[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Wyszlo go to ok 10000pln, sadze ze gra nie warta swieczki... Lepiej juz kupic golfa mk3 GTi znajdziesz w granicach do 12 tys fajnie wyposarzeonego GTI'ka albo TDI'ka z AFN'em (110km).
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
r
r-tea
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 72
Rejestracja: 30 kwie 2009, 0:26

Post autor: r-tea »

[quote=""Casitos""]trzeba pamiętać tylko o mocowaniu linki gazu z 1.0 jest inna niż 1.3 jak dasz z 1.0 to masz strasznie niski pedał gazu i wydaje sie że auto muli bo nie idzie przepustnicy bardziej odtwożyć.[/quote]
Jak rozwiązałeś ten problem?

I jeszcze jedno pytanie. Chcę zamienić silnik z AAU (1.0) na 3F i wymienić skrzynię na 5 biegową. Czy trzeba będzie wymieniać wiązkę elektryczną? AAU ma monowtrysk a 3F jest na pełnym wtrysku stąd moje pytanie.
POLO 86C/2F
1.3 3F w nadwoziu Stelilheck (po swapie)
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

wiazka elektryczna i komputer.
C
Casitos
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 26 gru 2008, 11:09

Post autor: Casitos »

r-tea pytasz jak rozwiązać ten problem no kolektoże ssącym jesy taka podstawka pod linke gazu z 1.0 jest inna od tej z 1.3 wienc nie radze przekładać
r
r-tea
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 72
Rejestracja: 30 kwie 2009, 0:26

Post autor: r-tea »

[quote=""Casitos""]no kolektoże ssącym jesy taka podstawka pod linke gazu z 1.0 jest inna od tej z 1.3 wienc nie radze przekładać[/quote]

Z tym że ja zamierzam przełożyć silnik z całym osprzętem i to ten silnik 3F co ma siedemdziesiąt parę kucy (an nie ten 55). Linke przecież też mogę zamienić. Podejdzie taka opcja?
POLO 86C/2F
1.3 3F w nadwoziu Stelilheck (po swapie)
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

jasne ze mozna, jak przekladasz calutki silnik to nie ma zadnego problemu z tego co mi wiadomo.
Awatar użytkownika
cobra63
Początkujący
Początkujący
Posty: 173
Rejestracja: 17 gru 2008, 13:30
Lokalizacja: Radlin

Post autor: cobra63 »

Dzieki panowie wiec rezygnuje z tego pomyslu i nadal bede szukac G40 lub ten [quote=""marcintju""]1.6 ABU z golfa[/quote]
Niech moc będzie z wami :)
viewtopic.php?f=28&t=3438&start=0
r
r-tea
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 72
Rejestracja: 30 kwie 2009, 0:26

Post autor: r-tea »

Dzięki za podpowiedzi.
POLO 86C/2F
1.3 3F w nadwoziu Stelilheck (po swapie)
C
Changeman
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Changeman »

Ale tu nie chodzi o to zeby kupic gotowca :D Chodzi o to zeby kupic cos ciekawego i ladnie porzadnie wyrzezbic. Bo jaka jest satysfakcja z kupna jakiegos GTI TDI czy GT w salonie albo uzywanego z mocnym silnikiem dla mnie zadna. Kupic auto ze zdrowa buda i wsadzic silnik mocny silnik to jest cos :D
Awatar użytkownika
endriu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 20 kwie 2009, 10:00

Post autor: endriu »

[quote=""marcintju""]najłatwiej będzie włożyć silnik 1.4 16V, 1.3 3f lub g40[/quote]
a który z wymienionych jest najbardziej opłacalny? mam w planach swapa z 1043 i sieczkę w głowie ;)

konkretnie mam takie pytania:
ile orientacyjnie mogą kosztować poszczególne silniki, które mogę włożyć do swojej poli?
ile byłoby roboty przy poszczególnych egzemplarzach? podobno najmniej przy przesiadce na AAV, czyli 1.3 na monowtrysku. czy przy pozostałych jest dużo pracy?
czy przesiadając się na wspomniany AAV odczuję wzrost mocy? czyli czy te 10KM zrobi mi dużą różnicę? i w których rocznikach występowały AAV?
Awatar użytkownika
marcintju
Początkujący
Początkujący
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 4:56
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: marcintju »

najwięcej wyniesie cie 1.4 16V (pomijając g40)ale będziesz najbardziej z niego zadowolony, polo 2f z tym motorkiem fajnie lata, g40 ciężko będzie znaleźć w dobrej cenie ze sprawnym kompresorem, który jest bardzo awaryjny :] Jak nie masz floty to kup AAV, jak swój sprzedasz to na jedno wyjdzie.
Awatar użytkownika
endriu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 20 kwie 2009, 10:00

Post autor: endriu »

a co możesz powiedzieć o 3f?
a ten 1.4 to np. od golfa? czy z nowszej polówki czy jak? :)

i czy chcąc wymieniać silnik np. na AAV musze kupować kompletny silnik i wymieniać czy zmienić tylko kilka rzeczy? jak tylko kilka, to jakie?
Awatar użytkownika
marcintju
Początkujący
Początkujący
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 4:56
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: marcintju »

endriu
jak masz silnik na wtrysku (aau) to przekładasz bebechy ze swojego do aav i jeździsz. W silnikach mpi musisz kupić wiązkę, kompa itd.
1.4 16V AFH 101KM to silnik z polo 6n

silnik 1.3 mpi 3f montowany seryjnie w polo 2f wersja GT, 75KM fajny motorek.
l
luki1986s
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 17 maja 2009, 20:09

Post autor: luki1986s »

witam.jestem nowym uzytkownikiem waszego forum.od pewnego czasu jestem posiadaczem polo II 1.0 94r i mam pytanie czy beda jakies problemy aby wlozyc do niego silnik 1.3 78KM . czy bede mosial duzo rzeczy zmieniac w zawieszeniu czy gdzie kolwiek.skrzynie mam 5 -biegowa.a i jeszcze czy ten silnik 1.3 mosi byc tez z rocznika 94r.z gory dziekuje i czekam na Wasze opinie.pozdrawiam.
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

silnik nie musi byc z tego samego roku.. zawieszenie jest takie samo i hamulce tez... musisz kupic silnik, wiazke elektryczna z komputerem i najlepiej obie pompy paliwa... jesli cos zle napisalem lub nie dopisalem czegos poprawcie mnie...
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”