Ja miałem taką sytuację :
Jeszcze nie byłem klubowiczem , pewnego dnia wsiadłem do poli i jak ruszyłem ze skręconymi kołami
w kierownicy coś pukało sprawdziłem ile jest oleju hydraulicznego w zbiorniczku ,było mini
więc dolałem i stukanie ustąpiło , ale jak wracałem do domu i skręcałem w bramę ponownie zaczęło stukać
ale już mniej , więc zadzwoniłem do kolegi co jest mechanikiem , okazało się że prawy przegub i sworznie są
do wymiany , po wymianie już zrobiłem ponad 4 000 km i jest ok nic ni puka i nie stuka.
Niech mechanik dokładnie sprawdzi , przegub i sworzeń ewentualnie olej wspomagania i drążki
kierownicy mogą być wyrobione . Wzrokowo nic nie osiągnie musi tymi elementami szarpnąć , :blind:
ewentualnie do okręgowej stacji kontroli pojazdu ja w ten sposób dowiedziałem się o wymianie gum
a za sprawdzenie nic nie skasował .
