Kontrolka oleju

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
MORO
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 03 maja 2009, 22:33
Lokalizacja: Łask/Łódź

Kontrolka oleju

Post autor: MORO »

Witam.
Nie znalazłem tematu blisko związanego z moim problem.
O 4 rano miałem wyjazd i po przejechaniu około 1 kilometra zapaliła się kontrolka oleju i zaczęło piszczeć powyżej jakiejś prędkości obrotowej(nie wiem jakiej nie mam obrotka).Dodam , że nad ranem było wilgotne powietrze.Olej sprawdzony w normie.
Prosiłbym bym o jakieś porady.
Z góry dzięki
Awatar użytkownika
Andrzej_89
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 535
Rejestracja: 08 lip 2009, 8:27
Lokalizacja: Sulejówek/Radziejowice

Post autor: Andrzej_89 »

na moje nieprofesjonalne oko to brak ciśnienia oleju, czyli pewnie problem z pompą oleju.
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Sprawdź uszczelkę pod głowicą.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
M
MORO
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 03 maja 2009, 22:33
Lokalizacja: Łask/Łódź

Post autor: MORO »

Wycieków z uszczelki nie zauważyłem.
Może to czujnik nawalił tylko gdzie on jest?
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

w głowicy :P bodajze ten niebieski albo szary teraz nie pamietam
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

MORO, jaki silnik masz?
M
MORO
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 03 maja 2009, 22:33
Lokalizacja: Łask/Łódź

Post autor: MORO »

1.4D
Awatar użytkownika
Andrzej_89
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 535
Rejestracja: 08 lip 2009, 8:27
Lokalizacja: Sulejówek/Radziejowice

Post autor: Andrzej_89 »

u mnie przy podobnych objawach to była pompa chyba, w każdym razie wymiana pompy pokryła się z nowymi pierścieniami i ogólnie remontem silnika i problem ustał. aczkolwiek stara pompa po rozkręceniu nosiła ślady zużycia.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”