Zawieszenie przód wymiana sworzni tulei

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Zawieszenie przód wymiana sworzni tulei

Post autor: ghul177 »

Witam brat w Golfie 1997r 1.4 AEX (a to chyba to samo co polo u nas z tego rocznika) ma do wymiany własnie te tuleje i sworznie. i chciałem zapytać czy dam sobie z tym rade samemu czy dużo roboty? kanał mam chęci są ,klucze zestaw Yato nasadowe płaskie itd wiem że przydała by sie prasa ale mam także imadło i pierw będe w nim chciał to zrobić a jak sie nie uda to do znajomego na prase pojade.na allegro wypatrzyłem takie cos http://allegro.pl/tuleje-sworzen-wahacz ... 98673.html myślicie że warto? febi to chyba górna półka a cena? grzebałem na google znalazłem takie coś http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63291 wiec trudności nie ma jak byś cie mieli coś do powiedzenia czekam na odpowiedzi i podpowiedzi z góry dzieki
L
LeMaNeK
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 670
Rejestracja: 18 wrz 2009, 16:44
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: LeMaNeK »

moim zdaniem dasz sobie rade, tylko lepiej jedź na prasę z tulejami.
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

podobne tuleje są w polo ta większa ma znaki jak ją wprasować do wahacza mniejsza wchodzi z większym oporem a sworznie mają proste a nie w stożkowe końcówki[mocowane do zwrotnicy] i łatwiej je wymienić po takim zabiegu masz do ustawienia zbieżność tylko nie pamiętam czy w golfie też jest luz na otworach wahacza jak w polo oraz prawdopodobnie musisz uważać przy sworzniach aby miały taka samą grubość końcówek ponieważ kiedyś w golfie u syna nowe miały mniejszą średnice i na stacji diagnostycznej okazało się że maja luz a niby trzymały
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”