[quote=""poly1977""]U mnie podczas mocnego skrecania w lewo cos chrobotało. Okazało się że to blacha od obudowy tarczy naciska na tarcze i ociera na dole. Sprawdz to moze u Ciebie jest to samo

[/quote]
Sprawdzone i wyeliminowane, chociaż podczas wkładania kolumny po zmianie łożyska rzyczywiście się podgieła i trzeba było odginać, ale to był zupełnie inny odgłos.
Przypomne że ten odgłos przypomina chrobotanie/strzelanie. Czy mógłby Ktoś podpowiedzieć co się dzieje jak przegub wewnetrzny jest już zużyty oraz czym moze grozic jazda z czyms takim? I czy przy ewentualnej wymianie trzeba znowu wszystko rozpinac od strony koła (wahacz, koncowka drazka,polos)?
Znajomy powiedział żeby jezdzić aż sie rozpadnie i wtedy bedzie wiadomo co tylko ze za miesiac jade do Bułgarii i nie chciałbym miec zadnych przykrych niespodzianek tylko mile wspomnienia ;-)
Podobno sa tez jakies jablka na ukladzie kierowniczym i one potrafia sie wyrobic, ale ja pierwszy raz o czym takim slyszalem. Moze u Kogos byly zuzyte i wie jak sie to objawia?