[quote=""vwdriver""]
A tu mi dales mocno do myslenia - po tym jak skrecilem ponownie monowtrysk i uruchomilem silnik, slyszalem syczenie wlasnie z okolic serwa (na scianie grodziowej, cylindryczne cos - dobrze mysle?). Ruszajac potem przewodem, przy wylaczonym silniku - momentami uciekalo z niego powietrze (przy samym kroccu w serwie). Teraz pytanie - jak to sprawdzic? Mozna bezpiecznie rozlaczyc serwo z kolektorem ssacym? Zaslepic wtedy obydwa krocce? [/quote]
jak odepniesz podcisnienie do serwa hamulcowego to ci sie straci halumec w sensie ze bedzie "betonowy" i trzeba mocno naciskac zeby zahamowac zatem rozwaznie przy ruszeniu jesli chcesz zrobic test bez tego przewodu !!
[quote=""vwdriver""]Po wymianie uszczelek przy mikserze LPG - na gazie poki co, wszystko smiga
Problem pozostal jednak z benzyna - tutaj panowie gazownicy sugeruja padniety wtryskiwacz, ew. regulator ciśnienia paliwa.
W zwiazku z tym, kolejnych kilka pytan:
- istnieje jakis sposob, zeby wykluczyc ktoras z tych rzeczy?
- czy korpus monowtrysku, regulator cisnienia i sam wtryskiwacz sa identyczne w 1.0 i 1.3 (AAU/AAV)?
Na allegro sam regulator lezy za 25PLN (uzywka), caly monowtrysk z TPSem i krokowcem w okolicach 50-60PLN, ale... najczesciej do 1.0 wlasnie. Jesli sa identyczne, to koszty w sumie niewielkie - plus tez taki, ze dostep jest latwy i podmiana (calego monowtrysku) prosta, wiec zabralbym sie za to sam...[/quote]
ja osobiscie po roznych cyrkach z gasnieciem, nierowna praca silnika i dlawieniem w koncu wymienilem kompletny mono wtrysk z krokowym boscha i auto odzylo jednak ostrzegam iz u wielu sprzedajacych wtryskiwacze czesto leza po pare miesiecy bezczynnie i sie zapiekaja wiec najlepiej jak juz bedziesz szukal to znajdz kogos z okolicy i na miejscu sprawdz kupiony wtryskiwacz w stoim mono (ja wymienialem 4 razy). Wtryski sa inne w 1.0 i 1.3 - najlepiej kupic identyczny po numerze nabitym na boku wtrysku jednak jesli nie masz nic grzebane przy TPS to mozliwe ze wystarczy zainwestowac w sam wtryskiwacz ktory mozesz pzeciez stestowac podjezdzajac do sprzedawcy z twojej okolicy i wszystko bedzie jasne.
Sam mialem ze swoim AAV mega przygody przez dobre pare miesiecy wiec nie oszczedzaj na gumie pod wtrysk tylko kup najlepiej febi a sie oplaci - mialem u siebie 3 sztuki roznych firm i bron boze nie zatykaj przewodow cisnieniwych idacych z tylu wtrysku gdyz jeden masz do wspomnianego serwa a drugi pobiera powietrze z filtra i zatkanie go grozi wybrzuszeniem sie gumy pod wtryskiem i masz od nowa cyrki z obrotami.
pozdro i powodzenia w modach