jakiej firmy zawias 60/40 polecacie?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
TRATATOW
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 239
Rejestracja: 06 maja 2009, 15:32
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: TRATATOW »

suff
a gdybym jakies o skróconym skoku do nich kupil??
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Skrócone będą przytsosowane do pracy w warunkach jakie narzucą im niższe sprężyny więc powinny wytrzymać całkiem długo. Z wersji ekonomicznej to możesz MTSa kupić amorki o skróconym skoku (mam, jeżdzę i jest ok).
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

Jeździłem na jednym z najlepszych kitów H&R CupKit 60/40 teraz jeżdżę na jeszcze lepszym gewinde KW Variant 1 i wiem, że do kitu już nie wróce :)
Awatar użytkownika
TRATATOW
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 239
Rejestracja: 06 maja 2009, 15:32
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: TRATATOW »

[quote=""turzol""]Jeździłem na jednym z najlepszych kitów H&R CupKit 60/40 teraz jeżdżę na jeszcze lepszym gewinde KW Variant 1 i wiem, że do kitu już nie wróce :)[/quote]
dlaczego ten H&R jest tak jak piszesz jednym z lepszych?czym sie roznie od innych , czym sie charakteryzuje i na czym polega roznica miedzy nim a KW. gewinde to znaczy ze gwintowane zawieszenie tak? sorry za m oze glupie pytanie ale jestem troche zielony
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""TRATATOW""][quote=""turzol""]Jeździłem na jednym z najlepszych kitów H&R CupKit 60/40 teraz jeżdżę na jeszcze lepszym gewinde KW Variant 1 i wiem, że do kitu już nie wróce :)[/quote]
dlaczego ten H&R jest tak jak piszesz jednym z lepszych?czym sie roznie od innych , czym sie charakteryzuje i na czym polega roznica miedzy nim a KW. gewinde to znaczy ze gwintowane zawieszenie tak? sorry za m oze glupie pytanie ale jestem troche zielony[/quote]

najlepszy w kontekście Polo 6N, sporo ludzi na zachodzie go montuje i zawias ten zbiera rewelacyjne opinie (zobacz na forum polotreff.de lub innych zachodnich o Polo). Jeżeli chodzi o komfort to nie różni się praktycznie od seryjnego zawiasu, natomiast wybiera znacznie lepiej nierówności i jest sztywniej na ciasnych zakrętach.
Za to na gwincie jazda to całkiem inna bajka - ciężko to wytłumaczyć słowami, trzeba się przejechać :) Dobre gewinde daje kompromis między komfortem a sztywnością - KW w tej roli spisuje się znakomicie imho
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

TRATATOW Tak w skrócie i by ci rozjaśnić i pomóc w poszukiwaniach H&R i Eibach to po prostu firmy z wyższej półki - obie od lat zajmują też się sportem motorowym i stąd czerpią doświadczenie. KW i Weitec średnia półka, niska półka to TA-Technix, GT Cupline i MTS.
Jest jeszcze ekstraklasa czyli Ohlins ale nie wiem czy oni coś robią do Polo i wogóle do cywilnych aut :grin:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
l
lexyy
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 15 gru 2009, 1:04

Post autor: lexyy »

jak cos to ja mam do sprzedania ładnego i zdrowgo kita na przod h&r -30 :grin: jak cos to priv :bye:
Awatar użytkownika
TRATATOW
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 239
Rejestracja: 06 maja 2009, 15:32
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: TRATATOW »

[quote=""Skfarek""]TRATATOW Tak w skrócie i by ci rozjaśnić i pomóc w poszukiwaniach H&R i Eibach to po prostu firmy z wyższej półki - obie od lat zajmują też się sportem motorowym i stąd czerpią doświadczenie. KW i Weitec średnia półka, niska półka to TA-Technix, GT Cupline i MTS.
Jest jeszcze ekstraklasa czyli Ohlins ale nie wiem czy oni coś robią do Polo i wogóle do cywilnych aut :grin:[/quote]

tylko jestem Skfarek ciekawy w czym tkwi roznica miedzy tymi polkami wymienionymi przez Ciebie. rozumiem ze moze byc trwalszy, lepiej wykonany ale jak jest z jego zachowaniem. chcac zmienic zawias zalezy mi glownie za efekcie wizualnym. nie zalezy mi zeby byl twardy jak beton bo i tak bedzie on trwardy na takim -60/ -40 . jesli H&R i Eibach sa jak mowisz firmami strikte sportem sie zajmujace to jak sie domyslam sa twarde i lepiej sie zachowuja powiedzmy w czasie jazdy co sie rowna mniejszy komfort tam? czyli nie lepiej mi uderzyc w ta dolna polke?
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""Skfarek""] KW i Weitec średnia półka, niska półka to TA-Technix, GT Cupline i MTS.
[/quote]

tutaj bym polemizował - KW to wysoka półka, Weitec jest firmą córką należącą do KW i jest jego tańszą odmianą
g
grzybol
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 25 gru 2008, 12:00
Lokalizacja: Kolbuszowa/okolice Rzeszowa

Post autor: grzybol »

[quote=""TRATATOW""]jesli H&R i Eibach sa jak mowisz firmami strikte sportem sie zajmujace to jak sie domyslam sa twarde i lepiej sie zachowuja powiedzmy w czasie jazdy co sie rowna mniejszy komfort[/quote]
Kit firmy H&R, konkretnie CupKit 60/40 Comfort jest jak napisał wcześniej turzol:

[quote=""turzol""]Jeżeli chodzi o komfort to nie różni się praktycznie od seryjnego zawiasu, natomiast wybiera znacznie lepiej nierówności i jest sztywniej na ciasnych zakrętach.[/quote]
Wiec ten konkretnie kit jest jak nazwa wskazuje jest "komfortowy" (sam taki mam i potwierdzam że nie jest twardy), natomiast taki sam kit występuje także w wersji sport i tam jest twardo.
Na pewno ten kit jest bardziej komfortowy niż kity z niskiej półki.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

tylko jestem Skfarek ciekawy w czym tkwi roznica miedzy tymi polkami wymienionymi przez Ciebie. rozumiem ze moze byc trwalszy, lepiej wykonany ale jak jest z jego zachowaniem
TRATATOW ja tutaj pozwole sobie uderzyć w analogie na przykładzie amortyzatorów rowerowych(to moja druga pasja choć w sumie to chyba pierwsza ;) )- tak tak to nie żart, amortyzacja w wyczynowych rowerach górskich smiem twierdzić że grubo przewyższa technologicznym zaawansowaniem najbardziej wypasione gwinty do cywilnych aut ;). Jaka jest róznica między przednim amortyzatorem za 500zł a 3000zł? Oba się ugniają, oba niewelują wyboje i amator może właściwie nie poczuć różnicy, ale ze wzrostem skilla i skłonności do extremy wybredny uzytkownik zaczyna dostrzegać coraz większą przewage tego za 3000zł. Taka górna półka chodzi płynniej, jest lżejsza, jest czuła na najdrobniejsze kamyczki a jednoczesnie nie dobija po skoku z kilkumetrowego urwiska i przy tym dzielnie znosi wszelkie durne pomysły. To samo z zawieszeniami w samochodach.
Awatar użytkownika
Gulunio
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 656
Rejestracja: 25 cze 2009, 0:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Gulunio »

[quote=""grzybol""]Kit firmy H&R, konkretnie CupKit 60/40 Comfort jest jak napisał wcześniej turzol:[/quote]
Trochę odświeżę Panowie, mam dylemat, bo właśnie nie mogę mieć twardo bo mam problem z kręgosłupem lędźwiowym, a do tego czasami potrzebuje zapakować 4 osoby + pełny bagażnik i boje się, że może trzeć i kręgosłup zostawię na asfalcie.. Koła na lato to 7x14 Et36? (Starlite), oponka 185x55. Z góry dzięki za pomoc :piwo: i jeszcze jedno, bo nie raz potrzebuje się wydostać na wyższy krawężnik albo zboczyć na jakąś polną drogę, czy na tym zawiasie jest to możliwe? :P
Evergreen :)

Klucze 2010 | Kozienice 2010 |...
Awatar użytkownika
Gulunio
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 656
Rejestracja: 25 cze 2009, 0:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Gulunio »

Nikt nie jest mi wstanie chodź trochę pomóc?
Evergreen :)

Klucze 2010 | Kozienice 2010 |...
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”