
dane podstawowe: VW polo 2000r.
1,4 TDI 55 kW 1422cm.
Silnik AMF z roku 2002 był przekładany z nowszego :-D
komfort highline, autoclima, el.szyby itd :piwo: ładnie przyspiesza

spalanie w mieście z racji że mam ciężka nogę :jester: 5-5,5litera.
na trasie 4,2-4,5
Szukałem go koło 6 miesiecy po całej polsce obejrzałem z 40 polówek wkońcu kupiłem go pod Poznaniem Auto ściagnięto z Austrii po roku użytkowania przeszło dużo zmian ale robie je bo naprawde lubie moja polóweczkę.
zaczeło sie od w duzym skrócie co wymieniłem (wszystkie części orginalne- wiec nie pytajcie ile juz włozyłem :oki: ):
rozrząd

nastepnie w wyniku problemów z odpalaniem wymieniłem:
świeczki, przewody paliwowe,
rozrusznik który okazał sie wadliwy wiec założyłem drugi nowy naszczescie w ramach gwarancji,
ponadto dorzuce jeszcze nowy przepływomierz.
no i idziemy dalej bo z odpalaniem były kłopoty do przed wczoraj podejrzewam prosty powód gdyż model ten nie ma pompy paliwa w baku poprostu paliwo mu schodzi więc ma założone el-zawory i narazie wszystko działa

ale idziemy dalej po jakims czasie wymieniłem hamulce z przodu tarczówki bosha ładnie chodzą, klocki ATE dobrze sie sprawdzają na moja dynamiczną jazdę a z miesiąc temu założyłem nowy komplet tarcz na tył podobny jak z przodu:) ale powiecie że juz nieźle włozylem to powiem mało

hmm no i wiecie na co jeszcze przyszedł czas na zmiane felg na oczywiście na aluski no i jeszcze z przodu swiatełka na jakieś kocie oczy jak w BMW :mrgreen: mysle że jak skoncze to szkoda mi sie będzie z nim rozstawać.
a wygląda tak

http://yfrog.com/5dc77556462j
to tyle na początek kolejne zdjęcia po zmianach felg pewnie będą czarne z czerwonym obrysem:)
sorki za błędy.
