ukręcona śruba wahacza Pomocy

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

ukręcona śruba wahacza Pomocy

Post autor: ghul177 »

Witam Dziś miałem kontak z krawęznikiem i oberwało sie wachaczowi mianowicie przednie koło od kierowcy przesuneło sie do tyłu i obciera o nadkole jakoś do domu zajechałem odrazu na kanał. zacząłem to wszystko odkręcać i na samym początku komplikacje śruby zapieczone psikałem wd40 nie pomogło i jedną ze śrub ukręciłem nie wiem jakim sposobem, plus minus ona ma tak wyglądać i tak jest ukręcona http://img32.imageshack.us/img32/4731/ukreconasruba.jpg (zdjęcie z sieci) ona ma być w tym miejscu http://img29.imageshack.us/i/1471430553.jpg/ czyli w przedniej gumie wkrecana od strony chłodnicy.zostało jej troche w wachaczu(co uniemożliwiało mi wyciągniecie go) lecz wziąłem wiertarke i rozwierciłem i jakoś poszło. Na ten czas mam wyciągniety wachacz(pokrzywiony bardzo od krawęznika) (ciezko było ale dałęm rade) i lekko wkręconą końcówke śruby w gnieździe i nie wiem co z nią zrobić czy jest to w stanie jakoś nagwintować jakim gwintem itd wachcz myśle uzywke albo nowy kompletny na allegro http://allegro.pl/vw-polo-94-01-seat-ar ... 30553.html co radzicie?
Awatar użytkownika
Przem0
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 629
Rejestracja: 18 cze 2010, 22:55
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Przem0 »

próbuj dospawać tą urwaną śrubę do tego kawałka, wtedy odkręcisz całość
a
andrzejwys
Newbie
Newbie
Posty: 23
Rejestracja: 16 lut 2010, 18:15

Post autor: andrzejwys »

http://allegro.pl/wykretaki-do-zerwanyc ... 60687.html
nie muszą być takie drogie, ale dobrze działają.
ewentualnie wkrętak udarowy
http://allegro.pl/wkretak-udarowy-6-kon ... 90891.html
tu też raczej przykładowy egzemplarz
pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ghul177 »

ciekawi mnie czemu ona sie zerwała wygląda na solidną śrube a i tak dałem jej rade.wachacz już załątwiłem od kolegi za 40zł chyba z golfa mysle ze będzie pasować a jak nie to złom dzieki za porady.chyba będe to próbwać gwintować
Awatar użytkownika
Jacoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 578
Rejestracja: 20 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Jacoo »

Prawdopodobną winą był malutki pęcherzyk powietrza, który dostał sie do wnętrza materiału podczas jego produkcji, co osłaboło trzonek z gwintem i zaowocowało zerwaniem. :grin:
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

[quote=""TranceMorpher""]Prawdopodobną winą był malutki pęcherzyk powietrza, który dostał sie do wnętrza materiału podczas jego produkcji, co osłaboło trzonek z gwintem i zaowocowało zerwaniem. :grin:[/quote]

albo podrostu była przyrdzewiała lub zapieczona.

ghul177 obawiam się że wachacz z golfa ci nie podejdzie.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

ghul177 śruba zapieczona to widać po stanie nalotu
nie wiem kto odkręcał te śruby ale niech sobie kupi nowe nasadki a nie kręci jakimś gó..nem
kup nowe śruby z twardością 10,8 i będzie git
Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ghul177 »

polo już żyje troszke zeszło ale sie udało. kolego Michał88 masz racje wachacz od golfa nie pasuje do polo jest za duzy.znalazłem na szrocie za 70zł z sworzniem wachacza i dodatkowo wziałem ze szrotu taką śrube ktrórą ja ukreciłęm.Troche roboty z rozwiercaniem i gwintownikiem, pomoc ojca ślusarza i dali my rade.Śruba ukręciła sie chyba z mojej winy bo założyłem nasadke i grzechotke i ciagłem jednym ruchem a to trzeba impulsem odkręcić raz sie zaprzeć i mocno pociągnać.na szrocie mieli pistolet pneumatyczny na powietrze i nie mieli problemu.(człowiek uczy sie na błedach tylko szkoda żę na swoich)Trzeba zainwestować w kompresor i pistolet taki i robota będzie łatwiejsza.ale dzięki za podpowiedzi.troche sie nameczyłem też z włozeniem nowego.uzywanego wachacza jako że to pierwszy raz robiłęm. ma ktoś na to dobrą procedure co i jak od czego zacząć? (zbliża sie wymiana wachaczy w golfie u brata i chciałbym już wiedzieć dobrze żeby mi łatwo poszło.np co pierwsze włożyć itd z góry dzięki
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”