jeśli korek wlewu płynu jest zielony to ma być olej hydrauliczny mineralny Febi Bilstein 6162
jeśli korek czerwony to płyn hydrauliczny syntetyczny
płynu nie powinno ci ubywać coś nie tak masz ze wspomaganiem, gdzieś masz wyciek, trzeba to zlokalizować bo to poważna usterka
Moim zdaniem ten płyn jest tak tani, że w życiu bym nie zaryzykował coś innego wlać do układu. Może i będzie wszystko ok, ale jak Ci się coś stanie z pompą wspomagania to będziesz miał odpowiedź najprawdopodobniej dlaczego... Nigdy nie oszczędzaj na płynach i olejach. A samochód będzie służył przez długie lata. Wszystkie części są przystosowane do określonych gęstości i właściwości płynów. A jeśli nie jesteś pewny, co jest wlane to wymień, a nie mieszaj.
Pozdrawiam
"Pragnienie, motywacja i stawianie sobie celów..."
zgadzam się z kolegą wyżej, płynów raczej nie wolno mieszać bo zmieniają się ich właściwości,
wymienić płyn na nowy np. ten STP ale jak już coś to cały płyn w układzie, wchodzi tam 0,8 L pod korek
kumpel zmienił taki właśnie wlał olej do paska b3 gdzie oryginalnie miał być febi 6162 nic się nie dzieje wspomagańsko pięknie kręci.
Kup sobie najlepiej nowy płyn febi bilstein 06162 i będziesz mieć tę pewność że masz to co wlewa fabryka
dolewal ktos kiedys tego plynu? niewiele musze dolac, wiec pewnie wleje tylko kolor ma lekko czerwonawy. ale jak jest napisane na opakowaniu zgodny ze wszystkimi zatwierdzonymi plynami, to moze nic nie bedzie.