Gasnące 1.3GT

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Emitu
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 03 gru 2009, 8:34
Lokalizacja: Poznań

Gasnące 1.3GT

Post autor: Emitu »

Witam Wszystkich PoloManiaków.
Temat mojej skrzynki biegów nadal otwarty ale coraz bliżej zamknięcia.
Niestety wyskoczył mi kolejny problem z polo.
Mianowicie...
Silnik po uzyskaniu 70 stopni temperatury dostaje nierównych obrotów po czym gaśnie.
Gdzie szukać przyczyny? Ktoś się spotkał z takim problemem?
Dzięki z góry za wskazówki.
PozDDRaVWiam
Awatar użytkownika
ELWIS.PL
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1094
Rejestracja: 24 lis 2008, 7:25
Lokalizacja: KROTOSZYN

Post autor: ELWIS.PL »

mozesz miec uszkodzony czujnik halla w aparacie zapłonowym
jak ostygnie jedzie dalej
SRZEDAM CZESCI DO POLO 86C 2F 6N
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Ja bym sprawdzil niebieski czujnik, chociazby na probe go odlaczyc
Obrazek
Awatar użytkownika
Emitu
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 03 gru 2009, 8:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Emitu »

Niebieski czujnik temperatury?
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

tak niebieski czujnik
Awatar użytkownika
Emitu
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 03 gru 2009, 8:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Emitu »

Co powinno się zdarzyć po odłączeniu?
Ktoś może zna parametry żeby go pomierzyć?
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

opór: 2 000 - 3 000 omów / 20 °C
opór: 200 - 300 omów / 90 °C

Dokładniejsze musiałbyś poszukać
Obrazek
Awatar użytkownika
Emitu
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 03 gru 2009, 8:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Emitu »

Niebieski czujnik odpiąłem, silnik zaczął na wolnych chodzić normalnie.
Na obroty wchodził kulawo, pojechałem do sklepu, zakupiłem niebieski czujnik, wymieniłem i...
Nadal to samo jeśli nie gorzej, dotychczas siadał przy 70 stopniach teraz siada przy 60...
Czy polówkę można śmiało podpiąć pod komputer i powinno coś wyskoczyć?
Powoli tracę cierpliwość... :/
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Ja miałem podobnie, na zimnym chodzi, lekko dostawał temperatury i zaczynała się masakra! gasł, nierówno pracował, obroty skakały, wymieniałem aparat zapłonowy węże czujniki temperatury, ustawienie zapłonu, okazało się że w sklepie mi sprzedali nie odpowiednie świece zapłonowe, o jeden skok gwintu za dużo. Po wkręceniu starych problem zniknął. Nie twierdzę że masz to samo, ale masz podobne objawy, i ja bym grzebał w tym kierunku
Awatar użytkownika
Emitu
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 03 gru 2009, 8:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Emitu »

Nie wierze w świece.
Dotychczas silnik normalnie pracował, świec nie zmieniałem bo nie ma jeszcze potrzeby.
W między czasie wyrzuciłem katalizator i resztę zgnitego układu wydechowego.
Wymieniłem to na tłumik środkowy z G40, końcowy ulterowski, wszystko połączyłem 2 calową rurą.
Chodzi pięknie poza tym ze chwile po tym pojawił się problem gaśnięcia na wolnych... :/
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Vaga możesz śmiało podpinać gniazdo jest ob-1 jak błedy będa to pokaże komp. w polówkach są okrojone i ne popokazuje nic innego. a jak wygląda podstawa wtrysku?
PozdraVWiam
Awatar użytkownika
Emitu
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 03 gru 2009, 8:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Emitu »

Dzisiaj wymieniłem termostat, bo zauważyłem że na 90 stopni nie wchodziła temperatura, po wymianie temperatura nadal nie jest na właściwym poziomie a polo nadal gaśnie.
Kabelek dzisiaj już dostałem, do końca tygodnia postaram się podpiąć. Gdzie szukać gniazda diagnostycznego w polówce?
Kolunio- na co zwrócić wagę przy tej podstawie wtrysku?
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

[quote=""Emitu""]Gdzie szukać gniazda diagnostycznego w polówce?[/quote]

Wtyczka jest: nadkole od kierowcy tam jest schowek w tym schowku szukaj u góry zaslepki powinny być dwa gniazda białe i czarne.

A co do podstawy to powinna być nie popękana i nie powinna mieć żadnych odkształceń.
Widze że masz podobne objawy co kolega "mocus" możesz sie z nim skonttaktować i moze cos doradzi Tobie.
PozdraVWiam
Awatar użytkownika
Emitu
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 03 gru 2009, 8:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Emitu »

Wczoraj podłączyłem Polo do komputera.
Wykazało 3 błędy- czujnik temperatury, sonda i potencjometra- błędy zostały skasowane i nie pojawiły się ponownie (prawdopodobnie efekty odpinania tych elementów).
Niestety nic pozatym mi to nie pomogla.
Wieczorem po pracy odpiałem podciśnienie regulatora ciśnienia paliwa na listwie- efekt: zrobiłem 80 km i ani razu nie zgasł silnik.
Regulator mam zamówiony i postaram sie go jutro zamontować- o efektach będę informował.
Awatar użytkownika
mocus
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 14 paź 2009, 14:51

Post autor: mocus »

[quote=""Emitu""]
Wieczorem po pracy odpiałem podciśnienie regulatora ciśnienia paliwa na listwie- efekt: zrobiłem 80 km i ani razu nie zgasł silnik.
Regulator mam zamówiony i postaram sie go jutro zamontować- o efektach będę informował.[/quote]

w 1.3 AAV tez jest takie cos?? i gdzie to w ogole jest bo jakos czarodziejsko opisales ten element :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”