nieszczelny nawiew od strony pasażera - 86C2F

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

alienek dzięki za rade ale czy te zaczepy się nie ułamią? Jakiego typu one są może coś ala sszywki takie co sie nimi np. skórę obija. Założe je z powrotem? Bo mam je jeszcze od strony nadkola z przodu.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
matekm
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 19 lis 2009, 23:57
Lokalizacja: Lublin

Post autor: matekm »

[quote=""bruczyk""]sprawa chyba jest zupelnie inna

w polo 86c/86c2f jakis inteligenty konstruktor spowodowal ze z bocznych kratek (kierowca i pasazer) ktore maja wiac na szyby czy na nas leci tylko zimne powietrze

mozna to zmodyfikowac. temat o tym znajdziesz tutaj
http://www.vwpolo-squad.pl/nawiew_86c.html[/quote]



Ej, bez kitu, ten link nie działa :/ a chętnie bym się z tym pobawił... Dajcie coś aktualnego i działającego ;) plisss..
m
michall
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 06 kwie 2009, 12:08
Lokalizacja: Brzeźnica / Dębica

Post autor: michall »

Awatar użytkownika
matekm
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 19 lis 2009, 23:57
Lokalizacja: Lublin

Post autor: matekm »

[quote=""michall""]http://www.vwpolo-squad.pl/forum/viewtopic.php?t=70 - tu masz dzialajacy link...[/quote]


super :) dzięki wielkie, zaczynam przerabiać jutro z samego rana ;)
Awatar użytkownika
szymonstar
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 25 kwie 2010, 13:43
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: szymonstar »

Witajcie Polomaniacy :)
Mam taki problem: kupiłem właśnie Polo II Coupe i mam mały kłopot z nawiewem, mianowicie przy ustawieniu siły nawiewu różnice odczuwać jedynie włączając 3. Kiedy włączę 0-1-2 nie czuję, żeby cokolwiek mocniej wiało. Nie wiem, czy jest to normalne (pierwszy raz mam do czynienia z VW), czy też coś jest nie tak. Za każdą pomoc dziękuję!!! :-D
Szymon Starzonek
Obrazek
Awatar użytkownika
jaro
Początkujący
Początkujący
Posty: 177
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:31

Post autor: jaro »

Na 0,1,2 nie wieje pewnie w ogóle, więc spalona jest pewnie opornica mocy lub bezpiecznik termiczny - było już o tym nie raz i wystarczy poszukać.
Awatar użytkownika
szymonstar
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 25 kwie 2010, 13:43
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: szymonstar »

dzięki wielkie, poszukam jutro :D
Szymon Starzonek
Obrazek
P
PoloMM
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 59
Rejestracja: 19 kwie 2010, 21:16
Lokalizacja: RBR...

Post autor: PoloMM »

A ja mam znowu coś takiego: po włączeniu nawiewu na szybę dopiero na 4 biegu czuć, że wieje...na biegach 1-3 wieje tyle co "nic"...
Dodam, że słychać zmianę biegu i obrotów silnika...

Podpowiedzcie coś...
P
PoloMM
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 59
Rejestracja: 19 kwie 2010, 21:16
Lokalizacja: RBR...

Post autor: PoloMM »

[quote=""michall""]http://www.vwpolo-squad.pl/forum/viewtopic.php?t=70 - tu masz dzialajacy link...[/quote]
radze nie wchodzić...dostaję komunikat o KONIU TROJAŃSKIM...!!!!!!!!!! :bomb: :butcher:
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Wszyscy my wiemy że nasze 2f nie posiadają filtra anty-pyłkowego na nawiew, co jest bardzo odczuwalne przez parowanie szyb. No i rozważałem czy nie wsadzić może tam filtr stożkowy?!?
uszczelnić nawiew od strony podłączenia elektryki, a na przeciwnym końcu dać stożek.
Do końca nie wiem czy ziarno tego filtra jest na tyle drobne żeby wilgoć zbierać bo nigdy z takim czymś do czynienia nie miałem, więc pytam czy teoretycznie to by zadziałało...
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

[quote=""Crazy""]uszczelnić nawiew od strony podłączenia elektryki, a na przeciwnym końcu dać stożek[/quote]
będzie słabo wiało do środka...taka jest konstrukcja tej dmuchawy, że bierze z dwóch stron tyle samo powietrza...jak zatkasz z jednej to będzie lipa.
m
mirozmij
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 13 sty 2010, 21:05
Lokalizacja: Góra, Wrocław, Brzeg

Post autor: mirozmij »

Ja mam taki problem, silnik dmuchawy działa prawidłowo (tak mi się wydaje), kręci jak trzeba na wszystkich biegach, natomiast sam wiatrak się kolebie, tak jakby spadł z jakiegoś trzpienia, czy bolca, nie wiem :-( I na skutek tego robi się taka terkotka, zamiast cichego szumu. Mam wrażenie, że to śmigło to powinno siedzieć równo i sztywno na silniku, a nie się bujać na boki. Da się to jakoś naprawić i co w ogóle naprawiać, bo smarowanie nic nie daje...

A strona, na której jest objaśnione zdejmowanie i przerabianie dmuchawy na ciepłe powietrze to jest u mnie blokowana, przez antywira, trojany tam są podobno.. :-) Zdjąć to mniej więcej wiem jak, ale doczytałem się, że z całkowitym rozłożeniem na czynniki pierwsze dmuchawy, to podobno dość trudne i czasochłonne jest.

jakieś sugestie...? :-)
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Owszem jest tam jakiś trojan, ale mi blokuje samego trojana, a nie stronę, zależy jak antywirus masz, przeróbka nie jest trudna, ale ciężko ci będzie wytłumaczyć be zdjęć.
Co do śmigła to owszem powinno siedzieć równo i sztywno (nawet za sztywno żeby go ściągnąć). na tym śmigle od strony silniczka ma być coś w stylu metalowego mocowania, wygląda jak podkładka z bolcami wciśniętymi w plastik, może go po prostu nie masz, w każdym bądź razie zwróć na to uwagę, wchodzi na ośkę silnika na wcisk...
m
mirozmij
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 13 sty 2010, 21:05
Lokalizacja: Góra, Wrocław, Brzeg

Post autor: mirozmij »

Dzięki za odpowiedź.
Już rozkręcone, silnik ze śmigłem wyjęty i rzeczywiście mocowanie osi tuż przy śmigle chyba się posypało, jest duży luz i to pewnie powodowało kolebanie się na boki i terkotanie o obudowę nawiewu. Wybrałem się wiec na szrot i poszukiwania używanego silnika długo nie trwały, bo akurat rozbierali polo, tylko ciut starszy model :grin:
W każdym razie za 3 dychy nabyłem silnik (po sprawdzeniu czy działa oczywiście) razem z obudową, zmontowałem, dolałem płynu, odpowietrzyłem układ i na działa na wszystkich biegach :)
Teraz, jak już wiem, jak się to rozbiera, to może pewnego dnia, jeszcze przed zimą zabiorę się za modyfikację nawiewu, coby zrobić sobie ciepło z bocznych kratek też :crazy:
A ze starym się pomęczę i zobaczę, czy ta podkładka z bolcami, jak piszesz się tam znajduje gdzie trzeba. Jak się uda, będzie na zapas ;)
s
szewaa
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 10 wrz 2010, 18:20
Lokalizacja: graudenz

Post autor: szewaa »

witam jestem szczesliwym posiadaczem poli 92r 40 kw 1.3 kat wer genesis taki torche trup ale na dojazdy do pracy w sam raz na wstepie dodam ze autko stalo ostatnie 4 miechy lecz ponownie zotsalo uruchomione naladowalem ako wymienilem przepalone zaroweczki wymienilem plyn na zimowy od razu i tu pojawily sie porblemy nagrzewa sie plyn chlodzacy gotuje sie po prostu i w ogle nie dziala nawiew dodam ze w zeszla zime tez na jakis czas przestal mi dzialac nawiew pozniej zaczal z powrotem dzialac i z tym grzaniem sie tez przez chwile mialem przygody ale unormowalo sie samo co mi poradzicie dodam ze jestem laikiem nic nie odpowietrzalem moze by tzeba bylo a moze to termostat jak myslicie za co powinienem sie zabrac
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”