Problem z pompa Paliwowa 1.4d

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
marek198810
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 20 maja 2009, 21:06

Problem z pompa Paliwowa 1.4d

Post autor: marek198810 »

Witam mam problem z pampa paliwowa polo 1.4 D rocznik ok 90-94 składak . Mailem mało paliwa wiec zatankowałem na full ,po ok 4 km zaczął szarpać i przerywać aż padł:) , i nie chciał zapalić kręcąc rozrusznikiem łapał ale jakby nie na wszystkie tłoki . Postanowiłem wymienić filtr paliwa ale nic to nie zmieniło , wiec odkręciłem przewody paliwowe od pampy i okazało sie ze 2 dolne dają paliwo a 2 górne nie . Pytanie co sie mogło stać i jak to naprawić ,nigdy wcześniej nie milem diesla i ostrożnie podchodzę do pomp paliwowych . Sadze ze coś sie zapchało w pompie ale dziwne bo 2 dają paliwo a 2 nie .Czy są tam jakieś sekcje ....? I czy można to samemu naprawić?
m
marek198810
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 20 maja 2009, 21:06

Post autor: marek198810 »

Dodam ze pompa jest bosha
Awatar użytkownika
Kamillos
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 336
Rejestracja: 11 sie 2009, 21:18
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kamillos »

z tego co wyczytalem w poradach w podobnych problemach u kogoś innego to mogło Ci wciagnac jakies syfy z baku skoro mowisz ze juz miales malo paliwa. Ale jak mowie, nie jestem mechanikiem i to tylko przyszlo mi na mysl :)
Awatar użytkownika
Michalini16
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 13 mar 2010, 20:56
Lokalizacja: P-na

Post autor: Michalini16 »

Pierwsze co to spróbuj odpowietrzyć układ paliwowy. Zobacz czy na wężyku od przelewu nie ma bąbelków powietrza. Diesel na pompie ma to że układ nie może być zapowietrzony. Tym bardziej że wymieniałeś filtr. A jeśli chodzi o syf to małe prawdopodobieństwo bo powinien filtr to wyłapać.
m
marek198810
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 20 maja 2009, 21:06

Post autor: marek198810 »

ok spr ale wątpię bo przed wymiana filtra tez to było wiec sadze ze można to wykluczyć.
m
marek198810
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 20 maja 2009, 21:06

Post autor: marek198810 »

nie ma pęcherzyków powietrza , zaczęło paliwo lecieć z każdego ale nie pali ale troszke lapie
M
MORO
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 03 maja 2009, 22:33
Lokalizacja: Łask/Łódź

Post autor: MORO »

sprawdź przewody podchodzące do pompy wtryskowej.
Kiedyś mialem podobny problem i okazało się, że przewód się obluzował i nie dostawał paliwa.
Awatar użytkownika
Michalini16
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 13 mar 2010, 20:56
Lokalizacja: P-na

Post autor: Michalini16 »

Jak paliwo leci to na 100 % będą świece żarowe. Miałem podobny problem w golfie i okazało się że żadna świeca nie grzała. :jester:
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Kolego nie pal się tak do zmiany świec. Najpierw sprawdź przekaźnik potem można cos wnioskować. Diesel ma to do siebie że bardzo ciężko go odpowietrzyć.
A pompe masz sekcyjną, bardzo rzadko ulegają awarii. Ale jak byś chciał to mam sprawną na sprzedaż.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
Dyluś
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 597
Rejestracja: 22 lut 2010, 16:36
Lokalizacja: RZE

Post autor: Dyluś »

Spróbuj zapalić autko starterkiem ( jak nie masz to jakiś odrdzewiacz typu WD-40).
Mój grzechotnik jak się zapowietrzył też chlapał z przewodów a nie palił- po odrdzewiaczu zapalił. :oki:
pozdro Rafał
Były:
Jetta Mk1'79r,Polo 86c2f'94r,Golf Mk2'89r, Golf Mk3 Cabrio'95r
Jest:
Golf mk3'97r, Sharan'02, i 125ccm :)
m
marek198810
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 20 maja 2009, 21:06

Post autor: marek198810 »

Zawsze robiłem benzyniaki o diesel mam małe pojecie zwłaszcza o pompach . O jaki przekaźnik chodzi? A co do świec wcześniej chodził udało sie go za palić ale parskał strasznie i sadze ze nie na wszystkie cylindry chodził .A na ciepłym silniku świec nie potrzeba ;p. Sadze ze albo wtryskiwacz jakiś padł albo coś z pompa albo innym urządzeniem np przekaźnik ale nie wiem jaki i gdzie sie znajduje.


http://www.youtube.com/watch?v=3ybb2Xm9Eok moje autko bezyniak nie diesel:)
Awatar użytkownika
Dyluś
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 597
Rejestracja: 22 lut 2010, 16:36
Lokalizacja: RZE

Post autor: Dyluś »

[quote=""marek198810""] O jaki przekaźnik chodzi?[/quote]
Przekaźnik do świec żarowych- załącza świece żeby grzały i tę pomarańczową kontrolkę :D
[quote=""marek198810""] przekaźnik ale nie wiem jaki i gdzie sie znajduje.[/quote]
Jak się nie mylę to jest pod maską, między bezpiecznikami a silniczkiem z wycieraczek ( gdzieś w tej okolicy) .
pozdro Rafał
Były:
Jetta Mk1'79r,Polo 86c2f'94r,Golf Mk2'89r, Golf Mk3 Cabrio'95r
Jest:
Golf mk3'97r, Sharan'02, i 125ccm :)
Awatar użytkownika
Michalini16
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 13 mar 2010, 20:56
Lokalizacja: P-na

Post autor: Michalini16 »

Brzeziak_GT jeśli chodzi o te świece to żeby sprawdzić wystarczy je wykręcić i do prostownika podłączyć i będziesz widzieć czy grzeje czy nie : :grin:
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”