[6n2] Polo 1.4tdi szarpie podczas przyśpieszania

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

o
okinoi
Początkujący
Początkujący
Posty: 123
Rejestracja: 03 lis 2010, 19:22

Post autor: okinoi »

Błędy zczytane.:
16485 - chyba przepływka
17564 ?
17569 ?
Czytalem coś ale nie znalazłem pełnych opisów. Co to za problemy i jak sie z nimi uporać ?
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

16485 - czujnik G70, przepływomierz - sprawdzić połączenie z przewodami oraz ewentualnie przeczyścić, sprawdzić filtr powietrza
17564 - czujnik ciśnienia doładowania G71 - sprawdzić połączenie, osuszyć wtyczkę
17569 - czujnik temperatury G72 - sprawdzić połączenie, osuszyć wtyczkę

Błędy pojawiają się ponownie? Jeżeli tak to trzeba przyjrzeć się dokładnie czujnikom czy nie są uszkodzone mechanicznie - jak tak to wymiana.
Obrazek
T
Tomek001
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1360
Rejestracja: 10 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tomek001 »

Pokasuj błędy, zerknij w filtr powietrza czy z nim wszystko OK.

Do tego dolej do paliwa jakiś uszlachetniacz (ja dolewałem środek z Valvoline i pomógł).
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się! :P
K
Krzysiek1012
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 13 lis 2010, 12:02

Post autor: Krzysiek1012 »

Witam. I co z tym twoim problemem zrobiłeś już?? nie wiem czy to może być od tego ale może warto sprawdzić. Sprawdź rurę od intercoolera być może jest nieszczelna lub pęknięta. Sprawdź i napisz czy to to.
o
okinoi
Początkujący
Początkujący
Posty: 123
Rejestracja: 03 lis 2010, 19:22

Post autor: okinoi »

17564 - czujnik ciśnienia doładowania G71 - sprawdzić połączenie, osuszyć wtyczkę
17569 - czujnik temperatury G72 - sprawdzić połączenie, osuszyć wtyczkę

A może mi ktoś pomóc w zlokalizowaniu tych czujników ?
o
okinoi
Początkujący
Początkujący
Posty: 123
Rejestracja: 03 lis 2010, 19:22

Post autor: okinoi »

I jeszcze pytanie jak sie kasuje błedy vagiem ? Zrobić skan wiem jak ale jak skasować bledy to już nie...
Od doładowania juz znalazłem, a ten od temeratury to jest który ? Gdzie go znajdę ?
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

[quote=""okinoi""]Od doładowania juz znalazłem, a ten od temeratury to jest który ? Gdzie go znajdę ?[/quote]Jak znalazłeś od doładowania, to znalazłeś też od temp., są to 2 w jednym G71 i G72. Aby skasować błędy naciskasz przycisk clear tam, gdzie je odczytujesz i po błędach.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
o
okinoi
Początkujący
Początkujący
Posty: 123
Rejestracja: 03 lis 2010, 19:22

Post autor: okinoi »

Dzięki za odpowiedź, wtakim razie od czego jest ten czujnik temperatury zespolony razem z czujnikiem doładowania ? Jaką temerature on mierzy, bo raczej nie silnika(płynu chłodniczego). ?
Jeszcze mam pytanie co do vaga, czy jeśli zmienie przepływomierz na inny nie kasując błedu to dalej nie będzie chodził tak jak ma chodzić ? On ( komputer) dalej bedzie "myślał" że jest ten błąd i będzie chodził kulawo ?
o
okinoi
Początkujący
Początkujący
Posty: 123
Rejestracja: 03 lis 2010, 19:22

Post autor: okinoi »

Styki wszytskie przeczyszczone, błędy usuniete i dalej przerywa. Po jeździe próbnej nie pokazuje już błedów na vag-u. Zmieniałem nawet przepływomierz na nowy ale zero poprawy... Jakies propozycje ?
Awatar użytkownika
Zoodix
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 484
Rejestracja: 29 wrz 2010, 18:20

Post autor: Zoodix »

sry za OT ale kolego edytuj posty a nie klepiesz jeden pod drugim
o
okinoi
Początkujący
Początkujący
Posty: 123
Rejestracja: 03 lis 2010, 19:22

Post autor: okinoi »

Cześć...
Problem nadal nie rozwiązany, samochód był u mechanika stwierdził zawór ciśnienia doładowania. Wymieniłem zero poprawy, komputer nie pokazuje żadnych błedów. Zastanawiam sie czy gdzieś może jakieś nieszczelności mam w dolocie. Gdzie mogę szukać ? Gdzie najczęściej spotykane sa nieszczelności ?
Pozdrawiam...
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

Nie wiem jak to zrobić w dieslu ale w benzynie najłatwiej to sprawdzić samostartem (w wersji ekonomicznej lakierem do włosów). Psikasz po dolocie i jak jest jakaś nieszczelność to zauważalnie zmieniają się obroty.
Obrazek
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

Ja na twoim miejscu wszelkie podciśnienia bym sprawdził. Albo pompa swiruje. Nie kopci czasem jak szarpie ?
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
Awatar użytkownika
TiTo
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 14 lis 2008, 9:11
Lokalizacja: Olsztynek

Post autor: TiTo »

możesz dokładniej opisać te szarpanie? czy to samo jest jak mega delikatnie przyspieszasz? a jak jest jak dajesz mu w podłogę?
o
okinoi
Początkujący
Początkujący
Posty: 123
Rejestracja: 03 lis 2010, 19:22

Post autor: okinoi »

Jeśli przyspieszam tak, muskająco to chwile idzie idzie i za chwile szarpie jak ****. Jak wcisne odrazu w podłoge to momentalnie przerywa, no i nie ma jazdy. Jeżdze teraz jak stary dziadek a może i jeszcze gorzej. Mechanik sprawdził turbine, pompowtryski i jest ok. Zastanawia sie nad pompą zwrotna/vacum już nie pamietam. Ma taką na przekładke to będzie na dniach robił przekładke. Komputer nic nie pokazuje. Myślicie że może to być ta pompa vacum ? Miał ktoś z nią jakieś problemy ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”