Trochę danych:
Model: Polo 6N2 GT
I
Silnik: 1.6 16V, 125KM
Rok: 2001, Hiszpania
Przebieg: 115k km
Kolor: srebrny
Co jest:

pełny pakiet GTI

4 jaśki

Radio Alpine
Techniczne:

rozrząd Conti i pompa wody hepu
2012.11

wymiana płynów
2012.11

wymienić przycisk awaryjnych bo pyka bez powodu
2013.03

polerka kloszy reflektorów bo ktoś pomazał za mocno filtrem UV przy poprzedniej polerce i mało widać teraz.
2012.11

sprawdzić stelarz fotela pasażera.
2013.03

rozwiązane problemy z check-engine, nowa cewka, nowe kable WN, nowy czujnik G62, naprawa zegarów
2013.04

wymiana tarcz i klocków na coś odpowiedniejszego

naprawić centralny zamek

wymiana czujnika położenia Xenonów

dolot

wydech

zrobić porządek z tyłem
Plany (dalsze):

osłona dolna silnika

rozpórki przód i tył

wytłumić całość wnętrza

audio (dunno jeszcze co)

czarna podsufitka
dalej będziemy myśleć później...
Po zakupie:




Jako że
stare GTI uległo wypadkowi trzeba było poszukać czegoś... miał być swap silnika (kto wie może jeszcze będzie, jak się znajdzie godna buda) albo coś zupełnie innego. Niestety oczekiwania co do mocy pod maską były dość wygórowane .... jest kolejne GTI ... srebrne... niezajeżdzone, prawie bezwypadkowe :crazy:, z drobnymi mankamentami które trzeba wyprostować...
Realizacja:

rozrząd, oleje, filtry

