[6n2] Instalacja gazowa

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

G
Gow
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 15 kwie 2010, 15:30

[6n2] Instalacja gazowa

Post autor: Gow »

To mój pierwszy post więc chciałbym powitać wszystkich użytkowników tego forum.
Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem polówki ;] Zastanawiam się nad założeniem instalacji gazowej i mam kilka pytań:
Jaka instalacja gazowa dedykowana jest do polo 6n2 60km(44kw) 2001 r ?
Jakie są koszta ?
Słyszałem ze są jakieś problemy z kontrolka Check , czy to prawda ?

Z góry dzięki za wszelkie wskazówki :D
M
Mały2601
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 05 lis 2009, 13:00
Lokalizacja: Kraków (okolice)

Post autor: Mały2601 »

Mam taki sam silnik i sekwencyjny gaz, nic się nie dziej tankujesz i jeździsz, nie mam żadnych problemów z kontrolką check czy jakimi kolwiek innymi błędami. Na twoim miejscy niczego innego oprócz sekwencji nie montował, bo masz wtedy gaz na wtrysku (czyli tak jak benzynę) i nie ma żadnych problemów z regulacjami. Ja mam jeszcze tak ustawione fazy wtrysku na gazie że nie mam żadnego spadku mocy, w porównaniu z benzyną. (jak chcesz to mogą Ci tak ustawić że będzie mocniejszy niż na benzynie, tylko to kosztem wyższego spalania) Za sekwencję zapłaciłem 1500 zł, ale dlatego że w aucie był już gaz, i wystarczyło tylko przerobić na sekwencję. Ile kosztuje założenie sekwencji od podstaw to dokładnie nie wiem. Ale szybko się zwraca, co jak co ale 60zł za 330 km to chyba nie drogo.
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

[quote=""Mały2601""] Ja mam jeszcze tak ustawione fazy wtrysku na gazie że nie mam żadnego spadku mocy, w porównaniu z benzyną. (jak chcesz to mogą Ci tak ustawić że będzie mocniejszy niż na benzynie, tylko to kosztem wyższego spalania) .[/quote]
Przejedź się na hamownię to się zdzwisz.
M
Mały2601
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 05 lis 2009, 13:00
Lokalizacja: Kraków (okolice)

Post autor: Mały2601 »

Się zdziwiłem jak gaz na sekwencję zmieniłem. Spadek pewnie jest nie przeczę, ale pod nogą nie czuć różnicy
s
spiderek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: spiderek »

Ja też mam instalację sekwencyjną.
Nie mam żadnych problemów.
Na 28 litach gazu robię równe 300km po zatłoczonej Wawie.
Nie żałuję wyboru.
Z kontrolką check nie mam problemu...
Koszt mojej to ok 3000zł
Brc seqent24
Obrazek
V
VW POLO 6N2 LBN
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 31 paź 2010, 17:48
Lokalizacja: Lublin

Post autor: VW POLO 6N2 LBN »

witam :) mam VW POLO 6n2 1.4 MPI 2000r
i chce założyc gaz do niej tylko nie wiem której generacji bo jak widzialem to jest ich 5 :/ jesli mozecie mi pomóc to z góry dziekuje :) pozdrawiam
Awatar użytkownika
rafisoltys
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 202
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:06
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: rafisoltys »

Nie wiem czy ktoś Ci zamontuje na wielopunktowym wtrysku instalacje inną niż sekwencyjna (koszt od 2500 zł).
Ja w swoim Polo we wrześniu zakładałem nową instalację BRC JUST. Jest to instalacja II generacji z emulacją sondy lambda. Koszt 1800 zł. Silnik 1F monotronic.
d
dlugipl
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 20 gru 2010, 20:12

Post autor: dlugipl »

Witam mam małe pytanie bo nie wiem jaką instalację gazową wybrać do VW Lupo 1.0 Kat. 50 KM rok 1999 kod silnika ALL 8 zaworowy z plastikowym kolektorem . Czy może ktoś zaproponować jaki zestaw będzie najbardziej odpowiedni do tego silnika.??
Awatar użytkownika
rafisoltys
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 202
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:06
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: rafisoltys »

[quote=""dlugipl""]Witam mam małe pytanie bo nie wiem jaką instalację gazową wybrać do VW Lupo 1.0 Kat. 50 KM rok 1999 kod silnika ALL 8 zaworowy z plastikowym kolektorem . Czy może ktoś zaproponować jaki zestaw będzie najbardziej odpowiedni do tego silnika.??[/quote]

To jest mono czy pełny wtrysk ?
P
Pawlak
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 21 wrz 2010, 17:10
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Pawlak »

Jak masz plastikowy kolektor to najlepiej byłoby założyć sekwencję. Ja zakładałem miesiąc temu sekwencję firmy BRC model Sequent24, zapłaciłem 2600 zł. Auto chodzi dobrze, choć mam mały problem kiedy odpalam rano i silnik jest zimny to po przełączeniu na gaz na postoju auto potrafi zgasnąć (podczas jazdy jest OK) i nie pracuje na wszystkich cylindrach, miga też kontrolka Check. Jak auto rozgrzeje się to wszystko jest dobrze. Problem ten występuje tylko wtedy gdy auto przełączy się na gaz na postoju, albo jak po przełączeniu podczas jazdy muszę się zaraz zatrzymać (np. na skrzyżowaniu). Jak cały czas jadę po przełączeniu na gaz to wszystko jest OK. Myślałem może że to wina za nisko ustawionej temperatury silnika przy której auto przełącza się na gaz, podniosłem do 45 stopni ale to nie pomogło. Może któryś z użytkowników miał podobny problem? W sumie nie przeszkadza mi to tak bardzo bo zdarza się sporadycznie, ale nieraz troszkę wkurza. Dodam tylko że na benzynie nie ma żadnych problemów.
d
dlugipl
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 20 gru 2010, 20:12

Post autor: dlugipl »

Silnik mam benzynowy, czterocylindrowy z wtryskiem wielopunktowym. Czy możecie wypisać jaką listwę wtryskową, parownik i na jakiej elektronice itd... bo kogo nie zapytam w zakładach to proponują pewnie to co mają.Dziękuję.
P
Pawlak
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 21 wrz 2010, 17:10
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Pawlak »

Jak wielopunktowy wtrysk to sekwencja i może być właśnie BRC Sequent24, dużo osób ją posiada i sobie chwali, ja też jestem zadowolony, a problem który opisałem powyżej pewnie nie wynika z winy instalacji gazowej tylko pewnie coś mam z zapłonem. Samochód pali mi średnio ok. 8 litrów gazu na 100 km, nie odczułem żeby był słabszy od jazdy na benzynie. Cena założenia BRC nie jest niska, ale to jest bardzo dobra instalacja.
d
dlugipl
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 20 gru 2010, 20:12

Post autor: dlugipl »

Podam przykładowe oferty zestawów.... może ktoś się wypowie którą wybrać 1,2 czy może 3 lub proszę o inne propozycję

1. http://moto.allegro.pl/ac-stag-200-4-to ... 81486.html

2. http://moto.allegro.pl/stag-4-300-alask ... 93087.html

3. http://moto.allegro.pl/ac-stag-300-4-pl ... 18262.html
s
sle
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 17 lis 2010, 9:30
Lokalizacja: opolszczyzna/śląsk

Post autor: sle »

tylko profilaktycznie zapytam... a z silnikiem wszystko OK, jest na cacy? Wiele osób zakłada instalację mając mniejsze lub większe problemy z autem, a później marudzą na instalację i miesiącami jej wyregulować nie potrafią.
Sugeruje również jeśli już się zdecydujesz i będziesz zakładał to pilnuj takiej kolejności: najpierw wymieniamy filtr powietrza czy świece i kable jeśli trzeba, a później regulacja. Nie zrób tak, że jedziesz na regulacje czy założenie instalacji a za miesiąc wymieniasz filtr czy świece.
d
dareekk19
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 21 lip 2009, 9:47
Lokalizacja: Dobczyce

Post autor: dareekk19 »

witam
Zakladal może ktoś z was ostatnio instalacje gazową do polóweczki 1,4 MPI?? Jak kształtują sie ceny instalacji?
Pozdrowionka :grin:
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”