[86c] za duży skręt..!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

b
blazejten
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 24 cze 2010, 15:16

[86c] za duży skręt..!

Post autor: blazejten »

Mam polo 94r... przy maksymalnym skręcaniu... zarówno w prawo jak i w lewo koła są pod tak duzym kątem jakby miały się przegiąc pod samochód...jak można to wyeliminowac???
Awatar użytkownika
Fox
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 271
Rejestracja: 13 cze 2009, 15:47

Post autor: Fox »

zrób zdjęcie tego zjawiska bo cieżko to sobie wyobrazić :oki:
Obrazek
s
spike24
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 09 cze 2010, 11:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: spike24 »

Ja też tak mam, ale tylko w lewo. Również ciekawi mnie co jest nie tak.
M
MoDy_86C
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 29
Rejestracja: 27 cze 2010, 15:30

Post autor: MoDy_86C »

mam podobne zjawisko, i sam się zastanawiam. może coś poradzicie?
r
rallydriver
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 26 wrz 2011, 13:23

Post autor: rallydriver »

Też tak mam. Czy to normalne??
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

tyle osób to ma, a żaden nie pokazał :konik:
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

[quote=""Crazy""]tyle osób to ma, a żaden nie pokazał :konik:[/quote]
Panowie rozwiązanie założyć 7-8 calowe fele na przodzie i z głowy :crazy: pokazać foty bo ciekawe, a pomóc nie idzie nie zbiera wam opon przypadkiem w trybie ekspresowym i nie siłujecie się z kierownicą :jester:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
wladzik44
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 19 maja 2009, 20:52
Lokalizacja: Wola k/Pszczyny

Post autor: wladzik44 »

Duży skręt?????tzn,,,,jak duży,czy ktoś wie jaki powinien być??!!Nie może być dużego lub małego skrętu.................chyba to :LOGICZNE:są ustawienia i nic nie można zmienić?!pozdeawiam
d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

Mam teraz do roboty takie polo 92r .po wymianie maglownicy prawego drążka prawego wahacza i prawej półośki przy max skręcie w prawo wyrywa prawą półoś z przegubu ,zauważyłem że od jazdy na wprost do max w prawo kierownica robi 2 pełne obroty a w lewo 1,5 obrotu o co kaman bo to dziwne trochę ponieważ lewy drążek jest stały i to on pozycjonuje cały układ, jutro się za to biere zobaczymy co nie tak ,propozycje sugestie mile widziane,
d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

polo naprawione ,było mocno bite w lewą stronę ,przy naprawie za mało wyciągnięte pewnie nie mogli wahacza założyć więc przespawali prawe mocowanie wahacza ok 2cm na zewnątrz przez co prawa półoś została o tyle przedłużona założyłem tę przedłużaną i nie wypada za to koło leży aż miło. [Uwaga na zielone kombi 1,0 ze Słupska od pana Romana ]
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”