Jaki zestaw hamulców na przód do 6N?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
MiSiEk-GDA
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2271
Rejestracja: 24 gru 2008, 2:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MiSiEk-GDA »

a powiedzcie mi jedno panowie bo mam mały rebus jak ostatnio 2 lata temu robiłem hamulce na przodzie to do wymiany były kloce i tarcze i wtedy wchodziły mi tylko i wyłącznie klocki 15,3mm a zostały mi w zapasie jeszcze błędnie kupione co nie zmieściły się i nie mogłem ich zwrócić takie same tylko że grubość 17,3mm. Teraz mam też do wymiany klocki bo przejechałem ponad 30tys i widać że mają już dosyć i pewnie z miesiąc max jeszcze pożyją, zakładając zużycie tarcz przez 2 lata(są ok nie do wymiany) to te 2mm powinny zeszczupleć po takim przebiegu i mógłbym wykorzystać te co mi zostały ;) Nigdy do tej pory o tym w taki sposób nie myślałem, nawet wystawiłem te klocki na giełdę u nas na sprzedanie, ale dziś w Focie jak byłem to doradca ich mi taki pomysł podsunął, jak myślicie taki patent by przeszedł ?? bo jeśli tak to bym był parę dyszek do przodu i zużył to co mi w szafie w pokoju leży i się kurzy
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

tak kupiłeś większe objętościowo klocki, zazwyczaj jak nie da się tego towaru zwrócić to toczy się je tokarką o parę mm i wtedy wchodzą w zacisk, w twoim przypadku jeśli tarcze są na tyle "szczupłe" że jeśli się da zamontować to z powodzeniem możesz je wykorzystać i mieć kilkadziesiąt zł w kieszeni. :D
Montuj i się nie przejmuj, będzie śmigać.
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
MiSiEk-GDA
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2271
Rejestracja: 24 gru 2008, 2:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MiSiEk-GDA »

podziękował ;) tak też na logikę rzecz biorąc wydawało mi się że będzie pasowało, w środę wolne od roboty to do kumpla do garażu wjadę i będziemy walczyć, jeszcze przy okazji kapcie na letnie się zmieni za jednym razem :D

Dziś dzień jestem już po montażu i weszły bez najmniejszego problemu ;) nawet nie trzeba było nic ścierać, także jestem jakieś 100zł do przodu
Ostatnio zmieniony 31 mar 2010, 13:54 przez MiSiEk-GDA, łącznie zmieniany 1 raz.
c
chudzienki
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 08 mar 2010, 9:46

Post autor: chudzienki »

Witam
W najbliższym czasie też czeka mnie wymiana tarcz i klocków.
Co sądzicie na temat tych firm :Pagid lub Eicher?
Można je spokojnie montować?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ciapek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 16 lis 2008, 15:12
Lokalizacja: TORUŃ

Post autor: Ciapek »

Padło na tarcze i klocki TRW.
Ogólnie coś koło 400 zł (dwie strony). Takie są ceny.

W środę będę miał wymieniane.
Awatar użytkownika
czajna
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 14 lis 2008, 9:36
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: czajna »

A jak wygląda sprawa z podmianą litych na np. wentylowane?
Obecnie mam lite, dziś zmierzone mają ok. 8mm (nowe ok. 10mm) więc w zasadzie do wymiany, klocki mam grube ok. 9mm.
Zastanawiam się czy jest to wszystko na tyle kompatybilne i czy mogę wsadzić tarcze lite nacinane 12mm lub wentylowane 20mm, zmieniając klocki (bo pewnie byłyby za grube i możliwe że nie będą pasowały) do tego samego zacisku?
Dzięki za pomoc
Awatar użytkownika
czajna
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 14 lis 2008, 9:36
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: czajna »

Przypomnę się po tygodniu :) nie znalazłem odp.
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”