[6n] Śruba przy pompie wtryskowej

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

Voyt biały pisze tylko o twoim przypadku
[quote=""Voyt""]Nie wiem czy Panowie do mnie czy do kolegi cage009, ale co do śruby od dawki paliwa rozumiem że to jest nr.2, tak? Przy dodawaniu gazu trochę pierdzi na czarno, patrzę w lusterko wsteczne i zwłaszcza nocą kiedy trochę przygazuję, a ktoś świeci z tyłu widać jak dymek sobie leci. A więc przesuwając nakrętkę w lewo zmniejszam dawkę??I z tego co zrozumiałem należy to zestroić ze śrubą od obrotów jałowych?? Spróbuję kierować się resztkami farby, chociaż kolega bialy0666 odradzał. Przyznam się szczerze, że trochę zgłupiałem..

Obrazek[/quote]
możesz zaryzykować na własną odpowiedzialność i ustawić śrubę nr 2 na resztki farby
a wcześniej pisałem o lince i zaworze pod śrubą nr 2 widać je na twoim rysunku jeśli tam jest okej to zostanie ci regulacja ,zestrojenie śruby nr2 i 1
Awatar użytkownika
Voyt
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 59
Rejestracja: 13 gru 2010, 15:35

Post autor: Voyt »

Panowie dzięki wielkie za zainteresowanie!! Zrobię tak jak piszecie i dam znać o skutkach.
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

tak na marginesie pytanie do kolegi wesol śruba nr 2 i cięgno jest od czego ? ponieważ powyżej tej śruby jest mocowana linka od pedału gazu.
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

sruba nr 2 jest na lej lapce po lewej gdzie jest tez srubka nr 1. Jedynka jest ogranicznikiem- ustawieniem jałowym tej lapki po lewej. Lapka po lewej jest przestawiaczem kata wtrysku manualnym na podstawie wysterowania zaleznego od temp silnika. Łapka po prawej to od pedalu gazu i jak sam zauwazyles jest taki cycek gdzie jest podpinana linka gazu.
Awatar użytkownika
Voyt
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 59
Rejestracja: 13 gru 2010, 15:35

Post autor: Voyt »

Dobra, kolejne podejście, regulacja i na razie przed 'ssaniem' jest 1000< załącza i jest 950-960. W granicach błędu. Amen
Tu małe zdj śruby od kąta wtrysku [jeszcze nie dotykałem]. Ruszona?? W sensie jak myślicie, sądząc po farbie:

Obrazek

Btw: jednak budą trochę telepie. BRRRRRRRRRRRRRRRR słychać zewsząd [nie tak bardzo jak w mojej eks fieście 1,8D hahaha, śmieję się na samą myśl ;)]. I pytanie trochę OT: na jednomasie będzie telepało - czy jest tam gdzieś tłumik skrętnych, czytałem u nas że na tarczy sprzęgłowej?? Pytam bo sprzęgło prosi o wymianę. Na razie jeszcze prosi. Wesol kolego wiem że Ty masz taką rzecz u siebie. OK? Poduchy jeszcze posprawdzam.
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

wesol dzieki
Voyt tłumik drgań znajduje się na kole wału które napędza pasek klinowy ,a dwu masa także likwiduje drgania dodam iż silnik oprócz 3 poduszek jest jaszcze mocowany wspornikiem do karoserii przy połączeniu giętkim wydechu powyżej półosi tylko nie wiem czy jest tam jakieś połączenie gumowo metolowe lub coś w tym rodzaju i wydaje mi się że tu też mogą się przenosić drgania z silnika
Awatar użytkownika
Voyt
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 59
Rejestracja: 13 gru 2010, 15:35

Post autor: Voyt »

Ok ok, z tym że chodzi mi o to czy drgania wzrosną w związku z zastosowaniem jednomasy zamiast dwu, bo wiadomo że dwumasa ma m.in. tłumić właśnie drgania skrętne..
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

Czy to na tarczy czy to na zamachu to i jedno i drugie jest tlumikiem drgan skretnych. Wiadoma rzecza jest to ze dwumas dziala nawet na biegu jalowym a niestety jednomas tylko jak jedziemy. Czy telepie buda na jednomasie. Hmm moze troszke ale nieznacznie. Zwwsze mowie ze jednomas jest zdrowy praktycznie zawsze a dwumas tylko jak byl wcozraj zalozony nowy. Caly czas sie zużywa i coraz gorzej jest z nim. Przesiadka na jednomas jest dobrym rozwiazaniem. Bede zakladal taki zestaw JM do TDI w golfie jak sie ociepli. Mam komplet juz przygotowany kwestia jednego dnia i bedzie po sprawie. Aktualnie nie mam jeszcze wytrzaskanego dwumasu w golfie tylko slychac jak sie obijaja obie czesci dwumasu od czasu do czasu. Uslyszec to mozna od dolu na laczeniu skrzyni z blokiem.
Awatar użytkownika
siwylol2
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 69
Rejestracja: 02 sty 2010, 20:02
Lokalizacja: Rozgarty kolo Torunia

Post autor: siwylol2 »

http://allegro.pl/vw-seat-polo-cordoba- ... 78675.html


jak w tego typu pompie zmienic obroty biegu jałowego???
VW Polo 1,9 D 1996r
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”