Nie świeci kontrolka rezerwy paliwa

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

v
vanquisz
Początkujący
Początkujący
Posty: 119
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:40
Lokalizacja: Jaworzno

Nie świeci kontrolka rezerwy paliwa

Post autor: vanquisz »

Witam.
Mam dosyć nietypowy problem, a mianowicie nie świeci kontrolka paliwa, nawet podczas tzw 'chamskiej rezerwy'. Żeby było śmiesznie, to kontrolka nie jest spalona (podczas zapłonu świeci) a pływak pokazuje poprawnie poziom paliwa. Kiedyś chciałem to sprawdzić.. wskazówka była już poza czerwonym polem, na ostatniej białej a rezerwa jeszcze nie świeciła.
Może to i błacha sprawa, ale jestem ciekawe jak to naprawić.

Pozdrawiam
L
Lynn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 23 lip 2009, 21:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lynn »

To w 6N jest kontrolka rezerwy? :D

W moim nie zauwazyłem, a na rezerwie bylem nie raz ;p
Obrazek
L
Lukas&Elvi
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 256
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:07
Lokalizacja: L.s.V.c
Kontakt:

Post autor: Lukas&Elvi »

Dokładnie ja tez nie mam kontrolki paliwa. Z tego co widze to masz Diesla, może to ne świeci kontrolka paliwa przy zapłonie tylko podgrzewacze ( czy jak to się zowie) świec zapłonowych??
Obrazek
>>Ślesin 2007<< >>Więcbork 2008<<


W klubie od 01.02.2007
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

W starych zegarach w 6N fabrycznie nie ma, w nowych jest.
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
Awatar użytkownika
conan
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 259
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:30

Post autor: conan »

w starych tez jest tylko trzeba włożyć żarówke i tyle ( off cors są stare liczniki w których nie da się włożyć żarówki, w moim się dało)
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

conan i powiedz, że działa? Mam chyba 5 miejsc na żarówki w tym nie zapięte pasy. Jeżeli masz rację i jak włożę żarówę i zadziała to masz flaszkę.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
v
vanquisz
Początkujący
Początkujący
Posty: 119
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:40
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: vanquisz »

No i to mnie właśnie zaciekawiło. mam nowe zielone zegary. Kontrolka jest i świeci przy zapłonie, ale jak przyjdzie co do czego, to już nie bardzo.
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

W classicach wystarczy włożyć żarówkę.

-- Nie Paź 04, 2009 9:08 pm --

[quote=""vanquisz""]No i to mnie właśnie zaciekawiło. mam nowe zielone zegary. Kontrolka jest i świeci przy zapłonie, ale jak przyjdzie co do czego, to już nie bardzo.[/quote]

A jak zatankujesz do pełna to masz maksymalnie wychyloną wskazówkę? Jak wyłączysz zapłon to do którego miejsca opada?
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
v
vanquisz
Początkujący
Początkujący
Posty: 119
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:40
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: vanquisz »

Olo, jeszcze nie miałem okazji zalewać go do pełna
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

Co mi pierwsze przychodzi do głowy to źle ustawiona wskazówka na ośce w liczniku.
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Jeżeli to nowe zegary to możesz je przetestowac VAG-iem. I wtedy sprawdzisz czy wskazówka ustawiona jest prawidłowo.
c
cfk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 200
Rejestracja: 27 sie 2009, 8:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfk »

[quote=""Olo""]W classicach wystarczy włożyć żarówkę.

[/quote]


poważnie ??
jak kiedyś wymineiałem żarówke podświetlenia zegarów też mnie to zaciekawiło ale braciak co ma 6n powiedział że probował i nic nie dalo więc jak do classcica też nie wkładałem ;)

ale spróbuje
Bo czerwone jest szybsze

cFk
v
vanquisz
Początkujący
Początkujący
Posty: 119
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:40
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: vanquisz »

Hmm, a jak sie posługiwać VAGiem?

Przy okazji może podepnę sie z pytaniem, jakie są najbardziej ekonomiczne obroty dla diesla 1,9D. Mimo iż jeżdżę na 1200-1400 obrotów to mam wrażenie że pali ponad 6l ;/

Ogólnie to wszystkim dziekuje za zaangażowanie :)
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""vanquisz""]Hmm, a jak sie posługiwać VAGiem?[/quote]
To dość ogólne pytanie. Program nie jest jakoś specjalnie skomplikowany. Ale żeby posprawdzać to i tamto trzeba mieć full wersję (mówie tu o VAG-COM). Nie wiem jak jest w przypadku Polskiego Vaga.
Jeśli chodzi o "posługiwanie się" VAG-iem to zależy co chcesz sprawdzić. Na stronie masz interaktywny podręcznik do VAG-a:
http://www.ross-tech.com/vcds/tour/main_screen.html
Żeby sprawdzić zegary wchodzisz po kolei:
Select --> 17 - Instruments --> Output test (w prawej dolnej cześci okna, opcja w środku)(czy jakoś tak, nie pamiętam dokładnie :banghead: A nie mam pod ręką kabla żeby sprawdzić)(dotyczy to wersji VAG-COM 311.2). --> dajesz start i po kolei testuje ci wszsystkie wskaźniki w liczniku, łącznie z kontrolkami i brzęczykiem.

jeśli masz dodatkowe pytania co do "edukacyjnej" wersji VAG-a to pisz na PW.
k
kaarolek1
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 21 lis 2009, 0:26

Post autor: kaarolek1 »

Witam , jestem nowy na tym forum:)mam dwa pytanka natomiast zrobiłem Scan za pomocą Vaga 311-2 i wyskoczyło mi w Componet-nazwa systemu jako Kombi a ja posiadam Hatchback więc ciekawe czemu tak wyskakuje...i jeszcze jedno wywalił mi bład 776 Czujnik skrętu kół - G85, Czujnik kąta sterowania - G85 żeby w programie 311-2 wykasować ten błąd trzeba wejść w osobno zakładkę a u mnie nie idzie wejść w steering wheel można to jakoś obejść?Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”