uszczelka pod glowicą

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
MATIS
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 213
Rejestracja: 04 paź 2009, 18:57
Lokalizacja: Górny Ślonsk / Chorzów

uszczelka pod glowicą

Post autor: MATIS »

Witam
Czy wymienial ktos samodzielnie uszczelke pod glowica?jak to wyglada?
I ile taka usluga kosztuje u mechanika??
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

musisz rozrząd zdejmować i ustawiać na nowo
koszt zależny ale min 300 zł w warsztacie mogą cię skasować
Awatar użytkownika
MATIS
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 213
Rejestracja: 04 paź 2009, 18:57
Lokalizacja: Górny Ślonsk / Chorzów

Post autor: MATIS »

rozrzad niedawno robilem i nawet nie skasowali mnie duzo. dobra dzieki
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

ale dochodzą śruby (można przykręcać głowicę starymi)
uszczelka coś 60 zł uszczelka pod dekiel
niewiadomo czy jad zdejmiesz głowice nie trzeba będzie jej delikatnie splonować
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

z uszczelek to :
-pod klawiature
- pod głowice
- pod łącznik termostatu tzn ten cały krucic
- pod kolektor dolotowy + wydechowy
-pod miske olejowa
olej + filtr
chyba to wszystko :P

-- Sob Paź 31, 2009 5:50 pm --

aa i borygo :P
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
m
maryoxx
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 04 paź 2009, 18:32

Post autor: maryoxx »

nie jest to trudne.
nie zapomnij po przejechaniu kilkuset kilometrów od wymiany jeszcze dociągnąć śruby.
k
kryniu85r
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 59
Rejestracja: 28 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kryniu85r »

uszczelki wszystkie okolo100zl,krociec wodny 26zl,planowanie glowicy 50-100zl a podobno zawsze trzeba to robic,srub nie dokrecalem po przejechaniu a zrobilem juz 5000tys km km i zero problemow,dodam ze kolega nie dokrecal srub tak jak jest napisane na uszczelce i jestem szczesliwy bardzo
5,6 Pb /100km
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

[quote=""Lechu_1987""]pod kolektor dolotowy + wydechowy[/quote]
na cholere odkręcać oba jak da się bez odkręcania żadnego ? :) prędzej kupić uszczelkę pod kolektor wydechowy a dwururkę (ja dałem 9pln)[quote=""maryoxx""]nie zapomnij po przejechaniu kilkuset kilometrów od wymiany jeszcze dociągnąć śruby.[/quote]
raczej nikt albo 90% kto sam robi sobie uszczelkę pod głowicą tego nie robi-ja jestem w tych 90%[quote=""kryniu85r""]srub nie dokrecalem po przejechaniu a zrobilem juz 5000tys km km i zero problemow[/quote]
dokładnie ja zrobiłem narazie 1k i wszystko ok jest, a co będzie później? czas pokaże :cool2: [quote=""kryniu85r""]dodam ze kolega nie dokrecal srub tak jak jest napisane[/quote]
ja dokręcałem według kolejności z dołączonej kartki, ale bez jakiś tam Nm :D tylko klucz i metr rurki i na czuja :D
U mnie głowica nie miała wżerów ani nic z tych rzeczy więc jej nie planowałem, chociaż zawsze może być takie coś że odchodzi już od poziomu ale co to tam.
Obrazek
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

ja od zmiany mam jakies 70 tys i nie byla dokrecana.. wszystko gra i buczy :D
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

planowanie w katowicach na zeliwnej 40 zl za glowice z reczna regulacja zaworow 30zl za glowice na hydroregulatorach.
Awatar użytkownika
MATIS
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 213
Rejestracja: 04 paź 2009, 18:57
Lokalizacja: Górny Ślonsk / Chorzów

Post autor: MATIS »

to popiszcie mi ile placiliscie za taka zabawe bo musze hajs nazbierac :roll:
Aha i ile autko wam stalo u mechanika tzn.ile czasu robili
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

ceny naprawde sa rozlegle slyszalem o przypadkach 300zl za robocizne jak i 800. przewaznie jeden dzien.
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

robilem sam w garazu i koszt wyniosł mnie z wszystkimi uszczelkami, olej ,filtr i borygo 230zł :) 1 dzień roboty
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
Awatar użytkownika
Tabakuss
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 09 wrz 2009, 6:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Tabakuss »

MATIS specjalnie dużej filozofii w tym nie ma, uszczelkę można kupić już od 30 zł, tak jak koledzy mówili, jezeli głowica nie jest straszna to planowanie możesz sobie darować, jedynie zainwestuj w butelkę ekstrakcyjnej i papierek 1800-2000 i ogień po powierzchni ;) co do kolektorów to tak jak adam pisał, nie ma szczególnej potrzeby odkręcać chyba, z dolotem to jeszcze można bez problemu ale wydech to powodzenia :lol: tak samo nie ma po co ruszać termostatu, ogólnie spokojnie sam to zrobisz, jedynie namęczysz się z zaciskami na przewodach chłodzenia o ile masz oryginalne... I od razu jak coś to kup sobie bit do nasadowego spline 12, wyniana zajmuje 1 dzień na luzaku albo dwa popołudnia po pracy jak u mnie :victory:
Awatar użytkownika
MATIS
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 213
Rejestracja: 04 paź 2009, 18:57
Lokalizacja: Górny Ślonsk / Chorzów

Post autor: MATIS »

szkoda tylko ze nie pomyslalem o tym wczesniej bo w sierpniu robbilem rozrzad i moglem to tez wymienic :angry:
no jeszcze p;omysle jak bede mial z robata i czy znajde czas czy oddam do mechanika.robilem juz wymiane uszczelki ale w VW transorterze na praktykach :cool2:
jak bede mial gdzie zrobic i kumpel z warzsztatu da mi klucz dynamo to moze sam to rozpracuje.
plyn chlodniczy tez wymienialem niedawno a olej w kwietniu wiec nie bedzie dodatkowych kosztów mam nadzieje.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”