no na pewno będzie to oryginalny pomysł, ale ja mam już takie cóś ponad 3 miechy i jest OK, albo, najwyżej kup dedykowany, ale za tego to już trochę zapłacisz ;]
miki96 zobaczymy po zimie.. sól, lód, duża róznica temperatur metal się rozszerza i kurczy (dlatego są aluminizowane)
moim zdaniem za 140 zł to można zalać 30 litrów paliwa albo kupić orginalny VW tłumni
Zdejmij ori tlumnik. Wyrzuc z niego bebechy, wywal koncowke i powieksz otwor wylotowy do fi 50mm, wspawaj kawalek polerowanej nierdzewki cienkosciennej. W moim 2f 1.3 dawalo to rade, fajnie mruczal i nie był glosny. Teraz sie juz nie bawie w takie rzeczy, ale z tamtego wydechu bylem zadowolony, po spawaniu pomalowalem aluminium w sprayu, po pol roku nie wyszla rdza, pozniej polo poszlo na sprzedaz. Ewentualna dziure da sie wyciac samemu ale jak nie masz dremela albo czegos podobnego to nawet sie za to nie bierz, za duzo mozesz zepsuc.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
sorki za odgrzanie kotleta ale biegałem sobie po forum i zainteresował mnie ten temat. Kubrick ma całkowitą rację co do tanich wydechów. Po drugie dlaczego chcecie pakować wydechy z typu apexi czy mugen do aut niemieckich skoro one były nazwijmy to projektowane pod japonię? Poza tym to co jest na allegro to są nie repliki tylko najgorsze podróby - idziesz do firmy w Chinach mówisz że potrzebujesz takie coś to jeszcze tobie nadruk zrobią w cenie. Ja mam u siebie PROEX i jest styl niemiecki , dźwiek przyjemny i od momentu zamontowania nic się nie dzieje a trzeba pamiętać - widziałem na własne oczy- że te niby nierdzewne niestety korodują i łeb urywają
zawias SUPERSPORT
dolot STOŻEK HKS
fele AZEV
wydech PROEX
i nic więcej - dobrze jedzie i fajnie mruczy
maniek6N jak się kupuje tłumnik po taniości to rdzewieje
mam na sprzedaż FOX z kwasówki viewtopic.php?f=6&t=25365 WuuChaa jaki masz na myśli.. przeważnie trzeba spawać
wyjątkiem są tłumniki dedykowane pod konkretny model
[quote=""vwkas18""]maniek6N jak się kupuje tłumnik po taniości to rdzewieje
mam na sprzedaż FOX z kwasówki viewtopic.php?f=6&t=25365 WuuChaa jaki masz na myśli.. przeważnie trzeba spawać
wyjątkiem są tłumniki dedykowane pod konkretny model[/quote]
masz rację
ale ludzie a szczególnie nasz naród to taki debilny jest że patrzy aby jak najtaniej i kupuje badziew
co do tych do wspawania - o wiele prościej jest jak masz seryjne wymiary a nie jakieś z kosmosu wzięte
zawias SUPERSPORT
dolot STOŻEK HKS
fele AZEV
wydech PROEX
i nic więcej - dobrze jedzie i fajnie mruczy
w swoim Polo 6N. Patrzac na tlumik kazdy powiedzialby, ze jest jak nowy, pare dni temu dopiero zalozony.
Jest przyjemny poglos, nie za glosny, nie za cichy - taki w sam raz
dodam jeszcze, ze mam silnik diesla
[quote=""maniek6N""]masz rację
ale ludzie a szczególnie nasz naród to taki debilny jest że patrzy aby jak najtaniej i kupuje badziew[/quote]
A potem i tak bula drugie tyle za montaz, bo trzeba do uniwersalnego tlumika robic wieszaki i kombinowac jak to wpasowac pod zderzak, zeby nie zostalo na pierwszym progu ;]
to już nawet nie o to chodzi że dali 100zł za montaż w profi zakładzie ale zamontuje jeden z drugim parcha i straszy po okolicy, co pociąga za sobą że niebieskie trzepią każdy wóz który ma coś zrobione
po roku zgnije i znowu wydatki na gówna z których tylko płotek w ogródku można zrobić lub na przetop
zawias SUPERSPORT
dolot STOŻEK HKS
fele AZEV
wydech PROEX
i nic więcej - dobrze jedzie i fajnie mruczy
[quote=""adeek""]
dodam jeszcze, ze mam silnik diesla [/quote]
No właśnie, jak to jest diesel'em ? Podczas przyciemniania szybek w swoim miałem okazję wziąć zastępcze auto - Seicento o zgrozo - z tłumikiem Ulter'a i się zakochałem w tym dźwięku szczerze mówiąc ! Tylko koleś potem powiedział że do diesel'a to słabo z takim tłumikiem :bye: Jest jakaś zmiana dźwięku czy jakieś nieprawidłowe działanie czy coś ?
Sancez raczej żadnych nieprawidłowości nie widzę o ile to będzie tłumik dedykowany pod dane auto i silnik ;-) Co do dźwięku uzyskanego to ciężko mi powiedzieć bo nie słuchałem choć ponoć TDiki na przelocie bardzo fajnie chodża Uderz do Ciapek01 on też ma w swojej wolnossaka diesla i kombinował z różnymi wydechami
diesle strasznie zniekształcają dźwieki
jedyne rozwiązanie to kwasówka o wiekszej średnicy gdyż oprócz dzwięku dadzą jakiś tam przyrost mocy i uwolnią spaliny
w BMW TDS z tłumnikiem pseudo sportowym WM nie idzie wytrzymać dźwięk jak z ciężarówki