WYLATUJĄCA WODA ZE ZBIORNICZKA WYRÓWNAWCZEGO

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
Max
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 49
Rejestracja: 14 lis 2008, 6:55
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: Max »

Wosia, niemal na pewno uszczelka pod głowicą, biały dym to właśnie oznaka dostawania się płynu chłodniczego do komory spalania, a zwiększający się poziom oleju to dostawanie się płynu chłodniczego do oleju. Sprawdź tak jak pisze bruczyk, ale masło może się robić również, jak jeździsz na krótkich trasach i silnik nie ma okazji się porządnie rozgrzać.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Max
Wosia juz dawno autko ma naprawione:)
K
Krawiec
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 20 gru 2009, 21:17

Post autor: Krawiec »

,,na dzień dobry sprawdź tak jak kolega mówi korek i zobacz na odkręconym korku czy jak dodasz gazu płyn ma dobre ciśnienie czyli ze leci to znaczy ze pompa wody jest ok, jeżeli to nie pomoże zobacz czy jak stoi w miejscu włącza się wentylator przy 90stopnich jeżeli nie wymień termostat b.częsta przyczyna możne sie nie otwiera jak powinien, a jeżeli nie uszczelka pod głowicą koszt +/- 800zł

_________________
Rafesc"

kolega trochę podkoloryzował temat ;] Wymiana uszczelki to koszt naprawy rzędu 300-400 zl ;] a przypominam że głowice można samemu splanować :)
Obrazek Polo Mnie Rozpolo xD
m
marpop11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 11 sty 2010, 16:03

Post autor: marpop11 »

witam czy moze byc jakas inna przyczyna ze mam siwo pod korkiem i przybywa oleju? bo wymieniałem uszczelkę pod głowica u mechanika i oczywiscie nowe plyny ale nadal sie dzieje to samo:( juz nie mam siły do tego samochodu;(
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

skoro oleju przybywa to albo woda albo benzyna innej opcji nie ma.
m
marpop11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 11 sty 2010, 16:03

Post autor: marpop11 »

byłem u mechanika i powiedział mi ze nie ma sie co martwic bo siwy olej po korkiem nie oznacza tego ze plym miesza sie z olejem bo jakby tak sie działo to By i na bagnecie było widac siwy osad a u mnie jest normalny;)a to ze oleju mi przybywa to tylko moje widzimisie bo poziom jest w normie
Awatar użytkownika
LyszyK
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 493
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:27
Lokalizacja: RZE
Kontakt:

Post autor: LyszyK »

marpop11
pogoń polo tak z 80 km bez gaszenia i sprawdz korek :) bedzie dobrze :piwo:
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”