytkownika
Bartosz85
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1052
Rejestracja: 03 sty 2010, 15:45
Lokalizacja: Częstochowa/Opoczno

Post autor: Bartosz85 »

Jeśli dzieje się tak na gazie i benzynie to układy paliwowe bym wykluczył, a więc układ zapłonowy czyli cewka, kable, świece. Sam sobie odpowiedz na pytanie co zostało do wymiany :)
m
musicfan
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 28 gru 2014, 11:00

Post autor: musicfan »

miałem ten sam problem, zapłon wypadał,  zostało wymienione: kopułka, palec rozdzielacza, kable i świece i na razie jeździ bez problemów
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

U mnie co prawda inny silnik 1.4 MPI AUD, ale też zapłon. Wymieniłem przewody na NGK i cewkę BERU. Od tamtej pory zero problemów. A i ustało charakterystyczne dla przeskakującej iskry cykanie.
m
modrzyk
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 86
Rejestracja: 07 lis 2014, 19:22
Lokalizacja: Łódź

Post autor: modrzyk »

Najbardziej wrażliwym miejscem przeskakiwania iskry są okolice świec, ja po 2 latach musiałem wymienić przewody NGK na inne, bo właśnie przeskakiwały iskry w okolicach tych metalowych ochraniaczy przy świecach.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”