[6n2] Słabe hamulce

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
marcius24
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 28 maja 2009, 13:13

Post autor: marcius24 »

Ja na twoim miejscu sprawdziłbym w pierwszej kolejności przewody podciśnienia które idą od silnika do Serwa, ja miałem taki przypadek porostu przewody rozłączyły się na złączce. Jak miałem rozpięte to nie mogłem zablokować kół, i też tylnie mi łapały na suwa, odpowietrzanie także nie pomagało, jak złączyłem przewód to prawie głowę rozbiłem o szybę. :)
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

A czy to nie jest tak, ze jak pedał hamulca opada po załączeniu silnika, to znaczy, że przewody są OK i serwo też?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
A
Adas1987
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 04 mar 2010, 13:28
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie(Węgorzewo)

Post autor: Adas1987 »

Pytanie!! :)

Wymieniłem szczęki w moim polo (6N2, 2000)

I wymieniłem cylinderek, odpowietrzyłem.

Problem(jeśli w ogóle jest) to:
-przed wymianą pedał nie leciał tak mocno do dołu, a teraz leci, jak nacisne drugi trzeci raz to juz bierze wyżej,

Moze mi ktoś podpowiedziec czy to jest ok, czy jeszcze raz odpowietrzyc układ.
Z góry dziękuje.
Love VW!!
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

zapowietrzony układ ewidentnie. Widac zle cos odpowietrzyles albo nie do konca.
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
r
roman cbr
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 56
Rejestracja: 19 lip 2009, 18:38

Post autor: roman cbr »

Koledzy jeżeli pedał hamulca rośnie to jak pisał już Tofik ewidentnie zapowietrzony układ. Trzeba odpowietrzyć jeszcze raz. Myślę, że kolega mający problem z hamulcami musi sprawdzić cylinderki, bo tam może być problem. Przy odpowietrzaniu trzeba zauważyć z jaką siłą wylatuje płyn hamulcowy z odpowietrznika.
A
Adas1987
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 04 mar 2010, 13:28
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie(Węgorzewo)

Post autor: Adas1987 »

Do TOFIK_6n2.


To musze odpowietrzyc cały układ?? Czy tylko te koło po wymianie cylinderka?
Moje pierwsze koty za płoty z hamulcami :yahoo:
Ale jeszcze widac musze się paru rzeczy nauczy
Jestem wdzieczny za za tamta podpowiedz i z góry dziękuje za tą :)
Love VW!!
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

Odpowietrz obydwa tylne zaczynając od tego najdalej od pompy.
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
Awatar użytkownika
janoelektryk
Początkujący
Początkujący
Posty: 105
Rejestracja: 07 cze 2010, 22:14
Lokalizacja: W******e

Post autor: janoelektryk »

Witam.
Nie będę zakładał nowego tematu przeczytałem prawie wszystkie tematy i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Problem w tym że jak silnik pracuje to hamulce okej , ale jak np. na parkingu gaszę silnik to podnosi pedał hamulca do góry i auto jedzie trzeba strasznie mocno wciskać hamulec albo od razu zaciągać ręczy.
Nie spotkałem się jeszcze z czymś takim , a kupiłem ten samochód żonie trzy tygodnie temu.
Bardzo proszę szanownych użytkowników czy te typy tak mają lub jaka jest przyczyna takiej sytuacji.
Wszystkim zainteresowanym tematem stawiam wirtualne: :piwo: :piwo:
*ROBIĘ*to*co*LUBIĘ*to*znaczy*NIC*
Obrazek

hasło: rekin
d
darkc
Początkujący
Początkujący
Posty: 158
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: darkc »

moim zdaniem tak mają te i inne typy też :grin: Nie pracuje silnik - nie pracuje wspomaganie hamulca.
Awatar użytkownika
janoelektryk
Początkujący
Początkujący
Posty: 105
Rejestracja: 07 cze 2010, 22:14
Lokalizacja: W******e

Post autor: janoelektryk »

Jeżdżę różnymi autami ze wspomaganiem wszystkie zachowują że jak silnik nie pracuje to hamulec słaby , ale tak jak w tej Polówce to się jeszcze nie spotkałem żeby z taką siłą podnosiło pedał.
Myślę że chyba jest coś z ABS .
*ROBIĘ*to*co*LUBIĘ*to*znaczy*NIC*
Obrazek

hasło: rekin
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

janoelektryk

Normalne... W polo ogolnie sa slabe hamulce. Nie przejmowal bym sie tym jesli podczas pracy silnika jest wszystko ok
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
Awatar użytkownika
janoelektryk
Początkujący
Początkujący
Posty: 105
Rejestracja: 07 cze 2010, 22:14
Lokalizacja: W******e

Post autor: janoelektryk »

Dzięki za konkretną odpowiedz.
Pojeżdżę trochę myślę że się przyzwyczaję.
*ROBIĘ*to*co*LUBIĘ*to*znaczy*NIC*
Obrazek

hasło: rekin
Awatar użytkownika
janoelektryk
Początkujący
Początkujący
Posty: 105
Rejestracja: 07 cze 2010, 22:14
Lokalizacja: W******e

Post autor: janoelektryk »

Witam ponownie .
Te hamulce nie dawały mi spokoju pojechałem do mechanika i co się okazało pęknięta mel brama w serwo .
Dopiero mi uświadomili że było słychać szum podczas jazdy a przy hamowaniu nie było słychać nic , po zgaszeniu silnika ma być na tyle ciśnienia że spoko można trzy razy użyć hamulca i musi być i teraz tak mam.
Sprawa wyjaśniona .
*ROBIĘ*to*co*LUBIĘ*to*znaczy*NIC*
Obrazek

hasło: rekin
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”