Problemy po deszczu

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
Maniak90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 12 wrz 2009, 10:30

Problemy po deszczu

Post autor: Maniak90 »

Witam
Dziś rano po silnych opadach deszczu auto nie odpaliło jak zwykle, musiałem dłużej kręcić a jak już odpaliłem po przejechaniu paru metrów samo zgasło później podczas jazdy znowu jakby paliwa nie było przestał przyspieszać, zatrzymałem się na poboczu otworzyłem kopułkę, była czysta przejechałem palcem złożyłem i było ok. Parę dni temu miałem to samo ale problem zniknął po redukcji biegu i wejściu na wyższe obroty.
Co może być przyczyną? świece i kable wymieniane 10tys. temu, czas na kopułkę? od środka wygląda jak nowa, czy to jakaś większa usterka?
Awatar użytkownika
Lodzio525
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 553
Rejestracja: 30 maja 2009, 9:41
Lokalizacja: Poznań GRU

Post autor: Lodzio525 »

Ja bym i tak stawial na kable i swiece
[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 28&t=14553]Moje Tornado Red/Black Polo ]
-------------------------------------------------------
Kozienice 10r.
Wilcze Laski 10r.
Pławniowice 10r.
Ślesin 11r.
Przełazy 11r.
Dzierżązna
M
Maniak90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 12 wrz 2009, 10:30

Post autor: Maniak90 »

może i masz rację bo nie wiem jakie kable i świece wstawił mechanik pewnie najtańsze, dzięki za odp.
Czekam na inne sugestie, może jakieś problemy z elektryką się zaczynają czy to możliwe że sterownik pada?
ps jeżdżę na LPG
Awatar użytkownika
prezesik25
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 17 sie 2010, 6:48
Lokalizacja: Łęczyca / Daszyna

Post autor: prezesik25 »

LPG jest bardzo czuły na niedomagania układu zapłonowego szczególnie w wilgotne dni.
Radzę wymienić kable WN, kopułkę i palec.
GG] 9401983
Awatar użytkownika
Lodzio525
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 553
Rejestracja: 30 maja 2009, 9:41
Lokalizacja: Poznań GRU

Post autor: Lodzio525 »

o ile sie nie mylę to przy gazie kable i świece należy wymieniać co 10 tys
[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 28&t=14553]Moje Tornado Red/Black Polo ]
-------------------------------------------------------
Kozienice 10r.
Wilcze Laski 10r.
Pławniowice 10r.
Ślesin 11r.
Przełazy 11r.
Dzierżązna
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

lodzio525
mylisz sie bo nie trzeba, bynajmniej kabli. świece ok 15kkm kable jak są dobre to po co wymieniać. Kup kable,kopułkę,palec z BERU a świece z NGK i będzie ok, wydasz ze 300pln ale będzie napewno ok
Obrazek
f
filuś
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 25 paź 2009, 2:06
Lokalizacja: VW Team Łódź

Post autor: filuś »

tak jak pisze kolega adam do gazu tylko i wyłącznie Beru. Sprawdź jeszcze cewkę, czy nie jest gdzieś połamana i wilgoć się nie dostaje przypadkiem
S
Slawek-ch
Początkujący
Początkujący
Posty: 139
Rejestracja: 14 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Slawek-ch »

wieczorem jak jest ciemno odpal auto otwórz maskę i weź taki mały spryskiwacz jak do zraszania kwiatów i popryskaj na kable wn jak będziesz miał iskierki to znaczy do wymiany.
VW Polo
f
filuś
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 25 paź 2009, 2:06
Lokalizacja: VW Team Łódź

Post autor: filuś »

[quote=""Slawek-ch""]wieczorem jak jest ciemno odpal auto otwórz maskę i weź taki mały spryskiwacz jak do zraszania kwiatów i popryskaj na kable wn jak będziesz miał iskierki to znaczy do wymiany.[/quote]

bez spryskiwania sie obejdzie, ale to tak mu nic nie da, bo przeskakujaca iskra na kablach da sie we znaki nawet jak nie ma deszczu i nie jest wilgotno...
S
Slawek-ch
Początkujący
Początkujący
Posty: 139
Rejestracja: 14 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Slawek-ch »

Jeżeli popryska i będzie iskra tzn że mają przebicie kable wn
VW Polo
Awatar użytkownika
sebatec
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 353
Rejestracja: 03 cze 2009, 17:44
Lokalizacja: Leszno

Post autor: sebatec »

[quote=""filuś""]tak jak pisze kolega adam do gazu tylko i wyłącznie Beru[/quote]

Tak samo beru jak bosch i ngk. Na porządnych świecach nie powinno być różnicy. boschówki wytrzymały u mnie ponad 30tkm na lpg.
Das Auto.
M
Maniak90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 12 wrz 2009, 10:30

Post autor: Maniak90 »

a czy możliwe jest że coś z aparatem zapłonowym lub komputerem silnika jest coś nie tak?
bo mam nowy problem na zimnym silniku jak odpalam dam gazu do 2tys. aby się przełączył na lpg to potrafi od razu zgasnąć lub nie chcę ruszyć słabo reaguje na pedał gazu muli się przy ruszaniu reaguje po ok 2s. i wtedy bardzo szybko wkręca się na obroty.
czasem też zwłaszcza na zimnym silniku bardzo wolno schodzi z obrotów
jutro rano zrobię reseta i zdam relację
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Objaw konczacego sie reduktora, albo niewyregulowanej instalacji lpg z naciskiem na to pierwsze mialem tak samo gasl, parchal mulil jak cholera :)
[quote=""Maniak90""]czasem też zwłaszcza na zimnym silniku bardzo wolno schodzi z obrotów[/quote]
Rozumiem ze na lpg ?
A wiesz o tym ze na gaz teoretycznie powinno sie przelaczac juz wstepnie rozgrzany silnik, bardziej tu chodzi o ciecz, wiec wniosek jest jeden nieodparowany gaz = przebogacenie mieszanki lpg = wolne opadanie obrotow
Obrazek
M
Maniak90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 12 wrz 2009, 10:30

Post autor: Maniak90 »

jestem zmuszony przełączać od razu po dopaleniu
reduktor mam nowy jakieś niecałe 2tys. km instalkę też sam ustawiałem i było ok później wolno opadały obroty później ok i teraz znowu.
czy odłączenie aku restartuje sterownik gazu?
bo ostatnio klema mi się poluzowała
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Nie powinno restartowac
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”