Witam polowicze;) dzis objawił mi się następujący problem. otóż jak jade swoim polusiem kierownica zaczyna drgać po czym jak wchodze w zakręt cos dziwnie zczyna strzelać.. taki dziwny odgłos strzelania się pojawia. dzieje się tak jak skrecam nie ma róznicy w którą stronę. strzeli kilka razy i kierownica wraca do normalnego funkcjonowania.. po jakiejś chwili problem si epowtarza i tak w kółko.
Macie jakieś pomysły i pomocną radę?
nadmienię że wymieniłem 1,5 roku temu przekladnie kierowniczą a jakieś 8 miesiecy temu obydwa drązki kierownicze..
nie wiem co to moze być, pomóżcie proszę :buba:
Silny charakter i silne ręce Słowiańska dusza .. wielkie serce .!
[quote=""LukSc""]nie wiem co to moze być, pomóżcie proszę [/quote]
Sprawdź przegub. stań w miejscu skręć kierownicę na maks (raz w lewo, raz w prawo dla testów), ruszaj i nasłuchuj. jak strzela to przegub do wymiany.
[quote=""czaja""]stań w miejscu skręć kierownicę na maks (raz w lewo, raz w prawo dla testów), ruszaj i nasłuchuj[/quote]
w ten sposób strzelania przegubu nie usłyszysz auto musi być w ruchu
[quote=""madmax""]w ten sposób strzelania przegubu nie usłyszysz [/quote]
jak nie, jak tak. mało razy tak sprawdzałem. przecież napisałem żeby ruszał w sensie auto wprowadził w ruch
Tzn. masz skręcić koła na maks w którąś strone i ruszyć autem tak jak normalnie. i wtedy nasłuchujesz czy coś terkocze. przegub może też terkotać jak jedziesz prosto. tez tak miałem jak mi sie przegub kończył. w końcu trach, i nie ma napędu. holowanie do mechaniora i wymiana.
czaja dobrze prawi, weź powchodź w zakręty tu i tam ale tak aby rozpędzać auto, tudzież mam na myśli cobyś troszkę autkiem pobujał, jeśli przy rozpędzaniu auta będzie terkotać to nic jak przegub do wymiany, a co za tym idzie w myśl zasady kukuśka pewne rzeczy należy wymieniać parami... co prawda może i wystarczy dogłębne wyczyszczenie i nasmarowanie smarem grafitowym lecz w moim mniemaniu jedynie doraźnie...
MIESZALNIA TYNKÓW I FARB ELEWACYJNYCH "ANDRUŚ"
DYSTRYBUCJA --> STRZELIN/WROCŁAW www.tynki-elewacyjne.pl