Re: Kraj pochodzenia
: 19 sie 2010, 11:28
VW Navarra produkuje Polo V 3- i 5-drzwiowe (lub jak kto woli 2 i 4
) przeznaczone na rynek europejski (w tym m.in. bluemotion i bifuel), model pięciodrzwiowy przeznaczony na rynki krajów o ruchu lewostronnym (z kierownicą po prawej stronie), oraz, od kilku tygodni, model GTI, zarówno dla krajów o prawo- jak i lewostronnych ruchu, wersja 3- i 5-drzwiowa. Codziennie z taśmy zjeżdża ponad 1500 samochodów, jeden samochód co 56 sekund.
POLO Cross produkowany jest w RPA.
Hadek, w fabryce w Pamplonie silnik montuje się w połowie linii montażowej, między jej drugim i trzecim (z czterech) odcinków, w instalacji zwanej Fahrwerk. Samochód, owszem, ma już wtedy zamontowany kokpit (montuje się go na początku drugiego odcinka), ale koła i drzwi zostaną zamontowane dopiero na odcinku czwartym.
Drzwi są ostatnim elementem montowanym w Polo, (składane są w oddzielnej hali, w tej samej zresztą, co silniki), potem już tylko zdjęcie plastikowych osłon, ostateczne dopasowanie do karoserii drzwi i klapy bagażnika i gotowy samochód, po prawie czterech godzinach montażu zjeżdża z linii. Teraz czeka go kilka testów i kontroli jakości, poprawienie usterek, i jazda, do klienta.

POLO Cross produkowany jest w RPA.
Hadek, w fabryce w Pamplonie silnik montuje się w połowie linii montażowej, między jej drugim i trzecim (z czterech) odcinków, w instalacji zwanej Fahrwerk. Samochód, owszem, ma już wtedy zamontowany kokpit (montuje się go na początku drugiego odcinka), ale koła i drzwi zostaną zamontowane dopiero na odcinku czwartym.
Drzwi są ostatnim elementem montowanym w Polo, (składane są w oddzielnej hali, w tej samej zresztą, co silniki), potem już tylko zdjęcie plastikowych osłon, ostateczne dopasowanie do karoserii drzwi i klapy bagażnika i gotowy samochód, po prawie czterech godzinach montażu zjeżdża z linii. Teraz czeka go kilka testów i kontroli jakości, poprawienie usterek, i jazda, do klienta.