problem z obrotami

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kasandra36
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 24 sie 2009, 17:52

problem z obrotami

Post autor: kasandra36 »

Witam !
Przy włączaniu silnika zwiększa się ilośc obrotów do 2000, tak jakbym dodawała gazu, trwa to jedną, może dwie minuty i potem jest ok. Ponadto slychac z rury jakby plucie, dławienie sama nie wiem jak to nazwac. Co może byc przyczyną? Proszę o odpowiedz. CZyżby wszystkiemu winien był mróz?
m
matGT
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 11 paź 2009, 14:22
Lokalizacja: Wsk.

Post autor: matGT »

Tak. Przy zimnym silniku włącza się ssanie, aby ułatwić pracę silnika i jest automatycznie podawana większa dawka benzyny. Po ogrzaniu silnika, silnik krokowy popuszcza przepustnicę i są normalne, stabilne wolne obroty. :)
k
kasandra36
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 24 sie 2009, 17:52

Post autor: kasandra36 »

Czyli wszystko w porządku? :)
Awatar użytkownika
bazi
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 603
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:05

Post autor: bazi »

[quote=""matGT""]Tak. Przy zimnym silniku włącza się ssanie, aby ułatwić pracę silnika i jest automatycznie podawana większa dawka benzyny. Po ogrzaniu silnika, silnik krokowy popuszcza przepustnicę i są normalne, stabilne wolne obroty. :)[/quote]

tak, tylko ze na ssaniu obroty to nie 2000 , a jakies 1000-1100 w zaleznosci od typu silnika
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

Ssanie włącza się tylko do 1000 obrotów. Wyżej to już co innego. Moim zdaniem problem przepustnicą. Np możne nie być zaadoptowana i będzie potrzebna wizyta u mechanika aby podłączył polo do komputera i ja ustawił bądź zresetować błąd przepustnicy.

Długo masz ten efekt?

Z uwagi że jesteś kobieta polecam wizytę u mechanika :)
m
matGT
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 11 paź 2009, 14:22
Lokalizacja: Wsk.

Post autor: matGT »

Fakt, obroty trochę za wysokie. Może być po prostu przeybrudzona przepustnica, albo krokowy się powoli kończy. Można tak wymieniać i wymieniać.
k
kasandra36
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 24 sie 2009, 17:52

Post autor: kasandra36 »

Ten efekt mam kilka dni. Ale też nie zawsze. Nie wiem od czego to zależy.
s
sarecto
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 280
Rejestracja: 11 wrz 2009, 16:09
Lokalizacja: Lidzbark Warm.

Post autor: sarecto »

powiem tak:P u nas nie schodzi wyzej niz 18 stopni ponizej zera...18-25 jakos tak, i przy odpaleniu od razu robi mi sie 1200, po kilku sekundach 1100, ostatecznie okolo minuty moze 2 oscyluje blisko 1000... potem schodzi do 900 i tak sie trzyma, mialem przepustnice czysczona i nie uwazam takich obrotow za jakies super wysokie:P moze po prostu jest silnikowi zimno i tak reaguje. Jak juz powiedzialem mi obroty spadaja dosyc szybko z tych 1200 czasami troche nizej.
Obrazek

viewtopic.php?f=29&t=8650 - zielony prawie demon:p

pomoglem? pochwal:D
k
kasandra36
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 24 sie 2009, 17:52

Post autor: kasandra36 »

Ale te 2ooo a nawet dziś ponad 2000 to chyba troszkę za dużo. Ponadto z rury słychac było jakby dławienie się, takie parskanie nie wiem jak to nazwac.
s
sarecto
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 280
Rejestracja: 11 wrz 2009, 16:09
Lokalizacja: Lidzbark Warm.

Post autor: sarecto »

ja tak mialem i wiem o co chodzi...tylko ze ja mialem jesienia jak mi samochod zalalo...jedyne co robil to kaszlal i prychal po moze 30 minutach palil normalnie. ale zima...ciezko mi powiedizec.. moze ktorys gar gubi zaplon? ale to by nie mial takich obrotow...nie mam pojecia czekaj az ktos ze specow sie wypowie.
Obrazek

viewtopic.php?f=29&t=8650 - zielony prawie demon:p

pomoglem? pochwal:D
Awatar użytkownika
foxmen1
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 601
Rejestracja: 22 gru 2009, 9:31
Lokalizacja: Wałbrzych/Świdnica

Post autor: foxmen1 »

Polecam podpiąć pod kompa. Przyczyn może być wiele, przepustnica, krokowy, czujnik cieczy chłodzącej. Ciężko tak zdiagnozować.
Było... viewtopic.php?f=56&t=11878
Jest Golf IV 1.9TDI 115kucy
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Podpiąć pod kompa i czyszczenie przepustnicy i jej adaptacja. Jak to nie pomoże to będziemy szukać dalej.
Napisz skąd koleżanko jesteś to ktoś z klubu ci może autko przeskanuje VAG'iem
k
kasandra36
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 24 sie 2009, 17:52

Post autor: kasandra36 »

Witajcie koledzy wieczorkiem. Odpowiadam na pytanie czaji -jestem z Warszawy. Obserwowałam dzisiaj moje autko i co ciekawe rano odpaliło bez problemu, obroty tylko do 1000-1100. Po południu z pracy to samo. Natomiast kiedy wracając z pracy wstąpiłam do sklepu a potem odpaliłam autko znów sytuacja z obrotami powtórzyła się, osiagnęły 2000-2100. Co to może byc ?
c
cfk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 200
Rejestracja: 27 sie 2009, 8:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfk »

jak jestes z Warszawy to skontaktuj się z czaja454 :)

a długo byłaś w sklepie? czyżby obroty szalały kiedy zapalasz auto na ciepłym silniku ?
Bo czerwone jest szybsze

cFk
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Tak, tak skontakuj się z czaja454 :P Ma kabelek i program. Tylko lapka trzeba skołować. No chyba że podjedziesz do mnie pod prace to lapka będę mógł wziąć z półki.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”