[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

b
balcarek_xxl
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 729
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:05
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: balcarek_xxl »

bruczyk jutro damy radę :)
Więcbork 2008 / Poraj 2008 / Ślesin 2009 / Pławiniowice 2009 / Istebna 2009/2010 / Kozienice 2010 / Pławniowice 2010 / Istebna 2010/2011 / Ślesin 2011 / Nysa 2011 / Ślesin 2012 / Ślesin 2017 

Kozienice 2010 -  2 auto zlotu

Obrazek
t
tomasz0912
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 272
Rejestracja: 26 maja 2009, 13:42
Lokalizacja: Połczyn Zdrój

Post autor: tomasz0912 »

Koledzy wiem ze temat był poruszany ale pragne konkretnych informacji....
SWAP do POLO silnika 1.6 TD Golf II
Do kogo moge się zgłoscić z pytaniami ???
HELP
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Nie da rady bez zmiany podłużnic albo specjalnych sanek o których mowa już była na tych 20 stronach. Silnik zdecydowanie za ciężki
t
tomasz0912
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 272
Rejestracja: 26 maja 2009, 13:42
Lokalizacja: Połczyn Zdrój

Post autor: tomasz0912 »

Hmmm no to lipa...
Bo mam okazje miec 1.6TD + interculer ale jak nie wejdzie to masakra...
EFEKT byl by piorunujący....
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Czy ja wiem czy taki piorunujacy. Wsadzić się da wszystko nawet 1.9 TDI czy VR6 ale trzeba kombinować. I nie ma gwarancji że auto będzie skręcać
t
tomasz0912
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 272
Rejestracja: 26 maja 2009, 13:42
Lokalizacja: Połczyn Zdrój

Post autor: tomasz0912 »

Witam Koledzy... ;)
Mam takie pytanie co do DIESLA....
Czy do 1.4 D jest techniczna mozliwość założenia turbo od golfa 2 ??
Bawił sie ktoś ??
Ostatnio zmieniony 29 lip 2010, 16:14 przez tomasz0912, łącznie zmieniany 1 raz.
b
boczek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1094
Rejestracja: 01 sty 2010, 0:13
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: boczek »

[quote=""bruczyk""]to ja silnik jednak wyciagam dolem:) razem ze skrzynia wyskakuje. a buda stoi wysoko na kozlach[/quote]

Sprawdzony pomysł.Idzie bez problemu.
Buuda w górę,a silnik w dół :-D
boczek
Kozienice 2010 ]II miejsce[/color] - rzut felgą 12,7 m
Ślesin 2012 : III miejsce - Najniższe polo zlotu kategoria 86c/86c2f,
Ślesin 2012 : Najstarsze polo zlotu
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Gdzieś słyszałem że ktos założył nawet na youtube był filmik ale to nie pochodziało długo:/
Awatar użytkownika
jackdaniel1125
Początkujący
Początkujący
Posty: 168
Rejestracja: 30 maja 2009, 8:43
Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
Kontakt:

Post autor: jackdaniel1125 »

[quote=""tomasz0912""]Witam Koledzy... ;)
Mam takie pytanie co do DIESLA....
Czy do 1.4 D jest techniczna mozliwość założenia turbo od golfa 2 ??
Bawił sie ktoś ??[/quote]
Założenie turbo nie jest tak prostą sprawą jak by to się mogło wydawać.Już lepiej sprzedać i kupić mocniejszego diesla chociażby w mk2
Sprzedam sterownik do polo 1.3AAV cena 50ziko + wysyłka
t
tomasz0912
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 272
Rejestracja: 26 maja 2009, 13:42
Lokalizacja: Połczyn Zdrój

Post autor: tomasz0912 »

Wiem wiem ze golf 2 ma fajne dieselki......Teściu ma 1.6TD + interculer i zapiernicza nieziemsko...mając 80km
A co do sprzedania to nie wchodzi w gre ;)....Chciałem poprostu zrobic polo 1.4TD ale widze ze nie ma sensu
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

jwat polo 1.4dg40 wiecej info napewno ma Vwkas
Awatar użytkownika
MAO
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:42

Post autor: MAO »

Witam, przygotowujemy się pomału do zmiany silnika.
Narazie w grę wchodzą silniki benzynowe : 3F (1.3 75 KM) oraz ABU (1.6 75 KM).

Pytanie brzmi, który waszym zdaniem wybrać?
Mam jako takowe rozeznanie ale proszę o wasze doświadczenia i rozmyślenia.
Proszę o wymienienie plusów i minusów obu. (spalanie, dynamika itp.)

Za wszelką pomoc z góry dziękować!
RATuj się kto może !
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

jesli miał bym wybierac z tych dwoch wybral bym ABU ( moc taka jak 3f ale moment wyzszy ) no i raczej mniej bedzie palił
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

adr0444 tylko 3f jest pełnym wtryskiem a ABU monowtryskiem... co za tym idzie możliwości ingerencji w ABU są niewielkie chyba że zaczniesz kombinować z przepięciem AEE
Awatar użytkownika
MAO
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:42

Post autor: MAO »

vwkas18 AEE wpasuje się bez problemu? To ten sam blok co ABU (i może AEA)?
W ABU nic nie da się pogrzebać aby dodać parę kucy?
A jak się ma spalanie do wielopunktu i mono w w/w silnikach?
RATuj się kto może !
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”