to jak w koncu? lepiej kupic 2x 48 czy 48 i 53? co polecacie? wycieraczki juz mam wybrane, chodzi mi tylko o rozmiar. jaka opcja bedzie lepsza? mowimy o normalnych wycieraczkach ze stelazem, bo mialem plaskie, ale nie bylem z nich zadowolony.
Dwa pióra po 480 mm w zupełności Ci wystarczą. Też takie zamówiłem ostatnio. Bezpośrednio u MotGuma, a cenę mają naprawdę rewelacyjna - 2 pióra ze stelażem - 20 złotych
Mam nadzieje, że nie nadzieje się na minę , ale lubie kupować polskie produkty jeśli są dobre.
Jak już pisałem w tym temacie ja mam jedna dłuższa druga krótsza i jak bym miał kupić znów to nie widzę powodu kupowania mniejszych skoro :
1. Takie miałem od "nowości".
2. Jeśli w czasie deszczu mogę mieć bardziej oczyszczoną stronę kierowcy ( o te 5 cm ), co za tym, idzie lepsza widoczność.
3. Różnica cenowa nie jest chyba kosmiczna hehe jak w ogóle jest
Ważne jest tylko żeby nie kupować szmelcu który po pewnym czasie nie będzie dobrze zbierał, długość to drugorzędna sprawa.
Witam ,mam mały,duży poroblem ,więc chodzi o przednie wycieraczki ,kupiłem co dopiero autko i nie sprawdziłem wycieraczek w sumie chodzi o to ,ze jak załączę na dół to mam pojedyńcze czyszczenie,przecieranie co około 5 sekund ,jak załączę do góry to mam pojedyńcze machnięcie ,a gdzie średnie ,szybkie ,bardzo szybkie przecieranie ?? pewnie jest coś zrąbane?? hmm..
p.s jaki płyn do wspomy ?? zielony ,czy czerwony, ??mam czerwony a chodzą ploty ,ze powinienem mieć zielony (korek od wspomy jest zielony )
Wiec w gore masz 2 biegi... szybko i szybciej, w dol natomiast czasowe machniecia. najprawdopodobniej wymienic trzeba przekaznik od wycieraczek ale pewny nie jestem.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
U mnie przełącznik też świrował. Wycieraczki się same włączały. Nie działały jak trzeba.
Ja zamiast wymiany na zamiennik rozkręciłem i wyczyściłem ten oryginał co miałem w aucie i działa pięknie.
Kilka lat wcześniej też rozbierałem ten zespół przełączników bo mi kierunki działały jak chciały. Wyczyściłem styki. Zregenerowałem jeden styk bo był nadpalony i już 4 lata działa pięknie. Myślę, że to był lepszy pomysł niż zamiennik. Kumplowi w audi zamiennik wytrzymał 2 lata i długie mu zdechły.