[quote=""Sako11""]jak kupisz tylną belkę z tarczami np z 1.4 V 16 to musisz od tego modelu kupować klocki tarcze i czy to się opłaca o 1.0 do tych potężnych 50 kucy ??[/quote]
[quote=""wesol""]czy sie oplaca to trudno powiedziec ale rozregulowac sobie caly uklad hamulcowy to napewno mozna. Uklad jest tak zrobiony by wieksza cesc sily hamujacej byla na przedzie a duzo mniejsza na tyle. Do tego sa jeszcze rozne elementy ukladu spelniajace okreslona funkcje takie jak regulator hamowania tylnej osi czy zaraz za pompa ogranicznik cisnienia o ktorym wiekszosc ludzi albo nie wie albo nie pamieta. Jak ktos chce zmieniac uklad hamulcowy to nalezy przód tez zmienic i najlepiej to wykonac poprostu adoptujac z auta o wiekszej poj./mocy. Czasami mozan ewentualnie zalozc samo serwo np od transportera T4 by wzmocnic wspomaganie hamowania. Powiem wiecej jak sie ktos dopatrzy takich przerobek w aucie przy wypadku smiertelnym to mysle ze moze sie to skonczyc conajmniej "zawiasami".[/quote]
fajne wypracowanie - ale po co to ?
do sedna sprawy:
[quote=""bubel69""]Z jakiego auta podpasują tarcze i klocki do Polo 1.0 98 rok? Bo na allegro nie widziałem żadnych do tego modelu[/quote]
sprawdz tutaj:
http://vag-parts.abc24.eu/ http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =6&t=20243 - napisz do gościa o nicku
martipless
lub
http://sklep.intercars.com.pl/
edit
oho -
kolosensei mnie uprzedził