Strona 1 z 1

[6N2] zaślepienie EGR SDI

: 29 kwie 2018, 19:32
autor: wnuq
Witam,

W którym miejscu zaslepialiscie zawór EGR w silniku 1.9 SDI ASX? Tu przy kolektorze dolotowym czy tam niżej, za tą harmonijka? Ma to jakieś znaczenie czy zaślepka będzie przed zaworem EGR czy za nim? Tu przy kolektorze dolotowym strasznie ciężko odkręcić ta szpilke. Czy jak zaslepie blaszka to dodatkowo muszę odłączyć ten wężyk gumowy co idzie do EGRa czy on może zostać podpiety?

Maciek

Odp: [6N2] zaślepienie EGR SDI

: 07 maja 2018, 22:25
autor: bialy0666
zaślepiasz przy kolektorze a wężyk zostaje , oczywiście na zimnym silniku zaślepiamy  ;)

Odp: [6N2] zaślepienie EGR SDI

: 08 maja 2018, 16:34
autor: Darecki3037
pytanie po co?
żeby koni przybyło?
czy żeby zimny żarł więcej paliwa?

Odp: [6N2] zaślepienie EGR SDI

: 23 cze 2018, 21:36
autor: xxtrakerxx
Darecki3037 pisze: pytanie po co?
żeby koni przybyło?
czy żeby zimny żarł więcej paliwa?
a co cię to obchodzi po co?gość zadał pytanie jego sprawa nie twoja

Odp: [6N2] zaślepienie EGR SDI

: 23 cze 2018, 22:49
autor: bialy0666
Darecki3037 pisze: pytanie po co?
żeby koni przybyło?
czy żeby zimny żarł więcej paliwa?
przecież EGR pracuje niezależnie zimny czy ciepły silnik  a zależnie od obrotów
widziałeś kolego kolektor dolotowy jaki tam jest syf przy sprawnym EGR w ON  jak nie to zerknij na koniec układu wydechowego w ON
 

Odp: [6N2] zaślepienie EGR SDI

: 24 cze 2018, 8:18
autor: Darecki3037
xxtrakerxx pisze:
Darecki3037 pisze: pytanie po co?
żeby koni przybyło?
czy żeby zimny żarł więcej paliwa?
a co cię to obchodzi po co?gość zadał pytanie jego sprawa nie twoja
życzę Ci "kolego" żebyś w końcu natrafił na rzetelnego diagnostę.
bialy0666 pisze:
Darecki3037 pisze: pytanie po co?
żeby koni przybyło?
czy żeby zimny żarł więcej paliwa?
przecież EGR pracuje niezależnie zimny czy ciepły silnik  a zależnie od obrotów
widziałeś kolego kolektor dolotowy jaki tam jest syf przy sprawnym EGR w ON  jak nie to zerknij na koniec układu wydechowego w ON
 
tak ale najbardziej jego praca daje na zimnym gdzie spalinami podgrzewa zimny dolot przez co silnika szybciej osiąga temperaturę pracy co w zimie jest nie bez znaczenia. A syf w dolocie to ja dobrze wiem jak wygląda bo sam mam drugie auto w SDI z przebiegiem 300tyś. Jakoś nie boli mnie raz na 2 lata rozebrać dolot i wymyć puszkę i kanały w środku. EGR mam sprawny a spaliny na diagnostyce wychodzą mi bdb.