małe pytanie na temat polo sdi

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

c
cinekban87
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 25 kwie 2009, 20:25

małe pytanie na temat polo sdi

Post autor: cinekban87 »

Witam wczoraj ogladalismy i wstepnie zaklepalismy auto Vw Polo 99 rok SDI i troszke sprzeglo sie slizga, a jakie sa objawy jak dwumas pada czy tutaj juz nie ma, autko pojdzie dla na s za 6300 z Austrii i juz tylko do rejestraci bez opłat, kombiak z wypasow tylkko elektryczne szyby, i czy moze ktos mi powiedziec jak z tym dwu masem bo słyszalem ze to drogie rzeczy
Awatar użytkownika
pisz69
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 06 wrz 2009, 21:25

Post autor: pisz69 »

Cena około 2 tyś. Można przerobić na zwykłe. Sprawdź ile to naprawdę przejechało...
Awatar użytkownika
nigol_jom
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 04 lis 2009, 15:36
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: nigol_jom »

To jest Dieselek wiec ma większy moment tak wiec trochę ślizgające sprzęgło dość szybko będzie bardzo ślizgającym sprzęgłem... ja po zauważeniu ślizgania nie zrobiłem 1000 km i już się nie dało jeździć... fakt nie oszczędzałem go :)

Komplet do 1,9d AEF z 98r około 1500 zł. Jeśli chcesz pojeździć bezawaryjnie to można kupić komplet z jednomasem (jakieś 1200 zł) i zamienić. Ja poszedłem po najniższych kosztach (moja polówka to wół roboczy a nie autko na trasę i do kościoła :)) i kupiłem tylko sprzęgło i docisk z LUKa za jakieś 400 zł. Mechanik twierdził że "góra" 2000 km zrobię i będę musiał komplet wymienić... już mam 10000km na tym i dalej jeździ... jak dobrze poszukasz to jeszcze możesz znaleźć za połowę ceny komplet z Anglika...

ceny podałem samych części...
c
cinekban87
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 25 kwie 2009, 20:25

Post autor: cinekban87 »

aha czaje, jak sie rozleci to napewno zmieni sie na jedno, tylko jak mozna sie poznac ze dwumas juz mowi papa na blacie jest niby 170 tysia
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

kupowałem Variata SDI prawie 3 lata temu z 97 roku i miał 220 k także przebieg ten to już możesz sobie odpuścić moim zdaniem. Poza tym do tej pory miałem jedna wieksza naprawe - elektroniczny uklad sterowania pompą, a tak same eksploatacyjne rzeczy.
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

jesli to sdi to nie ma dwu masu na 99%. Wklej linka do tej fury to poogladamy.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
c
cinekban87
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 25 kwie 2009, 20:25

Post autor: cinekban87 »

Awatar użytkownika
pisz69
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 06 wrz 2009, 21:25

Post autor: pisz69 »

Nie chcę się czepiać, ale zobacz jak wygląda wnętrze przy oryginalnym przebiegu prawie 200 tyś:

Obrazek

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c76 ... beed2.html tu w pełnym wymiarze foto.
Awatar użytkownika
Redmitsu
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 22 lis 2009, 21:49
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Redmitsu »

Chcesz powiedziec ze tak wyglada kierownica po ok. 180tys km? Chyba ze auto jezdzilo tylko do przodu, albo byla wymieniana.
c
cinekban87
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 25 kwie 2009, 20:25

Post autor: cinekban87 »

no to juz zalezy jak jezdzil kierowca, przebieg przy tym silniku to juz co innego po ten silnik dociera sie przy 200 tysia :-D , ale czy te auto ma dwumasa
Awatar użytkownika
Łojek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 292
Rejestracja: 16 lis 2008, 11:06
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Łojek »

Wg mnie nie ma dwumasy
Moje 1,7 SDI '99 silnik AKU przeżyło wymiankę sprzęgła,
padła tarcza i ułamało się coś w docisku.
Całość zamknęła się chyba w 900zł u znajomego mechaniora
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

ja mam 1.9 SDI i tez mam AKU :D ? WTF ?

co do Poli czemu nie ma zagłowkow z tylu? galka zmieniona kierownica w strasznym stanie, poszukaj czy jest na liczniku napis total, no i wycieraczka czemu pod skosem pewnie tzreba kabelki lutowac w przelotce dawaj wiecej fot.
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

co do kiery to też nie wierzę, u mnie 166 tyś i już jest tak wypolerowana że nie ma na niej prawie tych karbowanych wzorów,
a przebieg mam pewny.
Nie wiem może ktoś jeździł tym po niemieckim autobahnie ze sandałkiem w podłodze 160 na budziku a kierownicę trzymał jedną ręką :), też możliwe no ale nie oszukujmy się..
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

panowie nie szukajmy dziury w przebiegu bo na diesla 250 tyś to i mało. Wazne jak silnik pali na zimno, jak pracuje, czy nie kopci, czy w zbiorkniku nie ma plam oleju, jak wyglada plyn chlodniczy, i takie tam pierdoły. Wiadomo ze przebieg wazny ale czy az tak ? czasem mozna kupic bubla z przebiegiem 100 tys nalatane. kolosensei nie mozesz miec AKU bo to tylko maja 1.7 sdi
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

na obudowie paska pisze AKU, trzeba sprawdzić w gabażniku :D
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”