Olej hydrauliczny do wspomagania?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
webak
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 253
Rejestracja: 24 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: NDG

Olej hydrauliczny do wspomagania?

Post autor: webak »

Witajcie.
Może i zostanę opieprzony ale nie umiem tego nigdzie znaleźć. :banghead:
A mianowicie jak sprawdza się poziom i wymienia płyn hydrauliczny od wspomagania ?

Ostatnio ciężej kreci się kierownicą a z tego co się dowiedziałem poprzedni właściciel tego nie wymieniał.
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

pod maską masz taki zbiorniczek z narysowaną kierownicą, odkręcasz go i wyciągasz, na środku masz taki cypelek, na którym masz zaznaczone min i max płynu, w trakcie gdzy korek jest wkręcony ten cypelek jest zanurzony w płynie i wskazuje odpowiednią ilość, wykręcasz i sprawdzasz, ot cała filozofia :)
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
webak
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 253
Rejestracja: 24 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: NDG

Post autor: webak »

Wielkie dzięki.
A ja sie zastanawiałem od czego jest ten zielony korek :blush2:
Awatar użytkownika
Enten
Początkujący
Początkujący
Posty: 147
Rejestracja: 22 wrz 2010, 10:49
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Enten »

Sprawdzanie opisali koledzy. Jeśli płyn jest w miarę klarowny (przejrzysty) to spokojnie. Jeśli jest mniej niż minimum to uzupełniasz.
Wymiana to odpinanie węży przy przekładni kierowniczej, więc raczej pod blokiem na ulicy tego nie zrobisz :)
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

Wymiana to odpinanie węży przy przekładni kierowniczej, więc raczej pod blokiem na ulicy tego nie zrobisz
chyba tego nie robiłeś, bo odpina się wąż od zbiorniczka wyrównawczego i się go zgina na dół i zlewa, jest możliwe do zrobienia bez kanału ale raczej się tego tak nie robi.
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
Enten
Początkujący
Początkujący
Posty: 147
Rejestracja: 22 wrz 2010, 10:49
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Enten »

[quote=""rat4""]
Wymiana to odpinanie węży przy przekładni kierowniczej, więc raczej pod blokiem na ulicy tego nie zrobisz
chyba tego nie robiłeś, bo odpina się wąż od zbiorniczka wyrównawczego i się go zgina na dół i zlewa, jest możliwe do zrobienia bez kanału ale raczej się tego tak nie robi.[/quote]

Zgadzam się z Tobą. Odpinanie węża od zbiornika wyrównawczego ale tak wszystkiego nie zlejesz, więc i od listwy też musisz odpiąć.
To odpinanie od zbiorniczka to nie wiele mniej co wyciągniecie strzykawką ze zbiorniczka - wyciągniesz tylko część.
Awatar użytkownika
webak
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 253
Rejestracja: 24 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: NDG

Post autor: webak »

[quote=""Enten""]
Wymiana to odpinanie węży przy przekładni kierowniczej, więc raczej pod blokiem na ulicy tego nie zrobisz :)[/quote]

Troche odgrzeje temat.
A jeśli mam dostęp do kanału to można prosić o jakaś dokładniejszą instrukcje ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”