wymiana końcówek drążków kierowniczych + stuki tylne koło

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
psuszek
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 02 mar 2010, 22:53

wymiana końcówek drążków kierowniczych + stuki tylne koło

Post autor: psuszek »

Witam wszystkich (jako, że to mój pierwszy post). Od jakiegoś czasu jestem właścicielem polo 6n. Do tej pory wszystko było ok. Po zimie niestety pojawiły się usterki.
1. wymieniam końcówki drążków kierowniczych i tu pytanie czy jakieś dodatkowe elementy trzeba ewentualnie wymienić razem z tymi częściami? Jakiej firmy kupić te końcówki?

2. przy skręcaniu w prawo przy prędkości ~30km mam stuki/chrobotanie w prawym tylnym kole czy to może być amortyzator czy coś innego? można to samemu zdiagnozować?

ps. co prawda przeczytałem już kawałem tego forum, ale jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o samochody...
Awatar użytkownika
foxmen1
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 601
Rejestracja: 22 gru 2009, 9:31
Lokalizacja: Wałbrzych/Świdnica

Post autor: foxmen1 »

[quote=""psuszek""]1. wymieniam końcówki drążków kierowniczych i tu pytanie czy jakieś dodatkowe elementy trzeba ewentualnie wymienić razem z tymi częściami? Jakiej firmy kupić te końcówki?[/quote]

ustawiłeś zbieżność po wymianie? zasobność portfela=jakość końcówek

[quote=""psuszek""]2. przy skręcaniu w prawo przy prędkości ~30km mam stuki/chrobotanie w prawym tylnym kole czy to może być amortyzator czy coś innego? można to samemu zdiagnozować?[/quote]

łożyska? Sprawdz 30min roboty. Znajdziesz tu pełnego manuala.
Było... viewtopic.php?f=56&t=11878
Jest Golf IV 1.9TDI 115kucy
p
psuszek
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 02 mar 2010, 22:53

Post autor: psuszek »

[quote=""foxmen1""]ustawiłeś zbieżność po wymianie? zasobność portfela=jakość końcówek[/quote]

Dzięki za rady. Kupiłem końcówki firmy MOOG - 60zł/sztuka. Zbieżność ustawię po weekendzie jak dokonam wymiany.

[quote=""foxmen1""]łożyska? Sprawdz 30min roboty. Znajdziesz tu pełnego manuala.[/quote]
Poszukam manuala zatem :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”