Blad Vag

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
morsik2005
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2009, 12:40
Lokalizacja: Warszawa

Blad Vag

Post autor: morsik2005 »

witam. podlaczylem wczoraj sobie samochod pod kompa i wyszlo mi ze mam taki oto blad:
00525 - Oxygen Sensor (G39)
03-10 - No Signal – Intermittent
skasowalem go i dzis rano chcialem sprawdzic czy dalej bedzie i znow sie pojawil:/ po patrzeniu w bledy widze ze jest cos z sada lambda ale co to niewiem dokonca. sonda byla wymieniana w pazdzierniku zeszlego roku i chyba by sie nie zepsula tak szybko? niestety spalanie jest troche powyzej 10l:/ nie kupilem najtanszej tylko boscha. mam polo z 96r 1,4 44kw 60km silnik AEX. znalazlem na forum cos takiego ale niewiem jak mam to rozumiec:/ viewtopic.php?f=13&t=8732&p=70290&hilit=00525#p70290
z gory dzieki i czekam na pomoc.
CDJ
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Wychodzi na to że jest tak jak w tamtym temacie. Sprawdź jeszcze czy wszystko jest podłączone do sondy jak trzeba. Ale najprawdopodobniej uwalona sonda.

sorry za off top, ale czy dobrze widzę że kolega z Bielan?
Awatar użytkownika
morsik2005
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2009, 12:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: morsik2005 »

tak Bielany:) fuck i znow koszt sondy:/
CDJ
Awatar użytkownika
bazi
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 603
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:05

Post autor: bazi »

jaki tam koszt - kupisz oryginalną uzywaną z tym samym numerem czesci na allegro
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Poszukaj ori używki. Ponoć lepiej się to spisuje niż nowy zamiennik.
Awatar użytkownika
morsik2005
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2009, 12:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: morsik2005 »

a jezeli w trasie mi pali okolo 5,5-5,8l to tez walnieta sonda?
CDJ
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Sprawdż na wagu prace sondy tu masz na dole jaki wykres powinien być i porównaj z twoim.
http://klubseata.pl/forum/https://forum.vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

Mozna tez odpiac sonde bo wtedy ECU bedzie bralo wartosc usredniona z map zapisanych. Lepiej tak jak ma uszkodzona sonda mieszac i ostro przeklamywac comoz emiec skutki kopcenia, wiekszego zużycia paliwa i zapychania kata przy dluzszej takiej jezdzie.
V
Vandamus
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 18 kwie 2010, 12:52

Post autor: Vandamus »

Witam. Mam problem z polówka i nikt mi nie potrafi pomóc.Od początku: Polówka była na przeglądzie i wyszła przekroczona emisja spalin ok 20 razy. Podłączyłem po Vaga i był błąd 537 regulacja lambda nie osiągnięta wartość kontrolna(po wykasowaniu pojawia sie od nowa). Napięcie na sądzie pokazywało 0.9 V i tak się utrzymywało, przy dodaniu gazu spada na dół. Mam znajomego z częściami używanymi i wziąłem od niego dwie sondy i na dwóch to samo. Wczoraj kupiłem nowa uniwersalna,tez to samo. Sonda jest cztero-przewodowa na dwóch białych jest napięcie go grzałki a szary z czarnym ma połączenie do ECU. Wcześniej sprawdziłem map sensor,czujnik temperatury, wymieniłem filtry,świece,czyściłem przepustnice i robiłem adaptacje. Możliwe ,że to ECU?? Bo już więcej nie ma chyba nic wspólnego z napięciem tej sondy?? Już mi się skończyły pomysły. Macie jakąś rade na to?? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Przemek
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”