Jaki termostat?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
AdamUK
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 11 sty 2010, 13:18
Lokalizacja: SL3 UK

Jaki termostat?

Post autor: AdamUK »

Witam wszystkich - pozdrowienia! (to moj pierwszy post).
Od grudnia ub. roku jestem (niespodziewanym) posiadaczem VW Polo 6N.
Przymierzalem sie do jakiegos malego 3-drzwiowego ale za 575£ trafila mi sie 5dr poloweczka z 1997r.
Tak przy okazji - ile trzeba dac PLN w Polsce za cos takiego? Przebieg 70 tys mil (112 tys km), lakier zielony metalic (a w sloncu jakby z brokatem), zadnych sladow rdzy, silnik 1.0, kierownica bez wspomagania, tapicerka troche poplamiona, z bajerow jedynie elektrycznie sterowane lusterka... no i poza tym to niewiele wiem...
Gdzie mozna wpisac numer VIN (WVWZZZ6NZWY028455) zeby sie wszystkiego co mozliwe dowiedziec?

Jak na razie mam dwa problemy:
1. Termostat. Na pewno mam niesprawny. Tylko w korkach albo na postoju wskazowka temperatury zaczyna przekraczac 70. I chyba nigdy nie osiagnela 90... Ogrzewanie jako tako dziala, jak na angielskie warunki... Mrozow -15st. raczej sie nie spodziewam... :grin: Ale zuzycie paliwa nie jest jakies duzo odbiegajace od normy. Pomiedzy tankowaniami (leje zawsze do pelna, a po zaswieceniu rezerwy tankuje na najblizszej stacji) przejezdzam ok. 400 mil.
Troche oczywiscie przegladalem forum pod haslem TERMOSTAT tylko nie do konca wiem jaki potrzebuje: metalowy-mosiezny, czy taki walec wygladajacy na tworzywo? Zapewne pomoze nr silnika: AER123418 (spisane z "dowodu rejestracyjnego" - mam nadzieje ze w aucie jest taki sam...).

2. Antena. Bylo bez radia, szybko cos kupilem - i tu problem: po podlaczeniu anteny zero stacji. Na wlozonym byle druciku w gniazdo antenowe radia odbiera, jak to na druciku - niezle... Sprawdzilem mocowanie, polaczenia, anteny na dachu - ok. Sprawdzone miernikiem na wtyczce do radia - pokazuje zwarcie... Ponoc ten przewod antenowy sklada sie z 2 odcinkow i polaczenie jest gdzies przy skrzynce bezpiecznikow, ale ja tam nic takiego nie widze. A przydaloby sie wiedziec na jakim odcinku to zwarcie. Bo jak na tym dluzszym to mam przerabane (demontaz pdsufitki zeby wymienic kabel antenowy?)! Jakies porady?

Z gory dzieki i sorry za brak polskich liter...
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

Co numeru VIN to jest na to post:
viewtopic.php?f=10&t=9920&hilit=tu+sprawdzamy
używaj opcji szukaj jest tam naprawdę dużo poruszanych już 1000 razy tematów.
1.Termostat najlepiej kup firmy Wahler lub oryginał Behr Thomson
co do typu to wypowie się ktoś kto ma katalog Vag etka lub ktoś z silnikiem AER, w dobrym sklepie moto powinni mieć katalog i tam też dobrać odpowiedni.
Z lektury postów:
search.php?keywords=termostat+do+AER&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj
wnioskuję że do AER 1,0 50 koni jest walcowy wraz z króćcem na 99,9%,. Ktoś kto ma AER potwierdzi jeszcze tylko.
Jak wymieniasz to możesz od razu zainwestować w króciec plastikowy bo czas i temperatura go po prostu kruszy i może nie trzymać temperatury, co do nowego termostatu to warto go zagotować w wodzie celem sprawdzenia poprawnego działania.
2.Co do kabla antenowego to poprosimy kogoś innego ja nie rozbierałem tego ustrojstwa.
Cheers man :D
civic r18a2/407 1,6 HDi
s
savic
Swój
Swój
Posty: 975
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:10
Lokalizacja: małopolska

Post autor: savic »

w AER siedzi ten plastikowy termostat , co do kabelka to nie jestem do końca pewien co powinien pokazać miernik ale w antence jest wzmacniacz i dlatego miernik mógł pokazać jakieś przejście (niekoniecznie zwarcie) , a do tego wypadało by jeszcze założyć separator który podaje zasilanie na antenkę (ori radyjka miały wbudowany) żeby radio zaczęło dobrze odbierać ale i bez tego coś powinno złapać , jest to takie ustrojstwo http://allegro.pl/item947231798_wzmacni ... zenie.html
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”