Kakao na bagnecie!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

S
Swieru
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 13 sie 2009, 17:18

Kakao na bagnecie!

Post autor: Swieru »

Witam,
Co może oznaczać kakao na bagnecie?
Awatar użytkownika
webak
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 253
Rejestracja: 24 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: NDG

Post autor: webak »

Niedogrzany silnik, uszczelka pod głowicą nadająca się do wymiany.
Poszukaj było pełno tematów o takim "majonezie"
S
Swieru
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 13 sie 2009, 17:18

Post autor: Swieru »

Trochę śmieszne, bo miesiąc temu silnik wymieniłem... ale na używany.
Awatar użytkownika
webak
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 253
Rejestracja: 24 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: NDG

Post autor: webak »

Robisz krótkie czy długie trasy ?
Używany silnik nigdy nie będzie idealny. Czasami remont bywa droższy ale za to masz pewność ze pośmiga drugie tyle.
l
lemik
Początkujący
Początkujący
Posty: 112
Rejestracja: 21 lut 2010, 17:46
Lokalizacja: Polska

Post autor: lemik »

niedogrzany silnik, powodem jest jazda na krótkich odcinkach, z powodu wytrącaniem się wody+olej daje masło
S
Swieru
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 13 sie 2009, 17:18

Post autor: Swieru »

Po wymianie silnika krótkie(ogólnie krótkie), jeszcze dłuższej trasy nie miałem.. Z tego co wiem uszczelka nie była wymieniana.
l
lemik
Początkujący
Początkujący
Posty: 112
Rejestracja: 21 lut 2010, 17:46
Lokalizacja: Polska

Post autor: lemik »

nic strasznego z tego powodu się nie dzieje do czasu aż odmy Ci nie zapcha
S
Swieru
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 13 sie 2009, 17:18

Post autor: Swieru »

Czyli co mam teraz zrobić?
Awatar użytkownika
webak
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 253
Rejestracja: 24 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: NDG

Post autor: webak »

Przegoń go po dłuższej trasie i będzie dobrze :grin:
Awatar użytkownika
MiSiEk-GDA
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2271
Rejestracja: 24 gru 2008, 2:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MiSiEk-GDA »

A moim zdaniem krótkie trasy nie mają tu nic do rzeczy, na krótkich trasach jak już majonez ma prawo się robić ale pod korkiem wlewu oleju a nie na bagnecie. Jeśli masz mlekowatą konsystencję oleju że po wyjęciu bagnetu nie ma złotawego bądź czarnego koloru olej tylko wygląda jak mleko z kawą to sprawdziłbym płyn chłodniczy czy go nie ubywa w zbiorniczku wyrównawczym, bo może być tak że przez uszczelkę pod głowicą wali Ci płyn chłodniczy w olej. Dziwne dla mnie że mechanik nie przejrzał używanego silnika jak był wyjęty tylko od razu w niewiadomym stanie wpakował do auta. Ja pamiętam jak zmieniałem w poprzednim 6N silnik to pierwsze co był otwarty remont głowicy plus nowe uszczelki i pierścienie na tłoki. Szkoda dwa razy generować koszta jak był cały wyjęty z samochodu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”