[6R] Hamulce Polo V

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

R
Rafomatic
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 11 paź 2010, 21:42
Lokalizacja: GA

Post autor: Rafomatic »

Właśnie cały pic polega na tym, że nie można się tu doszukać żadnej logiki: nie chodzi tu o wersję wyposażenia, ani rodzaj silnika, ani datę produkcji. Każdy, czy to najnowszy, czy to jeden z pierwszych egzemplarzy może mieć tarcze albo bębny.
Awatar użytkownika
woolfik
Początkujący
Początkujący
Posty: 152
Rejestracja: 18 sie 2009, 20:08
Lokalizacja: PZ

Post autor: woolfik »

Dlaczego nie zależy od daty? Przecież brayan i ja mamy polówki 1.4 z 2009, zresztą w innym testowym 1.4 z tego rocznika były tarcze. Może np. w roku modelowym 2011 wprowadzili bębny w 1.4 (ja mam rok modelowy 2010 - litera A na 10. pozycji nru VIN). Różne dziwne rzeczy dzieją się w czasie wprowadzania nowego rok modelowego, np. w Skodzie wycofali chłodzony schowek czy parasole w niektórych wersjach ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Alan6R
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1343
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44
Lokalizacja: Kobyla Góra

Post autor: Alan6R »

Ja mam 1.2 TSI literka B w VINie, więc modelowy 2011 i mam tarcze. Z tego co dziś zauważyłem po zmianie na felgi stalowe zimowe, widzę że w silniku 1.2 TSI z przodu są większe tarcze, niż w innych wersjach silnikowych, bo nie ma opcji żeby zamontować koła 14", bo po prostu nie weszłoby ze względu na zacisk.
Ślesin 2009 | Pławniowice 2009 | Pławniowice 2010
VW Polo 6R 1.2 TSI Highline.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stat
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

[quote=""woolfik""]np. w Skodzie wycofali chłodzony schowek czy parasole w niektórych wersjach ;)[/quote]ostatnio o tym czytałem, po prostu Skoda przejęła za dużo klientów VW i ten postanowił trochę ograniczyć wyposażenie Skód, np. w najnowszej Fabii RS nie będzie już w ogóle świateł ksenonowych, a wcześniej były w standardzie, czy jakoś tak :)
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
Awatar użytkownika
hadek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 232
Rejestracja: 16 sie 2009, 19:51

Post autor: hadek »

listopad 2009 tarcze wszędzie w 1.4 benzyna...

swoją drogą skoro przy hamulach jesteśmy - w przeglądzie mam wpisane że przód 10, a tył 20% zużycia... to dużo czy mało? ( 9000 przebiegu)
Awatar użytkownika
majcher836
Początkujący
Początkujący
Posty: 164
Rejestracja: 26 paź 2010, 19:24
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: majcher836 »

Cześć Jestem tu nowy ale pozwolę się wypowiedzieć na temat mojej Polówki
Otóż też mam tarcze tył/przód i powiem szczerze że hamulce bardzo dobrze zatrzymują auto jetsem pod wrażeniem ich skuteczności:)
j
jankes5555
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 09 cze 2010, 16:20
Lokalizacja: Polska Północna

Post autor: jankes5555 »

Dzwoniłem do vw i się pytałem czemu nie które maja a nie które nie tarcze z tyłu on mi powiedział ze zależy czy było zamawiane ESP czy nie bo można było odmówić i 1000zł taniej polo kosztowało dlatego są bębny bo nie masz ESP ...
Obrazek

Polo 6r 1.6 CRTDI (90 km) Blue Motion Technologi
R
Rafomatic
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 11 paź 2010, 21:42
Lokalizacja: GA

Post autor: Rafomatic »

To dziwne, bo ESP jest w standardzie, a ja ESP mam bo z niego nie rezygnowałem. Poza tym przekonałem się o jego działaniu tej zimy :). Ja również pytałem się w salonie, w którym kupowałem samochód, dlaczego mam bębny, to mi powiedziano, że nie ma reguły i tak na prawdę to od niczego nie zależy, tzn. nie zależy od okresu produkcji, ani standardu wyposażenia, ani silnika. Nawet samochód który mieli obecnie jako wystawowy też miał bębny.
Awatar użytkownika
hadek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 232
Rejestracja: 16 sie 2009, 19:51

Post autor: hadek »

jednym słowem tną koszyt, pewnie jest jakimś wyjściem przy zamawianiu zaznaczyć ma umowie że ma mieć tarcze ...
R
Rafomatic
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 11 paź 2010, 21:42
Lokalizacja: GA

Post autor: Rafomatic »

Zanim zdecydowalem się na zakup to przeczytalem wiele testow i opinii i wszystkie jednoglosnie zachwalaly hamulce. Wszystkie specyfikacje testowanych samochodow mowily jasno, ze Polo ma z tylu tarcze, wiec w ogole do glowy mi nie przyszlo, ze moze byc inaczej. Poki co, jakos sie przyzwyczailem i nawet bebny sie ulozyly i daja rade.
Awatar użytkownika
kuci5
Początkujący
Początkujący
Posty: 130
Rejestracja: 26 gru 2010, 12:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kuci5 »

[quote=""Aoox""]Ja mam 1.2 TSI literka B w VINie, więc modelowy 2011 i mam tarcze. Z tego co dziś zauważyłem po zmianie na felgi stalowe zimowe, widzę że w silniku 1.2 TSI z przodu są większe tarcze, niż w innych wersjach silnikowych, bo nie ma opcji żeby zamontować koła 14", bo po prostu nie weszłoby ze względu na zacisk.[/quote]


Ja posiadam polo dokładnie od 7 dni.
Jest to 1.2 TSI Highline.
46 tydzień produkcji 2010 roku. Z tyłu mam tarcze, co do wsadzenia felg 14 to jest możliwość.
Bo takie założyłem stalówki na zimę. Dokładnie posprawdzałem, czy nic nie ociera itd. Jest wszystko okej.
Awatar użytkownika
ecd
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 05 gru 2010, 20:14
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: ecd »

[quote=""kuci5""][quote=""Aoox""]Ja mam 1.2 TSI literka B w VINie, więc modelowy 2011 i mam tarcze. Z tego co dziś zauważyłem po zmianie na felgi stalowe zimowe, widzę że w silniku 1.2 TSI z przodu są większe tarcze, niż w innych wersjach silnikowych, bo nie ma opcji żeby zamontować koła 14", bo po prostu nie weszłoby ze względu na zacisk.[/quote]


Ja posiadam polo dokładnie od 7 dni.
Jest to 1.2 TSI Highline.
46 tydzień produkcji 2010 roku. Z tyłu mam tarcze, co do wsadzenia felg 14 to jest możliwość.
Bo takie założyłem stalówki na zimę. Dokładnie posprawdzałem, czy nic nie ociera itd. Jest wszystko okej.[/quote]
To fajnie, że w 1.2 TSI są tarcze z tyłu. Właśnie przymierzam się do zamówienia w styczniu właśnie 1.2 TSI Highline + plus kilka pakietów. A co do felg 14" to właśnie takie mam koła zimowe w obecnym aucie (Fabia I) i jeśli faktycznie nic nie będzie obcierało to zostawię do Polo :D
Mam jeszcze pytanie. Jak długo czekałeś na Polo od chwili zamówienia?
I drugie, czy naprawdę jest tak mało miejsca z tyłu? W Fabii I nie jest tak źle, a nowa polówka jest trochę większa (przynajmniej na papierze) i ma nową płytę podłogową :niewiem:
W salonie miałem mało czasu na dokładne obejrzenie i porównanie (pojechałem godzinę przed zamknięciem salonu, a sprzedawca nie był zbyt miły)
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
kuci5
Początkujący
Początkujący
Posty: 130
Rejestracja: 26 gru 2010, 12:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kuci5 »

Jeżeli chodzi o czas oczekiwania na auto, to mój przypadek ni będzie dobrym przykładem.
Mianowicie, chciałem kupić auto używane(planowałem zakup Audi A3 lub A4) jednak stwierdziłem że płacąc około 45-50 tys. zł za używane auto 4-5 letnie wole dołożyć trochę i kupić nówke. We wrześniu udałem sie do dilera w Krakowie, lecz wogóle nie mieli Polówek, udałem się do drugiego (Auto Special), mieli tylko do jazdy testowej. Powiedziano mi, że mało zostało samochodów z silnikiem 1.2 TSI. Ja chciałem sam sobie skomponować autko, kolor, i inne bajery. W październiku, dostałem telefon, że jest taka szansa, ponieważ na salonie mieli identyczne auto, jakie zamówił ktoś z łodzi, więc zrobili zamiane, ja mogłem sobie edytować wersje auta, a tamta osoba z łodzi odrazu dostała samochód. Tak więc moje Polo poszło do produkcji w 46 tygodniu roku, tak więc połowa listopada, Odebrałem ją dokładnie tydzień temu. Z tego co wiem, decydując sie na zakup jeszcze w tym roku, przewidywany odbiór byłby gdzieś na przełomie marca-kwietnia. Lecz dokładnie nie wiem, bo tylko obiło mi się to o uszy.
Tak jak mówie, z felgami 14 nie ma problemu. Dokładnie posprawdzane, wszystko weszło idealnie, i jest wszystko okej.
W razie jakichkolwiek pytań pisz śmiało ;)

Pozdrawiam

P.S. wie ktoś co mam zrobić, aby moje posty odrazu były publikowane? Szkoda, że trochę czasu upływa od napisania posta do publikacji na forum.
Awatar użytkownika
ecd
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 05 gru 2010, 20:14
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: ecd »

Dzięki za informacje. To faktycznie miałeś szczęście z zakupem. Długo jechał do Ciebie od 46 tygodnia produkcji :D Też wcześniej przymierzałem się do zakupu A3 sportback lub Golfa VI za ok. 55 tys., ale podobnie jak Ty stwierdziłem, że lepiej kupić mniejsze ale nowe.
Dzwoniłem do salonu i czas oczekiwania wynosi obecnie ok 3-4 m-ce. Można już składać zamówienia ale i tak będą zamawiać po Nowym Roku. Polo już podrożało i teraz wersja 1.2 TSI Highline 5D kosztuje prawie 57 tys. plus dodatki (pakiety), które podobno są w starych cenach (wiec u mnie wyjdzie ok 65 tys za wersję, którą skonfigurowałem :niewiem: ). Dilerzy nie bardzo chcą dawać rabaty, bo twierdzą, że Polo i tak się dobrze sprzedaje :angry:
Czy u Ciebie jest wyciszenie silnika? (pytam bo w niektórych TSI jest a w innych nie, może zależy to od wersji wyposażenia :niewiem: )
P.S. Moje posty też nie są publikowane na bieżąco.
Awatar użytkownika
kuci5
Początkujący
Początkujący
Posty: 130
Rejestracja: 26 gru 2010, 12:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kuci5 »

Tak, posiadam wyciszenie silnika. Niby dodatkowe opcje zostają w tych samych cenach, ale jednak Vat idzie do góry. Co prawda to tylko 1% ale zawsze to coś. Strasznie irytujące jest to czekanie po 3-4 miesiące na auto. Nie wiem, czy tylko tak w Polsce się czeka, czy wszędzie na świecie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”