wymiana komputera

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

[quote=""andze2o""]i pompka paliwa sie nie załącza[/quote]
Wcale nie startuje?
Napięcia sprawdzałeś?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
a
andze2o
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 35
Rejestracja: 22 paź 2009, 5:58
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: andze2o »

na starym kompie wszystko spoko a jak podłączam ten od 1,4 to nic sie nie dzieje

W jaki sposób napięcie sprawdzić?
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Lookałem na schematach i pinologia jest taka sama. Więc najprawdopodobniej ECU blokuje pompę.
Zrób dopasowanie ECU do immo.
0. Włączasz zapłon
1. Wchodzisz w Immo (25)
2. Adaptacja (10)
3. Kanał 00
4. Zatwierdzasz

Powinno zagadać.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
a
andze2o
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 35
Rejestracja: 22 paź 2009, 5:58
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: andze2o »

Spróbuje dzisiaj mam nadzieje ze da rade;]
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

A tak przy okazji - dlaczego zmieniasz ECU?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
a
andze2o
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 35
Rejestracja: 22 paź 2009, 5:58
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: andze2o »

Chce dopasować ecu do immo
Jak pisałeś wcześniej
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

[quote=""andze2o""]Chce dopasować ecu do immo[/quote]
No to jest efekt wymiany. A dlaczego sama wymiana?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
a
andze2o
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 35
Rejestracja: 22 paź 2009, 5:58
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: andze2o »

Miałem silnik 1,0 ale niestety był już do wymiany(regeneracja się nie opłaciła) i zmieniłem na 1,4 a komputer został z 1,0 i muli strasznie,nie ma mocy na zimnym silniku muszę go gasić ze 3 razy zanim będzie dobrze,obroty skaczą jak oszalałe,jak zostawię go dłużej np.odśnieżam szyby to gaśnie.
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

I wszystko jasne.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”