wymiana tarcz

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
dumle
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1336
Rejestracja: 25 cze 2009, 8:17

Post autor: dumle »

wydaję mi się że turzol je poleca a odradza inne tanie wynalazki :)
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""dumle""]wydaję mi się że turzol je poleca a odradza inne tanie wynalazki :)[/quote]

zgadza się.
TRW polecam jak najbardziej
Awatar użytkownika
dumle
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1336
Rejestracja: 25 cze 2009, 8:17

Post autor: dumle »

ja mam u siebie z tyłu klocki ATE które rozgrzały tarczę do czerwoności, nie popękały i dalej hamują jak należy więc dają radę :)
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

zgadza się.
TRW polecam jak najbardziej
dzięki za szybko przeczytałem i źle zrozumiałem (zamiast tanie to przeczytałem takie) heheheh :D oj byłem zjechany po robocie dlatego pewnie, no to się cieszę że dobry stuff wybrałem.
Turzol jakie łożyska do kółeczek polo polecasz? bo mam zamiar wymienić wszystkie pozostałe i nie chcę jakiejś lipy kupić żeby się posypały za chwilę...
Na oku mam Timken, ewentualnie SKF, co powiesz?
civic r18a2/407 1,6 HDi
B
Butthead
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 21 maja 2010, 23:33

Post autor: Butthead »

Ewentualnie SKF? Jedne z najlepszych łożysk :), z trochę tańszych polecam FAG mam na przodzie i wszystko hula. Ale jak Ci mechanik schrzani robotę to i nawet najlepsze długo nie pośmiga.
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

jak Ci mechanik schrzani robotę to i nawet najlepsze długo nie pośmiga.
tu się zgadzam, dlatego nauczyłem się to robić samemu :D
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

TRW to lucas wiec sa dosc czestro na pierwszy montaż zakladane i sa naprawde dobre.
SK to tez w sporej czesci na pierwszy montaz zakladane. Przednie piasty z polosiami sie dokreca odpowiednim niutonem ale to niewazne. Wazniejsze sa tylne bebny bo tam sa lozyska stozkowe i nalezy je dokrecic i nieco poluzowac by byl maly luz iaczej wywali bieznie bardzo szybko i bedzie pozamiatane.
O
Okidolk
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 14 sie 2010, 11:02
Lokalizacja: CNA

Post autor: Okidolk »

Tak czytam, że nie którzy piszą co to jest TRW, nawet czy to jest wykładzina <lol> Są to godne polecenia angielskie klocki hamulcowe, niedawno wymieniałem tarcze + klocki, dawno... jakieś 2 miechy temu. Założyłem do Polo tarcze sportowe Mikoda, wentylowane, nacinane i nawiercane i do tego klocki TRW. Efekt jest taki, że samochód hamuje przyzwoicie, a ja jestem zadowolony :)
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

[quote=""Okidolk""]Założyłem do Polo tarcze sportowe Mikoda, wentylowane, nacinane i nawiercane [/quote]

Startujesz na wyscigach jak rozumiem bo chyba wiesz ze gdyby byly gladkie to by lepiej hamowaly co nie? Ja to wiem bo mialem o tym zajecia laborki nastudiach. Chyba wiesz po co sie frezuje i nawierca tarcze- co to daje??
O
Okidolk
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 14 sie 2010, 11:02
Lokalizacja: CNA

Post autor: Okidolk »

Heh nie startuje w wyścigach ale lubię dynamicznie śmigać po mieście :) Powiem szczerze, że kupiłem te tarcze, bo chciałem spróbować czegoś nowego, słyszałem, że te tarcze mogą przyspieszyć ścieranie się klocków, ale klocki mam dopasowane do tego modelu tarczy. Jeśli chodzi o same tarcze.. hmm nie bój się, nikt ich nie nawiercał "dodatkowo" bo to osłabia materiał, ja już kupiłem takie oryginalnie z firmy :) Na moje te hamują lepiej niż jak miałem stare.
S
Sako11
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 719
Rejestracja: 16 paź 2009, 11:08
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Sako11 »

Witam w miarę możliwości proponuje komplet Lenfondera tarcz po 80 zł
Było POLO 6N 1.0 1997r Yellow Bahama

JEST COŚ CO NIGDY NIE UMIERA TO MIŁOŚĆ DO VOLKSWAGENA!!!!!!!!!!!!!

Byłe Moje Polo >>> viewtopic.php?f=29&t=23723
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Sako11
80 zł za tarczę szy za komplet?? Bo jak za sztukę, to w tej cenie dostaniesz nówki Brembo. Ja osobiście właśnie zamawiam ATE Power Disc :) Troszkę droższe, ale nie chcę bubli, tylko porządne heble.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

Wymieniłem tarcze ( przód ) firmy hart
i jak poczytałem trochę postów to sam już nie wiem czy ta firma jest ok czy co ?
myślę o montażu tarcz na tył i chciał bym wiedzieć
jaka firma gwarantuje skuteczne hamowanie ? :niewiem:
myślałem o ( BREMBO )
ALE WOLE JESZCZE ZAPYTAĆ DOŚWIADCZONYCH POSIADACZY POLO :?:
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

mam harta w polo wlasnie na przedzie juz chyba dwa lata. Super sie sprawuja. Klocki do tego jak dobrze pamietam ATE. Sporo tez nakulane bedzie na tym zestawie bo gdzies 30 albo i wiecej tys km. Tarcze nie wykazuja zuzycia, klocki tez jeszcze jak nowe. Hamulce brzytwy. W golfie zalozylem caly komplet ATE ale teraz mysle z ebym zapodal harta- narawde polecam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”