[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

jasne
pamiętaj aby bak wymienić i założyć pompę paliwa z pod koła
wiązkę silnikia itp
nie ma problemów z przekładką jeżeli silnik jest z polo
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Dostałem warna, nie wiem czy mogę kontynuować temat. W teorii to jest wszystko łatwe, gorzej z praktyka :/ Przełożenie samego silnika to raczej pestka, gorzej z elektronika, to stanowi główny problem. Jak się do tego zabrać? Co w ogóle trzeba z niej przełożyć?
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

byczynho
masz 16 stron tematu do przesledzenia jak dalej bedzie cos nie jasne pytaj
t
toudi19w
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:26

Post autor: toudi19w »

decyzja zapadła. aee na pelnym wtrysku. do 2 mies. dam fotki z calej budowy
Awatar użytkownika
agakitty
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 17 sty 2010, 19:21
Lokalizacja: Racibórz/GliVWice
Kontakt:

Post autor: agakitty »

czekamy Olo na ciekawy projekt :)
...nie sztuka mieć nowy samochód, sztuka włożyć całe serce w stare...
t
toudi19w
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:26

Post autor: toudi19w »

[quote=""marcintju""]toudi19w
koło zamachowe z 1.0, plan głowicy (1mm), powiększenie kanałów w głowicy i w kolektorach, +mapa paliwowa z 1.8 ABS, jak chcesz pełen wtrysk to pakuj 1.6 AEE, tak samo podchodzi jak ABU na mocowania.[/quote]


aee na 100% pasuje na mocowania??
t
toudi19w
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:26

Post autor: toudi19w »

[quote=""agakitty""]czekamy Olo na ciekawy projekt :)[/quote]

skad znasz moje imie??
Awatar użytkownika
agakitty
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 17 sty 2010, 19:21
Lokalizacja: Racibórz/GliVWice
Kontakt:

Post autor: agakitty »

mam pytanie do wszystkich, a w sumie kilka, oglądnąłam całośc temtu SWAP i ciekawi mnie to że wiekszosc odpowiedzi to takie w których przeróbki są plug&play , myślę że gabarytowo jest wiecej silników które mogą wejśc jak np VR, pasuje to reszta też , kiedyś dużo czytałam na temat SWAP-u przykładowo, Opel Corsa A podłużnice i cała buda to moim zdaniem nic lepszego niz 86c wyszystko tak samo ciękie i kruche a jednak ludziska wkładają C20XE 2.0 16v seria 150KM lekkie mody i 180 KM jest, i jeżdżą . A tu spotykam się z odpowiedziami typu "ze z czego łapy podejdą orginalne" "jak zrobic zeby nie było rzeźby" itd ,swap to swap łapy się dorabia i git. Po prostu tej kwestii nie rozumiem :| :| :| :| :| :| :| :|

http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... d-5801.JPG ----corsa 2.0 16v
http://i36.photobucket.com/albums/e27/s ... C00005.jpg-----polo
http://pu.polo9n.info/uE3LADrL5qUPmZ2Mm2FU.jpg----VR
http://pu.polo9n.info/uWkKYbEDuCfxLS5mbRC9.jpg----VR
...nie sztuka mieć nowy samochód, sztuka włożyć całe serce w stare...
Awatar użytkownika
kazikboy
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:26
Lokalizacja: Żórawki/gryfino/szczecin/Dania

Post autor: kazikboy »

powiem tylko tyle ze opel to g i wszystkie pojemnosci silnikow sa montowane na tych samych lapach w tym samym miejscu poza V raczej a VW wymyslil silniki pochylone do przodu i do tyłu a w polo tylko mozna stosowac lezace do przodu a np w golfie3 takie i takie Kolezanko ;)
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi) <!-- s]
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
t
toudi19w
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:26

Post autor: toudi19w »

kolezanko wez pod uwage to ze nie kazdy ma tyle kasy zeby kupic duzy silnik i zrobic rzezbe w aucie. dlatego szukamy najrozsadniejszych rozwiazan. a moje pytanie nadal brzmi czy aee na 100% pasuje?????
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

agakitty
zgadam się z Tobą SWAP to SWAP ale bardzo często przychodzą kwestie finansowe.
Spytaj choćby kolegę POL ile go kosztowało wsadzenie 1,8t z audi TT do polo 86c i czy chciałby to robić drugi raz.
Kolejnym przykładem jest polo 86c z trójmiasta. Ma zainstalowane pod maska 2,0 DOHC. A żeby to wstawić musiał przespawać podłużnice z golfa 2.

jest tez auto z Rumi które ma wsadzone 1.9tdi

Oczywiście są specjalne wózki usztywniające do polo które pozwalają na montaż większych silników z rodziny VW ale trzeba je sprowadzać i sporo kosztują.

jeśli dobrze prześledziłaś temat to jest wiele ciekawych silników powsadzanych do polo. Ale wszędzie są poniesione ogromne koszty.

Dodatkowo większość z nas używa jednak polo jako samochodu na co dzień a skomplikowane SWAPY są bardzo awaryjne.

Wnioski wyciągnij sama czemu głownie jest mowa o SWAPach typu plug&play
Awatar użytkownika
agakitty
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 17 sty 2010, 19:21
Lokalizacja: Racibórz/GliVWice
Kontakt:

Post autor: agakitty »

rozumiem :oki: ale warto wkładac silnik 1.6 dla uzyskania mniejszej mocy niz G
podajcie listę silników VW które wejdą plug&play

słyszałam że pękają podłużnice przy wiekszych i mocniejszych silnikach niż PY
nawet przy glebie === prawda czy fałsz?

co sądzicie o silniku c20xe w 86c
...nie sztuka mieć nowy samochód, sztuka włożyć całe serce w stare...
t
tomasz0912
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 272
Rejestracja: 26 maja 2009, 13:42
Lokalizacja: Połczyn Zdrój

Post autor: tomasz0912 »

Koledzy byl juz tu temat poruszany temat silnika 1.6td z golfa 2. Ja mam teraz kilka konkretnych pytan.
Do kogo moge sie zglosic...??
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

tomasz0912
powiem krotko silnik za ciężki do polo bez wzmacniania. ale da się wsadzić.
ale warto wkładać silnik 1.6 dla uzyskania mniejszej mocy niż G
znów tu masz kwestie finansowe. ile trzeba zapłacić za sprawny silnik z sprawnym G??
ile kosztuje roczne utrzymanie G??


aee z tego co widzę to inaczej ma łapy, pytanie czy da się przekręcić łapę z polo, jeśli się da to pytanie czy da się założyć alternator z aee bo polo ma pasek klinowy nie wielorowkowy. a może da się same kolo pasowe przekręcić nie znam tego silnika wiec więcej nie powiem
M
Makumb
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44

Post autor: Makumb »

Wielokrotnie przewija sie problem pękających podluznic - jak w takim wypadku idzie je wzmocnić? Nie chodzi mi o "wózek Salzmanna" Bo to są ceny z kosmosu - przespawanie podłużnic z golfa? To też lekko lipne
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”