nooo to super trakcja jest jaka jest... jak jest mokro to niezbyt wyszukane zawieszenie sobie srednio radzi z przekazywaniem mocy na asfalt... myslalem nad 180KM wlasnie u nas...
mysle ze jakby 180 vs 150 postawic od 60 do konca to byloby podobnie, zreszta niewazne, na pewno 180q jezdzi sie lepiej i juz
wciska w fotel nie ma co porównywać do Gti i na mokrym jak startował to sie nie ślizgał bardzo ogólnie baja furka niestety widziałem ją w nocy ale i tak piękna :crazy:
pojechałem na slowacje na sylwestra autkiem i jestem bardzo zadowolony, spalanie 8l, butować można śmiało nawet na śniegu, zero problemow z trakcja, komforcik i cisza na trasie, do wyprzedzania potrzeba naprawde malo miejsca
poza jednym problemem... zawsze trzymałem sie z polo zasady omijac orlen, cos mnie podkusilo i w drodze powrotnej zatankowalem pol baku na orlenie w nowym sączu, troche sie zrobilo zamieszania bo dziwnie pracowal, check engine, dolalem 1/4 baku 98 na statoilu i do domu, malo mocy, szarpal, nierowno pracowal. okazalo sie ze badziewne paliwo zabilo swiece, a swieca na 4 cylindrze zabila cewke, świece wymienione na ngk platinum a cewka jutro... takze zlamanie zlotej zasady bedzie mnie kosztowało kolo 3-4 stowek ;/
[quote=""elja""]spalanie 8l[/quote]
Chyba przy emeryckiej jeździe 100 km/h..
Co do paliwa na Orlenie, nie zgodzę się że to wina Orlenu, bo od 3 lat tankuje zawsze na Orlenie paliwo. Ropę oraz benzynę (95 oraz Verve) i nigdy w żadnym aucie nie miałem problemu. Myślę, że to problem jednostkowej stacji (stare zbiorniki) jak jakości paliwa oferowanej przez koncern. Omijaj zawsze stare stacje, które mają tylko nowy szyld i będzie dobrze.
[quote=""Aoox""]Chyba przy emeryckiej jeździe 100 km/h.[/quote]
cos w tym guscie, do 120 bo warunki w zeszly weekend i tak na wiecej nie pozwalaly z dwoma osobami na pokladzie, calym bagazniku i tyle gratow
Miałem w domu Polo 9n3 GTI z tym silnikiem w odmianie 150 konnej FWD i przy normalnej jeździe nie szło zejść poniżej 10 litrów, a przy sportowej jeździe 16 nie było problemem.