[quote=""gielader40""]zastanawia mnie czy da sie jezdzic tym na codzien??[/quote]
da się, tylko licz się z "odpowiednim" wzrostem spalania
Jak
bruczyk pisze wywal ECU, układ zapłonowy możesz przerzucić z gaźnikowego polo, musisz też pomyśleć o kilku innych rzeczach:
1. Pomierz dokładnie ile masz miejsca w komorze - od tego będzie zależeć kwestia doboru długość kolektora, filtrów itp.
2. Podawanie paliwa do gaźników a więc pompka paliwa - seryjna daje za duże ciśnienie.
3. Kolektor na którym zamontujesz gaźniki - opcji parę - kupujesz gotowca (był nawet kiedyś na allegro pod gaźniki lekko pęknięty do pospawania), ktoś ci spawa, robisz wersję "home-made" czyli flansze + przewody.
4. Filtry - jakie dasz? Zależy od miejsca - pkt 1.
5. Sterowanie czyli linka gazu do gaźników.
6. Dorobienie uszczelek pod kolektor bo seria może nie pasować.
7. Gaźniki dobrze by było rozłożyć i "zregenerować" (nowe uszczelki, membranki itp.).
To tak na szybko - jak coś mi się jeszcze przypomni dam znać.
Poszukaj sobie stronkę firmy angielskiej Bogg bross czy jakoś tak - goście specjalizują się w zakładaniu gaźników motocyklowych do aut, na stronce trochę manuali jest.
No i powodzenia i cierpliwości życzę bo będziesz dużo potrzebować :good: