[9N3] Serwis Long Life co 30 tyś a mi miga po 17000?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Marcinzkrakowa
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 06 gru 2009, 19:34
Lokalizacja: Kraków

[9N3] Serwis Long Life co 30 tyś a mi miga po 17000?

Post autor: Marcinzkrakowa »

Witajcie!

Mam polo półtora roczne 1.4. tdi z systemem przeglądów co 30 tyś km.

Ostatnio po przekroczeniu 17000 piknęło mi odliczanie do kluczyka, tzn pojawił się kluczyk i odlicza od 1500 km do zera.

Co to znaczy?

Czy chodzi o przegląd? Czemu przy takim przebiegu?

Może wy wiecie o co chodzi?

może trzeba to zresetować i czekać na 30 tyś?

Pozdrawiam,
Marcin
Uwielbiam spalanie 4 litrów na trasie. Za takie rzeczy warto kochać to maleństwo.
Awatar użytkownika
Piecia1022
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 10 cze 2009, 6:19

Post autor: Piecia1022 »

Witaj Marcinzkrakowa miałem tak samo w polo 1.2 60 km. Nie całe 15 tys miałem tak chodzi
o przegląd jeździsz tylko po mieście czy jeździsz dalej gdzie?? jeżeli jeździsz krótkie drogi to tak jest bo silnik trochę inaczej pracuje inacznej jezdzisz . Tak mi powiedział w ASO. Nie wiem czy można zresetować Pozdrawiam Piecia1022 :D
Awatar użytkownika
Słodki
Początkujący
Początkujący
Posty: 156
Rejestracja: 05 gru 2009, 15:47
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Słodki »

A swoją drogą, to w dieslu przydałoby sie robić te przeglądy jednak co 15 tys. a nie 30 :)
Moja Polówka :) ==> viewtopic.php?f=31&t=11179
k
krzysztof65
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 277
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:21

Post autor: krzysztof65 »

Jeśli jeździsz po mieście lub krótkie trasy wymieniaj olej wraz z filtrem co rok lub co 15 tyś. a inspekcję kasuj ręcznie(pisałem już jak to się skutecznie robi).
Awatar użytkownika
Marcinzkrakowa
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 06 gru 2009, 19:34
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Marcinzkrakowa »

Zresetowałem, dzięki.

Poczekam jeszcze chwilę i zrobię przegląd, ale muszę kasę uzbierać.

Powiem szczerze że ten long live to przereklamowane. Jak się kupuje droższe auto aby mieć święty spokój z przeglądami to nie powinno się tak dziać.

Pozdrawiam
Marcin
Uwielbiam spalanie 4 litrów na trasie. Za takie rzeczy warto kochać to maleństwo.
M
Miland
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 09 mar 2010, 15:28

Post autor: Miland »

Jeżeli na naklejce w bagażniku lub w ksążce serwisowej masz symbol QG1 to jest to Long Life
czyli co 30 000 km lub 730 dni ( 2 lata ) może najpierw wyszły ci te dni jak mało jezdzisz i wtedy nie zależnie od kilometrów zapala się sevis można to sprawdzić w taki sposób :przekręcić zapłon
pzycisnoć kasownik kilomwtrów dziennych i trzymać 5 sek. najpierw pokaże ci ile km zostało do przeglądu a następnie ile dni pozostało do przeglądu
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
chrozby
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 29 mar 2009, 21:25
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: chrozby »

Prawda, to rzecz względna jak wszystko. Użytkownicy tych aut dobrze wiedzą co mówią. Ale każde auto tak jak ludzie, to oddzielna historia. Jak masz z salonu to trzymaj się z serwisu, ale to drogie, a jak sobie sprowadziłeś to trzymaj się zaleceń instrukcji i wymieniaj wtedy kiedy jest zalecane. W dieslu jest jeszcze jeden szkopuł. Niektóre z tych aut wyposażone w DPF, czyli filtr cząstek stałych i używane przeważnie na długich trasach mogą mieć zmianę co 30kkm, ale... wystarczy, że jeździsz tylko po mieście to patrz czy ci oleju nie przybywa, bo wkrótce auto będzie smarowane mieszanką dwóch olejów; silnikowego i napędowego. Mole POLO jest przywiezione z Niemiec i w książce serwisowej mam wpis ,że pierwszą zmianę oleju zrobili przy 17kkm, a następne należy zrobić przy 30, 60, 90kkm. Sam więc zrobię to przy około 30kkm. No i w innym miejscu forum pisze jaki olej należy wlewać do naszych aut.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”