[Lublin - Chełm] serwis pompo-wtryskiwacze

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

w
woojtekk
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 26 maja 2013, 23:23

[Lublin - Chełm] serwis pompo-wtryskiwacze

Post autor: woojtekk »

Witam Kolegów
szukam godnego polecenia serwis pompo-wtryskiwaczy w okolicach Lublina
Wybiło mi już 300 tyś km na liczniku i chyba najwyższy czas sprawdzić pompki.

pozdrawiam
Wojtek Z.
j
jihaad
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 236
Rejestracja: 05 paź 2014, 19:08

Post autor: jihaad »

Zrób logi pompek i to ci wystarczy na początek. Potrzebny interfejs VCDS na przykład.

Instrukcja: https://www.youtube.com/watch?v=bAS0e8hwpHc
Ostatnio zmieniony 30 cze 2017, 17:32 przez jihaad, łącznie zmieniany 1 raz.
Polo 6N 1,4 16V AFH OEM
Obrazek

Jeśli zgadzam się na niedotrzymywanie umów, zgadzam się na chaos w życiu. Nikt nie lubi chaosu.
w
woojtekk
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 26 maja 2013, 23:23

Post autor: woojtekk »

Hej.
Dzięki za odpowiedź.
Logi robię w miarę systematycznie. Poniżej znajdziesz to co mam. 
Będę wdzięczny za wszelakie uwagi i komentarze

Kod: Zaznacz cały

VW Polo 9n3 1.4 TDI BlueMotion 2007

		Grupa			Grupa	    Grupa                Uwagi
km	RPM	13.1	13.2	13.3	18	23.1	23.2	23.3	
260610	945	-0.31	0.05	0.21	0	xx	xx	xx	Ciepły
261149	945	-0.35	0.19	0.12	0	-37	-42	-47	Ciepły
262454	945	-0.45	0.19	0.2	0	-55	-49	-35	Ciepły
266324	945	-0.21	-0.12	0.31	0	xx	xx	xx	Zimny
285482	945	-0.24	0.14	0.07	0	xx	xx	xx	Ciepły
291320	945	1.46	-0.73	-0.75	0	-87	-46	-58	Ciepły
pozdrawiam
Wojtek Z.
j
jihaad
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 236
Rejestracja: 05 paź 2014, 19:08

Post autor: jihaad »

No to masz mniej więcej pojęcie o kondycji pompek.
Niestety nie wiem jaka tolerancja jest dla twojego silnika, ale 1,9 i 2,0 tdi w grupie 013 powinny mieścić się w granicach -2,8 - +2,8. Grupa 023 miała z kolei inny dopuszczalny zakres dla 1,9 i 2,0. W 1,9 to byłyby raczej słabe wyniki, ale w 2,0 już w normie. Nie wiem jak będzie dla 1,4. Myślę, że znajdziesz to w googlu.

BTW. Zamówiłem właśnie do swoich takie "cudo". Myślę, że regularne stosowanie może pomóc:
http://liquimoly.pl/index.php?option=co ... &Itemid=29
Polo 6N 1,4 16V AFH OEM
Obrazek

Jeśli zgadzam się na niedotrzymywanie umów, zgadzam się na chaos w życiu. Nikt nie lubi chaosu.
w
woojtekk
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 26 maja 2013, 23:23

Post autor: woojtekk »

no niestety nieubłaganie z każdym kilometrem zbliżają się do wartości granicznych.
Według Vag-com'a wartości dla grupy 013 są takie same i powinny wahać się w graniach -2.8 d +2.8 mg/suw
Grupa 023 z kolei ma zakres tolerancji:  -100.0...+100.0 ms przy czy m na forach ludzie piszę, iż od +/-60ms  zaczynają się problemy.
Ponadto rośnie średnie spalanie z 4.3l/100km (z 2 lata temu przy przebiegu 210tyś km) do 5.5 l/100 teraz. Wzrost średniego spalania jest związany zapewne również z filtrem DPF który ma poziom popiołu 59gram (vag-com podaje max. 50gram). wypalanie włącza się co około 400-600km w zależności od jazdy (miasto/trasa). Przed wymianą filtra DPF (a przymierzam się do tego) chyba warto było by sprawdzić pompki by nie "lały" i ne było nadprogramowej produkcji popiołu, która drastycznie skraca żywotność filtrów DPF. Turbina pompuje jak trzeba, w dolocie sucho i czysto. Zawór EGR sprawny. 

dlatego tez czy polecacie warsztaty / serwis gdzie można za wczas sprawdzić i zregenerować (póki jest jeszcze co) pompo-wtryskiwacze w okolicach Lublina Chełma.

Pan L. Rydel z Hrubieszowa niestety ma awarie sprzętu i w najbliższych miesiącach nie pomoże. 
DIESEL SERVICE WŁOCH w Lubartowie - o niem słyszałem dużo dobrego
Woliński centrum W lublinie - słyszałem mieszane opinie.
znacie/polecacie coś innego?


a tka na marginesie to plik z opisami do bloków dla silnika 1.4l TDI @  80 HP - BMS/BWB znajdziecie tu: --> http://vwts.ru/forum_txt/index.php/t11179-550.html

pozdrawiam
Wojtek Z.
Ostatnio zmieniony 03 lip 2017, 11:00 przez woojtekk, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Szukam usług”