[6n2] centralny 6n2

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
rafisoltys
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 202
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:06
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: rafisoltys »

Cały czarny podłączamy do masy (-)
A cały czerwony z bezpiecznikiem do akumulatora (+)
Brązowy idzie do kierunkowskazów i syrenki.

I jeżeli chodzi o ten sterownik to nie trzeba zmieniać długości impulsu (nie wyciągamy zworki) bo w tym wypadku wystarczy 0,5 sek impuls.
b
borys1822
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 07 gru 2010, 12:58

Post autor: borys1822 »

panowie potrzebuje rady,
Zalozylem dziewczynie alarm i central jednoczesnie tzn zaczalem :-D
Podlaczylem juz sterowniki i wszystko dziala, ale utknalem na dwoch rzeczach. Jak przeciagnac dwa przewody do syreny i krancowki maski? Tym samym miejscem co instalacja przechodzi przez sciane grodziowa?
I to wazniejsze. Jak odpiac te kostki miedzy drzwiami a slupkiem drzwi i przeciagnac przewody do silownika??
prosze bardzo o szybka pomoc
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

[quote=""borys1822""]panowie potrzebuje rady,
Zalozylem dziewczynie alarm i central jednoczesnie tzn zaczalem :-D
Podlaczylem juz sterowniki i wszystko dziala, ale utknalem na dwoch rzeczach. Jak przeciagnac dwa przewody do syreny i krancowki maski? Tym samym miejscem co instalacja przechodzi przez sciane grodziowa?
I to wazniejsze. Jak odpiac te kostki miedzy drzwiami a slupkiem drzwi i przeciagnac przewody do silownika??
prosze bardzo o szybka pomoc[/quote]
do komory silnika możesz przejść tam gdzie idzie główna wiązka albo szukaj jeszcze przejścia w okolicy lin ki od otwierania maski...co do rozpięcia kostki między drzwiami, a budą to ją się odkręca, tak łatwo tam nie przejdziesz kablem, bo ta kostka się rozpina, albo będziesz musiał ją nawiertać albo spróbujesz dołożyć do niej kabelki, jak to rozbierzesz to będziesz wiedział o co chodzi :)
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
Awatar użytkownika
hustek7
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 11 sty 2011, 17:54

Post autor: hustek7 »

witam a czy wie ktoś co może powodować że jak naciskam na pilocie guzik zamykania to zamek się nie zamyka, dopiero po wciśnięciu guzika ze znaczkiem otwierania zamek się zamyka czyli wszystko na odwrót, przełożenie przewodów nic nie dało co więc jest nie tak? zamek z allegro stig
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

[quote=""hustek7""]witam a czy wie ktoś co może powodować że jak naciskam na pilocie guzik zamykania to zamek się nie zamyka, dopiero po wciśnięciu guzika ze znaczkiem otwierania zamek się zamyka czyli wszystko na odwrót, przełożenie przewodów nic nie dało co więc jest nie tak? zamek z allegro stig[/quote]upewnij się czy aby na pewno dobrze podpiąłeś te przewody, sprawdź nie tylko te od zamykania/otwierania, ale też te, które odpowiadają za zasilanie centralki...tak w ogóle nie sprawdzałeś przy podłączeniu czy działa tylko tak na hura wszystko podłączyłeś? ja jak zakładałem sterownik to zanim przylutowałem i zaizolowałem przewód to 2 razy sprawdzałem czy aby na pewno działa tak jak powinien... :)
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
Awatar użytkownika
hustek7
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 11 sty 2011, 17:54

Post autor: hustek7 »

witam Toto, pomyłka przy podłączaniu do centralki nie wchodzi w grę ponieważ przewody są już w kostce i wszystko jest kwestią wpięcie do centralki i na tym koniec a od kostki idą przewody do mastera i do tego drugiego siłownika slave które podłączam według schematu dołączonego do zamka.przy zamianie kabli w slave siłownik pracuje OK tak jak ma być lecz zamiana w masterze skutkuje tym że po kliknięciu w pilota siłownik pracuje sobie cały czas po prosty zamyka i otwiera się cały czas do puki nie odłączę zasilania, szlak wie o co chodzi.a przed zakładaniem zamka to sprawdzałem go lecz nie zwróciłem uwagi na ten szczegół , działał więc zamontowałem
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

[quote=""hustek7""]witam Toto, pomyłka przy podłączaniu do centralki nie wchodzi w grę ponieważ przewody są już w kostce i wszystko jest kwestią wpięcie do centralki i na tym koniec a od kostki idą przewody do mastera i do tego drugiego siłownika slave które podłączam według schematu dołączonego do zamka.przy zamianie kabli w slave siłownik pracuje OK tak jak ma być lecz zamiana w masterze skutkuje tym że po kliknięciu w pilota siłownik pracuje sobie cały czas po prosty zamyka i otwiera się cały czas do puki nie odłączę zasilania, szlak wie o co chodzi.a przed zakładaniem zamka to sprawdzałem go lecz nie zwróciłem uwagi na ten szczegół , działał więc zamontowałem[/quote]aha...ja myślałem, że masz ori centralny, a podłączałeś tylko sterownik do otwierania pilotem... :) w Twoim przypadku nic mi nie przychodzi do głowy, ewentualnie jakiś wadliwy ten master, bo w sumie on tutaj za wszystko odpowiada...
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
Awatar użytkownika
Zoodix
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 484
Rejestracja: 29 wrz 2010, 18:20

Post autor: Zoodix »

hustek ja to na twoim miejscu bym przelecial jeszcze raz schematy i popatrzyl na kable bo wyglada to na to ze odwrotnie gdzies to moze byc podpiete moze masz inne kolory kabli jezeli tylko zmieniales centralke
Awatar użytkownika
krzysiekkrgu
Początkujący
Początkujący
Posty: 109
Rejestracja: 20 maja 2010, 16:59
Lokalizacja: Kielcza, woj Opolskie

Post autor: krzysiekkrgu »

na 100% masz pomieszane kable, kiedyś montowałem Stiga w Matizie rodziców i miałem dokładnie to co Ty, żeby działało poprawnie to poprostu zamieniłem kable przy silownikach tzn nie sugerowałem się kolorami tylko spiąłem je odwrotnie i dziala;) co do tego że Ci skacze to gdzieś Ci haczy lub nie potrafi się całkiem otworzyć, wtedy dostaje z centralki dodatkowe sygnały żeby porządnie zamknąć i dlatego szaleje, rozbierz i zobacz jak to wygląda ja u siebie musialem skrócić cięgiełko zeby nie haczyło, jeśli dobrze wszytsko zrobisz to masz spokój, ja to zrobiłem 3 lata temu i do dziś działa jak ta lala;) powodzenia;)
Gaz i do przodu>>>>>>

Obrazek
Awatar użytkownika
hustek7
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 11 sty 2011, 17:54

Post autor: hustek7 »

dzięki za podpowiedzi panowie w sobotę coś pokombinuje z tymi kablami.pozdrawiam
Awatar użytkownika
hustek7
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 11 sty 2011, 17:54

Post autor: hustek7 »

[quote=""krzysiekkrgu""]na 100% masz pomieszane kable, kiedyś montowałem Stiga w Matizie rodziców i miałem dokładnie to co Ty, żeby działało poprawnie to poprostu zamieniłem kable przy silownikach tzn nie sugerowałem się kolorami tylko spiąłem je odwrotnie i dziala;) co do tego że Ci skacze to gdzieś Ci haczy lub nie potrafi się całkiem otworzyć, wtedy dostaje z centralki dodatkowe sygnały żeby porządnie zamknąć i dlatego szaleje, rozbierz i zobacz jak to wygląda ja u siebie musialem skrócić cięgiełko zeby nie haczyło, jeśli dobrze wszytsko zrobisz to masz spokój, ja to zrobiłem 3 lata temu i do dziś działa jak ta lala;) powodzenia;)[/quote] wielkie dzięki krzysiekkrugu zrobiłem jak radziłeś i teraz jest OK :good:
Awatar użytkownika
krzysiekkrgu
Początkujący
Początkujący
Posty: 109
Rejestracja: 20 maja 2010, 16:59
Lokalizacja: Kielcza, woj Opolskie

Post autor: krzysiekkrgu »

Cieszę się, że pomogło;)
Gaz i do przodu>>>>>>

Obrazek
p
polololo
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 01 lut 2011, 17:52

Post autor: polololo »

to ja mam problem w polo 6n2. wpierw jak kupilem myslalem ze nie ma centralnego , ale okazalo sie ze jest tylko nie dzialal
:)
domykanie szyb na kluczyk dizla, wiec z pompkom wyszko ok z tego co czytalem na forum. nie ma zadnege dzowki jak przekrecam kluczykiem, jest dziwek (buczenie) przy otwieraniu drzwi ale w koncu nie wiem czy to pompka centralnego czy paliwa. nie dziala tez to otwieranie/zamykanie przy przyciusku otwierania szyb. nie wiem gdzie szukac problemu.
rozumie ze ten fabryczny centralny dzila tez w drugich drzwiach bo tam tez sprawdzelem:)
i nic nic nie buczy nic nie slcuhac. ma ktos wogole zdjecia jak ta pompka powina byc podlaczona? bo szukalem a nie znalazlem.



popracuj nad pisownią, bo ciężko się czyta to "coś" //Ralph
Awatar użytkownika
krzysiekkrgu
Początkujący
Początkujący
Posty: 109
Rejestracja: 20 maja 2010, 16:59
Lokalizacja: Kielcza, woj Opolskie

Post autor: krzysiekkrgu »

pompke masz w bagazniku z prawej strony pod okładziną, zobacz czy tam wszytsko w porządku jest.
Gaz i do przodu>>>>>>

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”