Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
HaNsiN
Początkujący
Początkujący
Posty: 160
Rejestracja: 13 kwie 2009, 18:16

Post autor: HaNsiN »

najpierw sprawdź ile masz kucy ;) jeśli silnik w dobrej kondycji, a celujesz w duże moce to potrzebujesz :
- duże turbo
- FMIC
- wydajniejsze wtryski
- mocniejsze sprzęgło
- strojenie nowych gratów

jak kolega wyżej napisał, taka zabawa troche kosztuje. W necie jest ogrom informacji o tuningu diesli ! Kolego czytałbyś więcej na forach to wiedziałbyś jakich gratów już szukać bo wszystko jest jak na tacy.
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Jak to ma jeszcze nie tylko na 1/4 jeździć, to proponowałbym następnie zrobić hample i zawias by się tym szybko nie zabić albo komuś krzywdy nie zrobić ;)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
i
inginio
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 396
Rejestracja: 21 lis 2008, 21:41
Lokalizacja: Płock

Post autor: inginio »

Polecam te stronki http://www.tdi.pl/
http://www.tdi-tuning.pl/
http://www.tdituning.pl/
Sam z nich korzystam. Tam jest kopalnia wiedzy.
Jak chcesz to zobacz co dynosoft zrobił z golfa II syncro. Naszybszy diesel na ćwiartke w polsce!!!Widziałem jak to zapitala bo byłem na ostatniej imprezie Gecko cup 2010 na bemowie.Oto link : http://www.youtube.com/watch?v=VVjyLr4U3ns
Jednak tym golfikiem nieda się jeździć na codzień.Także to jest przykład że można z tdi bardzo dużo wycisnąć. Dynosoft zrobił też fajną ibizke 1,9tdi 110km AFN zrobiony swap na 1,9tdi AJM albo jakiś tym podobny PD i wycisneli 220km praktycznie bezdymnie. Można? Pewnie że można!
KUPIE KATALIZATORY GLÓWNIE Z TDI oraz HDi
Awatar użytkownika
miba
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 50
Rejestracja: 26 sty 2010, 16:18
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: miba »

TTC- magicy! :oki:
Jakby ktoś chciał sobie 1.9tdi dłubnąć, polecam :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

miba masz jakiś wykresik i ile z AXRa udało się wyciągnąć? Robiłeś tylko soft czy jakieś zmiany hardwarowe też ;-) :?:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
LineeK
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 01 lip 2009, 15:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: LineeK »

Cześć

Na wstępie zaznaczam że im więcej czytałem na temat modyfikacji tym więcej mam wątpliwości.

Od dłuższego czasu chodzę z zamiarem zawirusowania mojej Poleczki i mam wątpliwości co do IC ponieważ:
1) nie wiem czy jest sens robienie takiego setupu na początek: program + IC.

2)Nie miał bym tego dylematu gdyby nie fakt że w garażu został mi IC w świetnym stanie z Mercedesa CLK kompresora. Jego wymiary to 43x11.5x5cm, składa się z 8 żeber a każde jest o grubości 0.7cm. Ciśnienie jakie ładuje kompresor to 0.6 bara jednak zmieniając kółko osiąga się 1bar a nawet więcej i nic się nie dzieje więc raczej nie powinno go rozwalić. Warto pchać coś takiego pod zderzak?

3) Ile gotówki muszę szykować na wtryski i turbinę z ASZ w dobrej kondycji? Na allegro znalazłem turbawkę z ARL'a za 1tys zł, nie za tanio?

Pozdrawiam
Paweł
C
Ciastek
Początkujący
Początkujący
Posty: 130
Rejestracja: 30 maja 2009, 0:21
Lokalizacja: Siem-ce

Post autor: Ciastek »

Cześć
Ja wirusa wgrałem w kwietniu :grin: 307NM-137KM i powiem że jest całkiem,całkiem (do miasta wystarczy) na drugim biegu zrywa przyczepność na oponach 205,więc nie wiem dalej ma sens podnosić moc i niutki ;) .Co do samego programu i IC to na pewno bedzie lepiej niż u mnie bo IC w polo jest słabiutki i zaraz puchnie :niewiem:.
Dobra tubrbawka+wtryski+program to koszt około 3500 do 4000 tys.PLN
ZIELONE TDI - ECO 137KM/307NM
YAMAHA R1
Awatar użytkownika
LineeK
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 01 lip 2009, 15:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: LineeK »

[quote=""Ciastek""]Cześć
Ja wirusa wgrałem w kwietniu :grin: 307NM-137KM i powiem że jest całkiem,całkiem (do miasta wystarczy) na drugim biegu zrywa przyczepność na oponach 205,więc nie wiem dalej ma sens podnosić moc i niutki ;) .Co do samego programu i IC to na pewno bedzie lepiej niż u mnie bo IC w polo jest słabiutki i zaraz puchnie :niewiem:.
[/quote]

brzmi smacznie ;)

a jak tam mit spalania?
C
Ciastek
Początkujący
Początkujący
Posty: 130
Rejestracja: 30 maja 2009, 0:21
Lokalizacja: Siem-ce

Post autor: Ciastek »

Jak zaczynam deptać w mieście to weźmie około 6,5l
Średnie spalanie w mieście około 5,8l
Ja wykręciłem w mieście 5l - ale męczarnia :commando:
Średnie spalanie mieszane wyszło mi 4,2l emeryt style :banghead: wszyscy jadący za mną byli "lekko zdenerwowani" :angry2: ale to chyba nie zasługa programu tylko silnej woli :niewiem:
Oczywiście klimy nigdy nie wyłączam :)
Więc jak na klekota z 137 kucami pod maską to chyba nieźle :grin:
ZIELONE TDI - ECO 137KM/307NM
YAMAHA R1
i
inginio
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 396
Rejestracja: 21 lis 2008, 21:41
Lokalizacja: Płock

Post autor: inginio »

Moje po i przed programem nie zeszło w trasie jeszcze chyba nigdy poniżej 4,7/100km. Może mam za ciężką nogę bo aby mnie korci żeby wyprzedzać.
KUPIE KATALIZATORY GLÓWNIE Z TDI oraz HDi
s
smoterek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 09 lip 2010, 18:50

Post autor: smoterek »

Interesuje mnie, czy jest sposób na sprawdzenie czy mam zrobionego chipa w aucie. Jest na to jakiś sposób oprócz hamowni ?
9N 1.9TDI axr 3d Caractere
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Podpięcie VAGa powinno pomóc, ponoć da się wykryć zmiany softu.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

Do sprawdzonych 'cziptunerow' dorzucilbym (oprocz tego co wypisal Skfarek) firme Masters Tuning (www.tdi-tuning.pl - mazowieckie). Robilismy u nich progza w E90 320d (163KM->~195KM) i smiga wszystko jak trzeba, przy okazji doradzili pare rzeczy wiec same pozytywne wrazenia z wizyty ;)
Awatar użytkownika
matii
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 27 paź 2009, 6:45
Lokalizacja: Wieruszów
Kontakt:

Post autor: matii »

Witam,
czy robił ktoś AXRa albo ATD, bo nie wiem ile swojego mam skrecić bo niestety 101KM przyspiesza jak SDI...
Była Cordoba Vario FL TDI
Awatar użytkownika
Pablosky
Początkujący
Początkujący
Posty: 168
Rejestracja: 22 kwie 2009, 9:15
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Pablosky »

[quote=""matii""]Witam,
czy robił ktoś AXRa [/quote]
Mati ja swojego AXR 101KM podkręciłem na 132KM i 283Nm w Wawie w firmie VTG. Na hamowni przed zmiana programu wyszło 104KM, podobno większość ma nieco więcej niż obiecywane 101 :bb:

Teraz śmiga się bardzo przyjemnie.

Tylko uprzedzam......apetyt rośnie w miarę jedzenia i po 2-3 miesiącach znów Ci osiągi spowszednieja i zapragniesz czegoś więcej :konik:
Pablosky
obecnie - Seat Ibiza 1.2TSI DSG Sport 105KM 175Nm
dawniej - 9N3 1.9 TDI Sportline \'06 131KM 283Nm
Czerwone jest najszybsze - SEMPER FIDELIS
----------------------------------------------------------------------------------
[colo
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”