PODUSZKI SILNIKA POLO CLASSIC 1.9SDI AEY

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
karol_vw
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 13 sie 2009, 11:37

PODUSZKI SILNIKA POLO CLASSIC 1.9SDI AEY

Post autor: karol_vw »

WITAM!!! MAM PROBLEM DOTYCZĄCY PODUSZEK W MOIM POLO. WYMIENIŁEM JE JAKIEŚ DWA MIESIĄCE TEMU( DWIE NA SILNIKU I JEDNA NA SKRZYNI) W SUMIE TRZY I OD WYMIANY CAŁA BUDA STRASZNIE DRŻY. JEST TO NAJBARDZIEJ ODCZUWALNE JAK SILNIK STOI NA WOLNYCH OBROTACH, W CZASIE JAZDY JUZ JEST LEPIEJ ALE REWELACJI NIE MA. SPRAWDZALEM W KATALOGACH TO PODUSZKI SA NIBY DOBRZE DOBRANE WEDLUG OZNACZEN ORYGINALU. NIE WIEM CZY KUPIC TYLKO ORYGINALNE? NIE MAM POJECIA CO Z TYM ZORBIC A PRZYJEMNOSCI Z JAZDY W TEJ CHWILI NIE MA ZADNEJ. :angry: MOZE KTOŚ MA NA TO RADĘ?? :?:
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

jeśli poduszki zostały dobrze dobrane, szukałbym raczej winy w warsztacie który Ci je zamontował. wiesz może czy auto miało w swojej historii jakąś kolizję przodem?
k
karol_vw
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 13 sie 2009, 11:37

Post autor: karol_vw »

szczerze to nie wiem z tego co mozna wywnioskowac to wymieniona byla przednia lewa lampa bo jest szklo bardziej czyste ale czy byl mocno bity to nie wiem
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

a dlaczego w ogolę wymieniałeś te poduszki? rozumiem że były wybite i drżało budą?
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

Online bialy0666
Ostatnio zmieniony 02 lip 2017, 0:05 przez bialy0666, łącznie zmieniany 1 raz.
k
karol_vw
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 13 sie 2009, 11:37

Post autor: karol_vw »

tak wymienialem bo przy gaszeniu cala buda drzala jak by mial sie rozleciec. a jest w miare dobre dojscie aby poluzowac ta poduszke?? nie wiem jak to zrobic bo mi te poduszki wymienial znajomy w warsztacie
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

Jeśli był mocno bity to można to sprawdzić w miejscach które jest ciężko wyprostować jak na przykład
rama lub części w okolicy ramy .
trzeba dokładnie spojrzeć czy jest gładkie i nie ma fal .
A poduszki mogą być czasami źle założone , najlepiej zapodaj fotke poduszki
może ktoś ci doradzi czy nie są odwrotnie założone .
pozdro... :cool2:
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
R
Rafałbb
Początkujący
Początkujący
Posty: 130
Rejestracja: 20 sty 2010, 7:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Rafałbb »

masz typowe objawy umierającej dwumasy
195/50 R15 - 5.5 ON
f
furbi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 47
Rejestracja: 10 lis 2010, 21:56
Lokalizacja: WLKP.

Post autor: furbi »

[quote=""Rafałbb""]masz typowe objawy umierającej dwumasy[/quote]

Jeśli wymieniałeś poduszki i nadal jest źle to radze sprawdzić, czy masz dwuamse czy zwykłe zamachowe bo możliwe, ze ona sie kończy. W tych silnikach się zdarzały się oba rozwiązania i jeśli masz dwumase to na 99% jest do wymiany, a jeśli zamachowe to radze się przyzwyczaić. Spora pojemość przy małej kaście = musi się telepać. Dodam tylko, ze jeśli kończy Ci się dwumas to za chwile będziesz miał też sprzęgło do wymiany.
k
karol_vw
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 13 sie 2009, 11:37

Post autor: karol_vw »

A jak sprawdzę czy mam dwumase??
f
furbi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 47
Rejestracja: 10 lis 2010, 21:56
Lokalizacja: WLKP.

Post autor: furbi »

Jak zdejmiesz skrzynie biegów.... innej opcji nie ma. W SDI jest szansa, że masz zwykłe koło zamachowe - wtedy po prostu musisz sie przyzwyczaić do tych drgań. Urok dużej pojemności w małej kaście.
f
furbi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 47
Rejestracja: 10 lis 2010, 21:56
Lokalizacja: WLKP.

Post autor: furbi »

problemem mogą też być opony (letnie lub źle dobrane) jeśli masz dobrze dobrane zimówki to się myle...
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”